Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det kan komme slikt at de som har eier, f.eks. Killzone 2, får tilgang til et spesielt killzone rom, slik som uncharted nå. Og der kan folk møtes og starte spill sammen. Det er den funksjonen jeg gleder meg til. Og håper det blir slik at det er bare de som har spillet til de forskjellige rommene som får adgang. Ellers så er det liksom ikke så spesielt.

 

Gleder meg også til at vi får utstyr som passer til spillene vi eier, f.eks. Ratchet og Clank kostymet osv. Detter er gangske stilig, men håper også dette bare er for de som eier spillet, og at det er gratis for de som eier det. Fordi hvis alle har utstyret til alle spill, er det liksom ikke like spesielt.

 

Pluss at det gleder meg til vi kan ha TV og slikt på våre egne rom, og kan ta bildet med mobilen, og sende det til ps3n via bluetooth, og så se det på tven.

 

Men til noe av dette kommer, kommer jeg til å være på home en gang i måneden, bare får å sjekke om det er kommet noe nytt...

 

ps: er ganske skuffet over "Home Theater" hvem gidder å først loade "Home Theater", så loade salen du skal innpå, og så må du laste ned videoen?! Ubrukelig...

 

Jeg vil at det skal være mulig å gå inn i "Home Theater" og så kan du gå inn i forskjellige saler(UTEN LOADING) Og så se streaming av video!

 

Men men :D

Lenke til kommentar
Hva er kravet for å få komme inn på f.eks Far Cry 2 spacet?

Må man ha det listet på Throphylisten sin, ha en savegame, eller noe slikt?

 

Nope, men du må være på US-serveren. Dvs, være på Home med en US-bruker.

 

Altså.. jeg mente når det kommer på EU serverene.

Kommer alle inn på Far Cry 2 rommene, selv om de ikke har spillet?

Lenke til kommentar
Hva er kravet for å få komme inn på f.eks Far Cry 2 spacet?

Må man ha det listet på Throphylisten sin, ha en savegame, eller noe slikt?

 

Nope, men du må være på US-serveren. Dvs, være på Home med en US-bruker.

 

Altså.. jeg mente når det kommer på EU serverene.

Kommer alle inn på Far Cry 2 rommene, selv om de ikke har spillet?

 

Jepp

Lenke til kommentar

Folk fra Europa er godt blandet virker det som, ja. Det finnes noen "clubs", men det koster penger å opprette en, og har en maksgrense på 32 medlemmer, så det er vel bare for spesielle interesserte.

Den letteste måten å finne nordmenn er etter min erfaring å legge dem til på vennelista, og gå til dem som måtte være online.

Lenke til kommentar

Skjønner!

En genser koster 15 kr. Unødvendig dyrt. Hadde den bare kostet 2 :roll:

Hvis man skal ha diverse ting til kåken blir det fort en hundrelapp eller to, og jeg er ikke interessert i å kaste bort penger på et teit "sims spill" :p

Sims kan jeg spille gratis på dataen.

 

En ting er sikkert. Det er hardt å være jente. Jeg er omringet 15 år gamle nerder fra england, som spør om jeg vil ha sex :!:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

De møblene jeg har tittet på kosta 5 kroner og 7 kroner og slikt.

 

Dyreste er vel sommerhuset til 40 kroner :p

 

At det er hardt å være jente kan jeg skrive under på. Det er klin umulig for meg å føre en samtale med en annen person der inne - og jeg blir raskt omringet av 2-3 andre gutter som begynner å asl'e meg. Ber jeg de gå vekk blir de forbanna og frekke i munnen, så jeg har lært meg at "mute" er en fin funksjon. Da kan man faktisk ikke se hva den andre personen sier . Prøver jeg å prate med en annen jente er antallet omringere firdoblet....

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
En ting er sikkert. Det er hardt å være jente. Jeg er omringet 15 år gamle nerder fra england, som spør om jeg vil ha sex :!:

 

Takk ja og be dem sende deg ein PM når dei står på Gardermoen :p

 

Steg to) Lag blog der du legg ut liste over alle du har lurt til å kaste tusenlapper ut av viduet på impulsiv norgesferie. :!:

 

 

 

Eg er også ening i at prisane er både litt for høge og litt for ubalanserte, når eit sommerhus kostar like mykje som tre skjorter så er noke gale.

Lenke til kommentar

Har vært bortreist på juleferie, så prøvde først Home for noen dager siden. Etter ca en halvtime avsluttet jeg det igjen. Skjønner ikke helt vitsen. Er som et spill uten mål og mening. Akkurat slik jeg hadde sett for meg at det kom til å være. Tviler på at dette blir brukt mye fra min side.

Lenke til kommentar
Mer som et fancypants chatroom hvor jeg kan treffe og chatte med venner som bor langt unna.

 

Jeg oppdaget ett ufattelig kult program som brukes til å snakke med venner som bor langt unna: msn :!:

 

Home er vel ment for å treffe nye folk. Jeg bruker det til å finne folk som er morsomme å spille f.eks rainbow six las vegas 2 online med. Og så finner jeg underholdning i å slå folk i sjakk, bowling og biljard :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...