Gå til innhold

Dette kan være en av tre nye fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fem megapiksler bidrar utvilsomt i riktig retning, akkurat som telefonen også skal ha Xenon-blits og 140 MB minne istedet for 120 MB. Ellers er spesifikasjonene like

140 MB i stedet for 120? Dette er jo helt utrolig. Skjønner godt at denne er ventet på markedet litt senere.

Endret av Mikachu
Lenke til kommentar
Fem megapiksler bidrar utvilsomt i riktig retning, akkurat som telefonen også skal ha Xenon-blits og 140 MB minne istedet for 120 MB. Ellers er spesifikasjonene like

120 MB i stedet for 120? Dette er jo helt utrolig. Skjønner godt at denne er ventet på markedet litt senere.

Som du siterer, så er det 140 MB i stedet for 120 MB, uten at det er særlig mer imponerende av den grunn.

 

Jeg føyer meg ellers til i rekken med GJESP. Makan til kjedelig design og reprodusering av det samme gamle.

Lenke til kommentar
Det er vel bare i Skandinavia og i Japan de fortsetter å selge bedre enn konkurrentene, eller?

Eh. Hvor har du det fra?

Det er ingen stor hemmelighet at SE har langt større andel her i Norge enn globalt, og enn i europa.

 

At de selger "mer enn konkurrentene" i Japan er jeg litt mer skeptisk til.

Lenke til kommentar
Det som skiller Filippa fra C510 er at Filippa har høyere oppløsning i kameraet. Fem megapiksler bidrar utvilsomt i riktig retning, akkurat som telefonen også skal ha Xenon-blits og 140 MB minne istedet for 120 MB.

I'm sorry, what was that? :ermm:

 

SE bør stille opp med bedre ting enn dette i 2009(!), bør også lanseres noe spennende rimelig kjapt nå for å holde meg unna Nokia Tube.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...