Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom over noe morsomt i dag(som HELT sikkert er nevnt før i denne tråden). Tenkte å vise det frem!

 

De siste bildene er fra typisk.. "Glitch som gjorde at jeg falt under jorda, nærmere sagt helvete, og der var det ikke mye å finne. Lite folk.."

 

Lol @ Home

 

post-65948-1230252175_thumb.jpg

post-65948-1230252189_thumb.jpg

post-65948-1230252195_thumb.jpg

post-65948-1230252199_thumb.jpg

post-65948-1230252205_thumb.jpg

post-65948-1230252208_thumb.jpg

post-65948-1230252215_thumb.jpg

 

Edit:

Faen jeg har lite innholdsrikt liv som bruker Home - og videre utforsker jeg glitches.. Jaja! GOD JUL!

 

Edit 2:

Og der så jeg at noen kom før meg... et par innlegg ovenfor! Jaja! :)

Endret av Woods
Lenke til kommentar

Logget inn i Home, gikk litt rundt, logget ut. Kan ikke si at det frister å logge inn igjen før de eventuelt er ferdig med det. Hadde alle hatt tastatur ville det funket, men nei - det funker ikke å skrive med håndkontroller. Jeg har ikke spillt Second Life, men innbiller meg at det fungerer hundre ganger bedre enn Home.

Lenke til kommentar
Det hadde vært sleipt om karen/dama du lager var naken og du MÅTTE betale for ALLE klærne du skulle ha.Det hadde vært sleipt.

 

:!: Ser for meg at Home hadde vært fullt i nakne damer om det hadde vært tilfelle.

 

Største problemet som eg ser med å betale i Home er at utvalget er veldig lite, klær er også forholdsvis dyrt visst du ser det opp imot kva det kostar for eit sommarhus eller ein klubb. Eg ser ikkje så mykje vits i å betale for ein gensar som er nesten heilt lik den alle andre har. Eg håper at Sony vil sleppe til meir brukergenerert materiale til ein fornuftig pris. Eg er mykje meir frista til å betale for å designe mi eiga t-skjorte og lage mine eigne møblar.

Lenke til kommentar
Hvorfor det?

 

Ingen tvinger deg til å kjøpe en dritt, og skal du ha noe mer enn klær og det som er gratis så betaler du for det.

 

Det hadde vært sleipt om karen/dama du lager var naken og du MÅTTE betale for ALLE klærne du skulle ha.Det hadde vært sleipt.

 

Når det eneste Home har å gå på, er at du skal skape en egen identitet i et sosial miljø, så er det ganske tynt at de stiller opp med såpass lite valgfrie klær at du føler du må betale hvis du skal kunne se unik ut. Jeg synes alt i Home burde vært gratis jeg. Hvorfor skal jeg betale for å gå med en stygg Diesel t-skjorte? Det er tross alt de som får gratis reklame hvis jeg bruker klærne dems.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...