Gå til innhold

Den store Pokemon tråden


Soildor

Anbefalte innlegg

Må si at eg synest Pokemon Blue eller Yellow var vanskeligere en SS...

Har ikkje akkurat møt på ein vanskelig kamp.

 

Hvilket team har du?

 

Har fire som eg bruke som battleforce: Bayleef, Flaaffy, Wooper og Togepi (Må si Togepi fungerte utmerket mot 2. GYM)

 

Har no ordna saving på sekunder DS-en med to andre start pokemons. Sån eg kan overføre dei på denne sån eg får alle pokemons. Catch Them All!

 

EDIT: Fungere svært dårlig, får feilmelding med R4 brikken og trade...

 

Når du har spilt mindre enn en åttendedel av spillet synes jeg det er litt tidlig å konkludere at spillet er enklere enn Yellow.. Selv synes jeg det var mye vanskeligere, men dog har jeg satt teamet mitt veldig på spissen denne gangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si at eg synest Pokemon Blue eller Yellow var vanskeligere en SS...

Har ikkje akkurat møt på ein vanskelig kamp.

 

Hvilket team har du?

 

Har fire som eg bruke som battleforce: Bayleef, Flaaffy, Wooper og Togepi (Må si Togepi fungerte utmerket mot 2. GYM)

 

Har no ordna saving på sekunder DS-en med to andre start pokemons. Sån eg kan overføre dei på denne sån eg får alle pokemons. Catch Them All!

 

EDIT: Fungere svært dårlig, får feilmelding med R4 brikken og trade...

 

Når du har spilt mindre enn en åttendedel av spillet synes jeg det er litt tidlig å konkludere at spillet er enklere enn Yellow.. Selv synes jeg det var mye vanskeligere, men dog har jeg satt teamet mitt veldig på spissen denne gangen.

 

Har ikkje spilt heile spille, men merke at exp-rate er høgre en gamle gba spillet. Du har flere pokemons og eit par andre ting som gjer at det virke mye enklere.

 

Men det er min meining. Vill sikkert møte meir motstand seinere i spillet.

Lenke til kommentar

Hva skal til for å overføre pokémon fra Crystal til SS?

Går det å få de over til LeafGreen eller FireRed og så vidre til SS? Eller må jeg innom flere spill?

 

Det går ikke ann. I det hele tatt.

 

GrandMa: Hvilket spill? I SS gikk jeg bare rett gjennom jeg.

 

Ah, pokker. Kan man overføre fra Ruby og Sapphire da? Har et helt team med level 100 pokémon liggende der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...