Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg rett så er det ved siden av de store flyene, ved gjerdet. Det er vanskelig å finne det når det er mye folk rundt, men hvis du går langs gjerdet så finner du nok ut av det :p

Du kan også spørre de som står der å henger, det gjorde jeg, og fikk raskt hjelp :)

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Prøvde home i dag.. Det er mye nytt siden sist!

- Jeg ser helt klart noe i home. Meningene mine har gått litt opp og ned, men om 1år kanskje.. Savner Tv osv. En annen ting er at det er vanskelig å fikse leiligheten. Sommerleilighten. Det er så stro

 

skrev dette på Iphonee

Endret av Henry9
Lenke til kommentar
Rommene må loades ;)

 

 

det har jeg fått med meg :)

 

kanskje dårlig skrevet av meg, men problemet er ikke loadingen, men jeg får beskjed om at jeg må LASTE ned rommene igjen på harddisken en gang i blandt. etter det kommer den obligatoriske loadingen. er ikke så altfor ofte inne i home, så kanskje det er etter oppgraderinger av home, men ser ingen forandringer inne i feks bowling hallen..

Lenke til kommentar

Etter så mange uker etter launch av Open Beta så har ennå ikke "Home" ikonet dukket opp på min XMB. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor.

 

Jeg har selvfølgelig prøvd både EU og US konto. Jeg har nyeste FW. Jeg har ingen nettverks relaterte problemer med spill eller PSN-Store.

 

Det eneste jeg mangler er ikonet.

 

Noen som har noe ideer/teorier ??

Lenke til kommentar
Etter så mange uker etter launch av Open Beta så har ennå ikke "Home" ikonet dukket opp på min XMB. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor.

 

Jeg har selvfølgelig prøvd både EU og US konto. Jeg har nyeste FW. Jeg har ingen nettverks relaterte problemer med spill eller PSN-Store.

 

Det eneste jeg mangler er ikonet.

 

Noen som har noe ideer/teorier ??

 

Har du lastet det ned på PS STORE?

Lenke til kommentar
Har du lastet det ned på PS STORE?

 

Det er ingenting å laste ned der for Open Beta. Det er slått fast i denne tråden mange ganger.

Det var det for folk som var i Closed Beta. Men kanskje det er en løsning, låne bruker til en med closed beta access og se om clienten fortsatt er til nedlastning da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Sony lover at det er mye på gang for Home fremover, og spesifikt skal flere og flere spill støtte å bli startet via Home. Dessuten er det meningen at alle kommende PS3-spill skal få sine lobbyer i Home, der brukerne vil kunne møtes og planlegge strategier før de kommer i gang med spillene.

 

http://itavisen.no/817278/sony-satser-paa-home

 

Håper det er noe annet enn bare nye t-skjorter osv.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...