Gå til innhold

Den store Pokemon tråden

Soildor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Black & White er planlagt til DS, ikke sant? Lurer på hvorfor de ikke lager det til 3DS i steden, ryktene sier jo at lanseringen for 3DS og B&W vil finne sted ganske samtidig. Hva er poenget med en ny generasjon til den gamle konsollen? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Skrevet

Tja, millioner på millioner som har en konsoll som kan lese spillet motfor kun noen få (relativt sett) med 3DS, for ikke å snakke om at spillet kan utvikles på nøyaktig samme motor som de forrige spillene motfor å måtte utvikle alt på nytt? Det gir jo bare mening hvis de prøver å tjene penger! :p

Skrevet

Har nå kommet meg til episode 49 på Indigo league anime seriene (de første.) Har helt frem til 82, er det der det slutter? :)

og hva heter de seriene etter det? Leste ett sted at det var orange league, men mener å ha lest noe annet også, så ble usikker.. :p

Skrevet

Pokewalkeren er dritkul :D ! Eg har "gått" 7868 steg idag, og levla opp Turtwig og Chimchar.

Eg prøvde litt på trampoline, eg fekk 30 steg av 10 store hopp :O

Skrevet (endret)

Pokewalkeren er dritkul :D ! Eg har "gått" 7868 steg idag, og levla opp Turtwig og Chimchar.

Eg prøvde litt på trampoline, eg fekk 30 steg av 10 store hopp :O

Den pokewalkeren teller svært dårlig. Testet med ein vanlig steg teller...

5890 Steg menst Pokerwalkeren kom på 19963..... :whistle: (Trim dag)

Endret av Tj-nome
Skrevet (endret)

Klarte jammen meg og drukne DS'n min i baggen idag : /

Så håper bare jeg klarer og få tak i en brukt en, og at mitt Pokemon SS fortsatt funker!

Endret av Ulleboy
Skrevet

Jeg bruker Serebii, dog så ikke marriland så ille ut. Bruker og til tider psypokes, og Bulbapedia hvis jeg skal "utdype" meg i noe. Smogon til kompetitivt og EV-ing.

Skrevet

Litt irriterande å ha starters frå andre spel på HG. Prøvar å ta den andre gymmen. Quilava is loafing around. Quilava won't obey. Quilava used Ember. Pidgeotto used roost! FFFFFFFFFFFFFFFFFF-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...