Gå til innhold

Modern Warfare 2 til høsten (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig.

 

Synes det å kjefte og boikotte/rakke ned på EA og rope melking til alle titler som har flere enn en etterfølger har blitt veldig "in" disse dager.

Blir litt for teit når trilogier som f.eks Halo sammenlignes med FIFA og blir kalt for melkekandidat 2000.

 

Gjentar meg selv: Så lenge CoD: Modern Warfare 2 blir i samme gate som CoD 4 og WaW, så kan det bare komme for min del.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Melkingen er i gang. Nyeste NFS dette. Tipper vi vil se et nytt COD hvert år i alle fall frem til nr.12 i rekken. NFS er vel rundt 15'de spill nå?
Activision er da ikke fremmede for melking av lisenser; Tony Hawk har jo fått lide i mangfoldige år og vi har fått klar beskjed om at de har som hensikt å melke Guitar Hero for alt det er verdt. At Call of Duty ikke slipper unna overrasker ikke, jeg skulle bare ønske at Infinity Ward fikk ha denne serien i fred, Treyarch har ikke medført annet enn drit til den franchisen.
Lenke til kommentar
Akkurat hva er det folk finner skuffende i CoD 5? (foruten de som kun hater spillet fordi det er WWII basert).

For min del er det først og fremst det utslitte WW2 temaet. Man får følelsen av å ha spilt nøyaktig det samme tusen ganger før. Absolutt ingenting nytt. I tillegg var det en lite engasjerende historie. Også ble alle de masete nivåene med forvirrede japanere som løper rundt for å prøve å ta deg med sverd bare irriterende etter veldig kort tid. Hele spillet var også bare "rambo-taktikk". Løp frem i en smal korridor og spray ned irriterende fiender som dukker opp fra intet.

Én eneste ting var ganske ok med COD5 og det var Zombie-nivået.

Lenke til kommentar
I mine øyne var det kun et fåtall aspekter ved CoD:WaW som faktisk fungerte - og alle disse aspektene hadde Treyarch stort sett bare rappet fra IW's CoD4. Gleder meg til neste sterke CoD-tittel. Dette blir en tro oppfølger til CoD4.

Fullstendig enig. Jeg har tro på at Infinity Ward er i stand til å komme med noe litt nytt mens de beholder de viktigste elementene. Utrolig dyktig utvikler, etter min mening. Treyarch er talentløse...

Lenke til kommentar
Neste CoD skal jo vistnok være lagt litt lengre i fremtiden, har de lagt bort det konseptet eller er det fortsatt i planene deres?

Håper hvertfall de ikke går på den samme smellen som Dice gjorde med Battlefield serien. Etter gigant-suksessen BF2 slapp de framtidsspillet BF2142 som ikke akkurat ble like populært.

Lenke til kommentar
I mine øyne var det kun et fåtall aspekter ved CoD:WaW som faktisk fungerte - og alle disse aspektene hadde Treyarch stort sett bare rappet fra IW's CoD4. Gleder meg til neste sterke CoD-tittel. Dette blir en tro oppfølger til CoD4.

 

Men hvilke aspekter ved CoD 4 foruten MP er supre?

Kall meg gjerne blåøyd, men jeg ser virkelig ikke mye i enspillerdelen av CoD 4 som utmerker seg på noen særskilt måte.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...