Gå til innhold

UFO tråden: hvor alt omkring UFO fenomenet kan diskuteres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Som en "gammel ufo entusiast" kan jeg kanskje bidra litt i denne tråden og dele en artig videosnutt jeg kom over av et intervju av et øyenvitne fra 50-60 tallet i usa:



Det som slår meg, bortsett fra at det er en helt absurd historie, er at det er en enkel og ærlig herreman som forteller rett ut det han opplevde.

JEG veit ingen ting om noe som helst, men jeg tror at verden er så uendelig mye mer en det vi ser, og det er en ydmykende og litt skummel frydefull følelse.
Lenke til kommentar

Pannekakelagende romvesner som besøker bønder(?) fordi de ikke har vann?

Klarer man å fly slik som han beskriver så har man muligheter til å finne vann i elver osv. i stedet for å måtte tigge etter det hos tilfeldige folk.

Hele historien høres bare merkelig ut,

 

Hvordan vet du at det er en ærlig herreman?

Lenke til kommentar

#784

Jo, jeg hører deg. Men hvorfor ikke? er det mindre sannsynelig en noe annet?
Skal vi virkelig spekulere på intensjonene og metodene til interdimensjonelle vesner med potensielt uendelig mer intelligens og teknologi en du og jeg.. som vi i tillegg vet ingen ting om? om "de" i det heletatt finnes har jeg ikke en gang tatt stilling til her.

Klart det er merkelig. det er totalt absurd!

Kanskje de scannet hjernen hans og viste seg på eneste måte dem visste ikke kom til å skremme livskiten ut av gubben, kanskje ikke.
Ingen ting er er mer troverdig en noe annet i et slik utenkelig usannsynelig senario. Steiker dem pannenkaker? javell, hvorfor ikke!

Ved å høre etter, også på det som ikke blir sagt, får ivertfall jeg en følelse på om folk er ærligeMen jeg VET jo ikke. og det betyr jo isåfall "bare" at han tror på det han forteller.




 

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg lider av en grusom tilstand som kalles søvnparalyse. Dette fører til at hjernen min av og til våkner mens jeg sover, men kroppen min er paralysert. I denne tilstanden hallusinerer jeg noe helt forferdelig. Av og til hører og ser jeg aliens små og grå med store hoder, som borer i hodet og ryggen min. De griper rundt meg og holder meg fast. Jeg har 100% panikk.

 

Noen ganger klarer jeg å komme meg ut av paralysen mens dette pågår. Da kan jeg se at det jeg opplevde ikke var virkelig. Jeg skal ikke ha noe sagt om at utenomjordiske har besøkt jorden eller ikke, men trolig er det mange flere som opplever det samme som meg

 

Dette skjer med varierende mellomrom, fra ca en gang i året til plutselig å skje flere ganger i uken. Etter en slik episode er jeg redd for å sove igjen.

Endret av Frode1969
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har også opplevd søvnparalyse mange ganger. Har aldri sett noen, har hørt stemmer men klarer ikke snu meg.
Merkelig fenomen.
Men det skal visst ha en naturlig/medisinsk forklaring. men hvem vet hva man egentlig skal tro på i dag .. :shrug:

det er jo merkelig at så mange skal oppleve å høre/se vesener i sånn paralyse

Lenke til kommentar

Søvnparalyse kan oppleves en sjelden gang av de fleste, akkurat rett etter at man våkner fra en drøm, da søvnparalyse er en naturlig del av REM-søvn (drømmesøvn). Ved drømmesøvn hindrer paralysen at man skader seg ved at kroppsdeler slår borti noe i omgivelsene. De som går i søvne drømmer uten at den naturlige søvnparalysen slår inn. Hallusinasjonene ved søvnparalyse er en slags våken drømming.

https://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8vnparalyse

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

En svart tre-dimensjonal kube over White Sands militærbasen bekymrer den lokale populasjonen. White Sands er hvor amerikanerne lagde atomvåpenet og hvor de tester nytt militærmateriale.

 

http://www.express.co.uk/news/science/774782/mystery-perfect-black-cube-hovering-Texas-secret-military-research-complex

 

Kan også være en bløff fra den amerikanske hæren som et ledd i en propagandakrig for å forvirre motstanderne eller for å gi inntrykk av at de har laget noe de egentlig ikke har. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kom over den Bigalow saken tidligere i dag.
Selv om det ikke bringer noe nytt på bordet, så skal mannen ha all cred for å "stå frem". Det er det ikke mange som våger.
Håper han deler litt av det han har forsket på ettervert. Han sier jo selv at han har brukt milioner av dollar på det.
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...