Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg trur du må stille inn mikrofonen din i hovedmenyen fyrst, skal ligge under tilbehør eller noke slikt trur eg. Sjølv har eg eit bluetooth headset og det fungerer heilt utmerka.

 

La forresten merke til at du no kolliderer med andre når du kjem for nært istadan for å kunne gå rett igjenom folk. Det er ei forrandring dei må ha gjort i dag.

Lenke til kommentar
Eg trur du må stille inn mikrofonen din i hovedmenyen fyrst, skal ligge under tilbehør eller noke slikt trur eg. Sjølv har eg eit bluetooth headset og det fungerer heilt utmerka.

 

La forresten merke til at du no kolliderer med andre når du kjem for nært istadan for å kunne gå rett igjenom folk. Det er ei forrandring dei må ha gjort i dag.

 

Vi har aldri kunnet gå rett igjen folk..

alltid vært slik at man kolliderer

Lenke til kommentar
Man kan aldri ha kunne gått igjennom. Hvis man gå på en fyr, flytter han seg automatisk fort. Mens på den som flytter seg sin sjerm, så flytter den så går på deg. Har testet med en kompis.

 

 

Logget inn på home, og man kan ikke gå gjennom nei, men delvis inn i en person, iallefall når han er usynlig, altså at ikke klærne og ansiktet til figuren vises.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Kan noen bare forklare kort hva som er poenget med Home?

 

 

Home er en virtuell møteplass for PlayStation-eiere. Spillerne får lage sin egen figur og innrede sin egen leilighet, hvor de blant annet kan få besøk av andre spillere. Leiligheten kan innredes ved hjelp av ulike møbler, samt bilder og media fra brukerens egen harddisk. Hver bruker får en egen virtuell lommebok (med ekte penger), og kan kjøpe møbler og klær, samt delta i auksjoner.

 

Møter med andre brukere foregår på sentrale møteplasser, som hvert vil være begrenset til 64 brukere samtidig. Dessuten vil utviklere, utgivere og selskaper utenfor spillindustrien kunne få sine egne områder hvor de representeres.

 

Se det som en bedre verson av Second Life, og Habbo...

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...