Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender, dag 23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syk syk premie:D:D Gamer.no og akam.no har slått på tromma idag, lurer på hva som kommer imorgen! Synd hardware.no ikke følger opp like bra! Kanskje de kommer sterkere tilbake imorgen?

 

Lykke til da alle sammen, denne her blir det vel en lykkelig person som vinner ! Gratulerer på forskudd person X :grin:

 

Takker, og bukker, veldig hyggelig med gratulasjoner og greier :)

 

Btw, hva skjedde med "Vinner-tråden" for forrige uke? Skulle ikke den komme opp i dag?

Lenke til kommentar

Det ender nok opp hos en jævla datanerd som skal oppgradere sin Ixus med en slr, skal du se. (Sorry, men det måtte nesten sies, i og med at det er slik det ender. Vi er nok for få her på forumet, og halvparten er diskvalifisert fordi de jobber i en JP-filial...).

 

Edit: Og da sier jeg god natt.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Lille julaften, og alle hjerter gleder seg, for i dag har vi en ekstra flott premie som kan bli din!

Les mer

Ja, det var enda en flott premie...litt tvetydig ett av spørsmålene, når det gjelder pris...om man skal velge laveste pris eller gjennomsnittspris, blir liksom ikke 100% rett svar her. Jeg valgte laveste pris, man prøver jo som oftest å gå for den :yes:

RandiA

Lenke til kommentar
Husk at Nikon fra JP er EU-modeller. Ikkeno' å spare på det vet dere folkens. Syns ikke dere bør sende inn svar - kjipt å vinne sekunda vare. Boikott hele greia sier nå jeg.

 

Og føler dere ikke for og boikotte så tenk på dette da.

Dette er premien på luke 23,så premine i luke 24 må jo være et Canon 5D mark II skulle jeg tro da.

Hvis du/dere er så uheldig og vinne D700 er jo sjansen forsvinnende liten for også vinne luke 24,så er dere lure så ikke legg inn noen svar på luke 23.

 

Brukte litt tid på denne ja,måtte være sikker på og svare riktig.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Nå begynner vi å snakke premie her ja... (som om det ikke var fine nok fra før)

Så det er ingen vits å svare folkens, for siden ikke jeg har vunnet hittil er det min tur nå :p

 

Edit: preimen i morra er nok d60, 450d, eller noe i den duren, kanskje til og med oppe i d90,50d klassen, mine 2 øre.

Endret av Ageurk
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...