Gå til innhold

Spillverket.no: Reklame på gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt alt vi leverer av stoff her på siden finansieres av reklame, akkurat som i mange andre komersielle mediebedriftet (TV 2, div. nettaviser, etc).

 

På den måten blir siden helt gratis for dere.

 

Hvis man velger på bruke Adblock støtter man ikke det vi driver med i det hele tatt, siden vi lever av registrerte sidevisninger opp mot annonsene.

Lenke til kommentar
Absolutt alt vi leverer av stoff her på siden finansieres av reklame, akkurat som i mange andre komersielle mediebedriftet (TV 2, div. nettaviser, etc).

 

På den måten blir siden helt gratis for dere.

 

Hvis man velger på bruke Adblock støtter man ikke det vi driver med i det hele tatt, siden vi lever av registrerte sidevisninger opp mot annonsene.

 

Jo, har ikke noe imot reklame. Men det finnes grense? Reklame som bakgrunn er det verste jeg veit om, ergo jeg støtter ikke. Så pleier jeg enten drite gamer.no eller bruker adblock når det er reklame i bakgrunn, det FORSTYRRER jævlig spør du meg.

Lenke til kommentar
Absolutt alt vi leverer av stoff her på siden finansieres av reklame, akkurat som i mange andre komersielle mediebedriftet (TV 2, div. nettaviser, etc).

 

På den måten blir siden helt gratis for dere.

 

Hvis man velger på bruke Adblock støtter man ikke det vi driver med i det hele tatt, siden vi lever av registrerte sidevisninger opp mot annonsene.

 

Det er vel ikke helt sant? Er ikke noe forskjell på meg som bruker ad-block, og en bruker som aldri trykker på annonsene? ;)

Lenke til kommentar
Absolutt alt vi leverer av stoff her på siden finansieres av reklame, akkurat som i mange andre komersielle mediebedriftet (TV 2, div. nettaviser, etc).

 

På den måten blir siden helt gratis for dere.

 

Hvis man velger på bruke Adblock støtter man ikke det vi driver med i det hele tatt, siden vi lever av registrerte sidevisninger opp mot annonsene.

 

At dere velger en reklamemetode som dette gir meg ikke veldig dårlig samvittighet for å blocke den.

Dere får mer enn nok klikk fra meg pr. uke og jeg ville aldri handlet fra noen av deres annosører fra siden deres uansett, så synes du skal slutte å syte om Adblock og heller lage en side som både er behagelig å lese og lønnsom.

Annonsørene er vel opptatt av klikk på siden deres og adblock hindrer dere ikke å telle mine besøk, så det du sier her er litt spøyt og litt sutring spør du meg.

Lenke til kommentar
Absolutt alt vi leverer av stoff her på siden finansieres av reklame, akkurat som i mange andre komersielle mediebedriftet (TV 2, div. nettaviser, etc).

 

På den måten blir siden helt gratis for dere.

 

Hvis man velger på bruke Adblock støtter man ikke det vi driver med i det hele tatt, siden vi lever av registrerte sidevisninger opp mot annonsene.

 

Det finnes andre måter å støtte nettverket på enn å se på reklame.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvilke måter er det? Vi er ulike sider med ulike budsjetter her.

 

Det er beklagelig om noen synes wallpaper-reklamen forstyrrer, men nå har vi ikke denne typen reklame veldig ofte.

 

God aktivitet på forumet, skrive på siten. Henvise til siten på forskjellge måter osv osv. Brukerenes bidrag til nettverket måles ikke bare i antallet reklameklikk.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er ikke det jeg mener, men det er til syvende og sist reklame som gjør at vi kan betale folk lønninger og drive slik vi gjør.

 

Selvsagt er vi avhengig av mange besøkende også, men vi håper en større mengde og mer variert stoff også gir resultater i økte lesertall.

 

Mindre reklame kan på sikt bety at vi må be noen av våre ansatte finne noe annet å gjøre.

Lenke til kommentar

Denne wallpaper-annonsen er som Mikael sier noe vi har en sjelden gang, det vil si et par dager hver måned - og vi trenger inntekten for å kunne fortsette å drive Norges største, beste og mest innholdsrike spillside, uten at leserne skal måtte betale for det.

 

Jeg skal ikke nekte noen å bruke adblockers, men hvis flere og flere gjør det, uten å bidra på andre økonomiske måter slik at regnskapet vårt går i null, så kan det føre til at Gamer.no ikke er her når dere våkner neste dag :-)

Lenke til kommentar

Nå ser jeg imidlertid sjelden på selve gamer.no-forsiden, jeg følger heller artikkellinkene øverst på forumsidene. Men, så lenge dere ikke tyr til ymse ufine metoder for å gjøre tilværelsen vanskeligere for dem som sverger til ulike inkarnasjoner av Adblock, er reklamenivået akseptabelt. Inntil videre er man derfor en lydig konsument/bjellesau.

 

There is no I, there is only we.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg skal ikke nekte noen å bruke adblockers, men hvis flere og flere gjør det, uten å bidra på andre økonomiske måter slik at regnskapet vårt går i null, så kan det føre til at Gamer.no ikke er her når dere våkner neste dag :-)

hadde vært triste saker om gamer plutselig forsvant... Jeg blir aldri plaget av reklamen på sia, nivået er helt greit for min del. kan ikke si at det er mindre reklame på andre norske spillsider. Ville det ikke vært dumt om gamer hadde kuttet reklamen og startet avgift for å overleve? kommer nokk ikke flere lesere på den måten.

Stå på gamer og fortsett som dere gjør :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...