Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er ganske interessant å lese oppdateringer, jeg... :p Men kan skjønne du ikke gidder fortelle :)

Jau, det her er ikke TS sin egen blogg, men hvordan løse problemet hun da satt med. Og som vi alle ser, er løst med et supert resultat.

 

Dog en liten oppdatering i ny og ne er jo hyggelig ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Jeg har lyst til å oppdatere hele tiden jeg altså, bare så dere vet det :) Men nå går alt bare veldig veldig bra, så da blir det bare en oppsummering av alt vi gjør, og det tror jeg de aller fleste syns er ganske uinteressant.

 

Dere skulle bare visst hvor takknemlig jeg er over at dere har tatt dere tid til å svare.

Og Smurstafa - hvis det det blir bryllupp så blir du seriøst invitert ;)

 

Blir aldri lei av å høre fra denne solskinnshistorien, så fortell, fortell, kjære ts! (de tingene du synes det er ok å fortelle om her... ;))

Lenke til kommentar
Gjest heyhey

Heihei, leste denne tråden nå. hehe, hvordan gikk det tilslutt?

 

Gikk dere på høgskolen i telemark, og han siste året? og han er 22? burde vel egentlig ikke vært så vanskelig å finne ut hvem han er iallefall! hehe...

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Nei, vi går ikke på høyskolen i Telemark, det var bare noe jeg skrev. Vi går et helt annet sted, og det er ikke sikkert han er 22 år heller, men noe i nærheten. Jeg kan ikke skrive helt 100% fakta, for da ville det være mulig å finne ut hvem han var, så jeg har bevisst skrevet litt feil her og der. Ut i fra det jeg har skrevet, så burde det være det være nærmest umulig for dere å finne ut hvem han er, ved mindre dere har tenkt til å spørre alle guttene i hele Norge ;)

Jeg er ikke helt dum heller:P

Lenke til kommentar
Nei, vi går ikke på høyskolen i Telemark, det var bare noe jeg skrev. Vi går et helt annet sted, og det er ikke sikkert han er 22 år heller, men noe i nærheten. Jeg kan ikke skrive helt 100% fakta, for da ville det være mulig å finne ut hvem han var, så jeg har bevisst skrevet litt feil her og der. Ut i fra det jeg har skrevet, så burde det være det være nærmest umulig for dere å finne ut hvem han er, ved mindre dere har tenkt til å spørre alle guttene i hele Norge ;)

Jeg er ikke helt dum heller:P

in the words of the dude eaten in jurassic park: clever girl

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest usikre meg

Til dere som fortsatt bryr dere om hvordan ting går, så må jeg bare si at ting går kjempe bra :D

Vi er kjærester nå, og gjør kjæreste-ting ;) Jeg er bare så utrolig heldig som fikk han på kroken, han er så snill og god at dere aner ikke.

 

Det er en ting jeg har tenkt på, at skulle ting av en eller annen grunn havarere mellom oss, så kommer jeg til å ta kontakt med dere guttene på forumet her enten dere hadde likt det eller ikke, for dere tror jeg må være noen bra gutter ;)

Lenke til kommentar

Takk, men jeg er nok litt for ung for deg. :cool:

 

Fra spøk til atombombe: Jeg blir rett og slett skikkelig glad! Og selvfølgelig gratulerer, selv om jeg har en mistanke om at dere har vært (nesten) sammen ganske lenge nå. Jeg tror han føler seg ganske heldig også. Du virker som en veldig ærlig og søt jente. :)

 

Kan jeg spørre om du har bruker her fra før av?

Lenke til kommentar
Til dere som fortsatt bryr dere om hvordan ting går, så må jeg bare si at ting går kjempe bra :D

Vi er kjærester nå, og gjør kjæreste-ting ;) Jeg er bare så utrolig heldig som fikk han på kroken, han er så snill og god at dere aner ikke.

 

Det var godt å lese, virkelig. :) Da er det bare å nyte livet som kjærester helt til.. tja... dere begraves eller slår opp. Nyt uansett tiden og ikke tenk så mye på "hva som skjer". :)

 

Det er en ting jeg har tenkt på, at skulle ting av en eller annen grunn havarere mellom oss, så kommer jeg til å ta kontakt med dere guttene på forumet her enten dere hadde likt det eller ikke, for dere tror jeg må være noen bra gutter ;)

 

Takker for komplimentet, og håper du aldri trenger å gjøre akkurat det der. ;)

Lenke til kommentar
Til dere som fortsatt bryr dere om hvordan ting går, så må jeg bare si at ting går kjempe bra :D

Vi er kjærester nå, og gjør kjæreste-ting ;) Jeg er bare så utrolig heldig som fikk han på kroken, han er så snill og god at dere aner ikke.

 

Det er en ting jeg har tenkt på, at skulle ting av en eller annen grunn havarere mellom oss, så kommer jeg til å ta kontakt med dere guttene på forumet her enten dere hadde likt det eller ikke, for dere tror jeg må være noen bra gutter ;)

 

Aww, :love: søtt å høre :D Du har virkelig skutt gullfuglen :) Husk på invitasjon til bryllupet!

Lenke til kommentar
Til dere som fortsatt bryr dere om hvordan ting går, så må jeg bare si at ting går kjempe bra :D

Vi er kjærester nå, og gjør kjæreste-ting ;) Jeg er bare så utrolig heldig som fikk han på kroken, han er så snill og god at dere aner ikke.

 

Det er en ting jeg har tenkt på, at skulle ting av en eller annen grunn havarere mellom oss, så kommer jeg til å ta kontakt med dere guttene på forumet her enten dere hadde likt det eller ikke, for dere tror jeg må være noen bra gutter ;)

1) Someone is gettin' some :cool: *fjortisflire* Og jeg som trodde du ikke ville fortelle slik :D

 

2) I'm not! :cool:

Lenke til kommentar
Til dere som fortsatt bryr dere om hvordan ting går, så må jeg bare si at ting går kjempe bra :D

Vi er kjærester nå, og gjør kjæreste-ting ;) Jeg er bare så utrolig heldig som fikk han på kroken, han er så snill og god at dere aner ikke.

 

Det er en ting jeg har tenkt på, at skulle ting av en eller annen grunn havarere mellom oss, så kommer jeg til å ta kontakt med dere guttene på forumet her enten dere hadde likt det eller ikke, for dere tror jeg må være noen bra gutter ;)

Fantastisk å høre! :D

Var 100% sikker på at det kom til å være en lykkelig slutt på dette eventyret, og jeg unner dere begge alt godt og en kjempespennende tid fremover. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Til dere som fortsatt bryr dere om hvordan ting går, så må jeg bare si at ting går kjempe bra :D

Vi er kjærester nå, og gjør kjæreste-ting ;) Jeg er bare så utrolig heldig som fikk han på kroken, han er så snill og god at dere aner ikke.

 

Det var utrolig hyggelig å høre :). Takk for oppdatering (fra en anonym gjest som er innom kun for denne trådens skyld)! Du var heldig som fikk han på kroken; samtidig håper jeg du tar til deg at du også var utrolig flink som klarte det, og at han er minst like heldig som har fått deg som kjæreste! Kos dere!

Lenke til kommentar

Nå ble jeg utrolig glad! Gratulerer, håper dere får en skikkelig fin tid sammen :) Dere høres ut som den perfekte matchen for hverandre, synes jeg :) Og om det kommer nedgangstider, kjemp for hverandre! Høres ut som en klisjé, men det er veldig viktig :)

 

Igjen: Hurra!! :D Håper du noen ganger kommer med flere oppdateringer her inne :p Dette er det første stedet bryllupsplanene skal offentliggjøres!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...