Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

Hvorfor det?

 

Ingen tvinger deg til å kjøpe en dritt, og skal du ha noe mer enn klær og det som er gratis så betaler du for det.

 

Det hadde vært sleipt om karen/dama du lager var naken og du MÅTTE betale for ALLE klærne du skulle ha.Det hadde vært sleipt.

 

Når det eneste Home har å gå på, er at du skal skape en egen identitet i et sosial miljø, så er det ganske tynt at de stiller opp med såpass lite valgfrie klær at du føler du må betale hvis du skal kunne se unik ut. Jeg synes alt i Home burde vært gratis jeg. Hvorfor skal jeg betale for å gå med en stygg Diesel t-skjorte? Det er tross alt de som får gratis reklame hvis jeg bruker klærne dems.

 

Det er like dumt som at man skal betale for Xbox Live. Home blir jo mye bedre i fremtiden. Home er like mye lagd for at venner og klaner kan samles, snakke og gå til spill sammen. Det er bare ikke støttet enda fordi det er en BETA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk PS3 på julaften, prøvde dette her istad :p Faen meg Sims nesten jo ^^

Gratulerer, det var ingen dårlig julegave. Men liker du møbeldekorering så spill heller Sims ;) Det ville nok vært ganske dyr affære å anskaffe nok møbler i Home til å oppnå like stor variasjon som Sims har. Dog slik det ser ut nå vil nok Home aldri få så mange møbler. Med mindre Ikea lanserer hele kolleksjonen sin der.

Lenke til kommentar
Fikk PS3 på julaften, prøvde dette her istad :p Faen meg Sims nesten jo ^^

Gratulerer, det var ingen dårlig julegave. Men liker du møbeldekorering så spill heller Sims ;) Det ville nok vært ganske dyr affære å anskaffe nok møbler i Home til å oppnå like stor variasjon som Sims har. Dog slik det ser ut nå vil nok Home aldri få så mange møbler. Med mindre Ikea lanserer hele kolleksjonen sin der.

Er hele poenget med Home å møte andre folk og arrangere spill osv? Skjønte ikke helt poenget :p
Lenke til kommentar
Fikk PS3 på julaften, prøvde dette her istad :p Faen meg Sims nesten jo ^^

Gratulerer, det var ingen dårlig julegave. Men liker du møbeldekorering så spill heller Sims ;) Det ville nok vært ganske dyr affære å anskaffe nok møbler i Home til å oppnå like stor variasjon som Sims har. Dog slik det ser ut nå vil nok Home aldri få så mange møbler. Med mindre Ikea lanserer hele kolleksjonen sin der.

Er hele poenget med Home å møte andre folk og arrangere spill osv? Skjønte ikke helt poenget :p

 

Er vel det som er poenget ja.. Men ikke heng deg opp i Home nå, det er i BETAstadiet, og er egentlig like gøy å holde på med som å være tilskuer på Curling-kamp. Nei, kjøp deg heller noen bra spill og kos deg med dem! :thumbup:

Lenke til kommentar
Curling? :dontgetit: Man finner ikke noe døvere enn curling..

Spilt det IRL? :p

 

Jeg sa at det var kjedelig å være "tilskuer på en curling-kamp". Har ikke spilt det selv, meget mulig det er utrolig gøy..

 

Men nok off-topic, nå. Eller... er vel ingen som kan kjefte på oss oppe på denne tida, så bare kom med Curling-argumentene deres ;)

Lenke til kommentar
Fikk PS3 på julaften, prøvde dette her istad :p Faen meg Sims nesten jo ^^

Gratulerer, det var ingen dårlig julegave. Men liker du møbeldekorering så spill heller Sims ;) Det ville nok vært ganske dyr affære å anskaffe nok møbler i Home til å oppnå like stor variasjon som Sims har. Dog slik det ser ut nå vil nok Home aldri få så mange møbler. Med mindre Ikea lanserer hele kolleksjonen sin der.

Er hele poenget med Home å møte andre folk og arrangere spill osv? Skjønte ikke helt poenget :p

 

Det virker som Home er et alternativ til Second Life. Det vil si - du gjør akkuratt det samme som du gjør i ditt virkelig liv, foran TV-skjermen. Xbox Live fungerer - og det fungerer BRA. Home er en møkkatjeneste som er til skam for Sony. Er fullstendig klar over beta-stadiet, men.. Herregud! Hva har Home-teamet drevet med siden PS3 lanseringen??..

Lenke til kommentar
Det virker som Home er et alternativ til Second Life. Det vil si - du gjør akkuratt det samme som du gjør i ditt virkelig liv, foran TV-skjermen. Xbox Live fungerer - og det fungerer BRA. Home er en møkkatjeneste som er til skam for Sony. Er fullstendig klar over beta-stadiet, men.. Herregud! Hva har Home-teamet drevet med siden PS3 lanseringen??..

Her ser du grunnene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...