Gå til innhold

Den store Pokemon tråden


Soildor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, har kanskje den mest absurde kampen på gang her!

Heart Gold, mot Morty i Ecruteak. Min Hoothoot på level 10 eller Gengar på level 25, hvem vinner?

 

 

 

Hoothoot. Gengar sine angrep kan ikke skade Hoothoot. Hypnosis funker ikke pga Hoothoots insomnia(lol?), Shadow ball har ingen affect, samme gjelder Sucker Punch. Eneste som funker er Mean Look, og det er grunnen til at jeg må Pecke ihjel Gengar nå.

 

 

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Litt off-topic fikk jeg Dragon Quest Monsters: Joker i posten i dag til DS, og de av dere som vil ha Pokemon i 3D bør prøve det. Etter to timer i strekk er jeg helt hektet. Grafisk ser det langt bedre ut en Pokemon (og er i 3D), vi har opp til tre monstre på laget (og vi kan ha flere av samme type), monstrene kan lære ting og bruke våpen som i et RPG og så videre. Det er riktignok "bare" rundt 200 monstre, men det holder lenge. DQM2 er i utvikling og vil ha rundt 300 monstre. ;) Om dere har fått nok av Pokemon er det jo verdt en titt?

Lenke til kommentar

Hehe, i natt klokka 1 var det en glad person som lå i senga å spilte pokemon platinum :D

 

Sto igjen med Azumarill (lv 77) med 50-60hp mot garchomp (lv 56) som var siste pokemon til siste liga mannen.

Tok på "ice punch" og den slo Garchomp med et slag :D

 

 

Et år akkurat! siden jeg startet spillet, nå et år siden og kun 70timer spillt vant jeg ligaen med disse pokemonene:

 

Azumarill (lv 77)

Infernape (lv 62)

Luxray (lv 54)

Staraptor (lv 54)

Garchomp (lv 49)

Gyarados (lv 45)

Lenke til kommentar

Pokemon SS gir nostalgi, sier jeg bare. deilig! Gleder meg til black/white. Har synes alle spillene frem til nå har vært kjempe bra, så det blir sikkert inget unntak. så klart var 1. gen best, men jeg synes resten er sinnsykt bra også jeg da :w00t:

gleder meg til å se de nye pokemonene.

 

å spille ds spill på senga er elsk :love: *går og pusser tenna.*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...