Gå til innhold

UFO tråden: hvor alt omkring UFO fenomenet kan diskuteres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-45896

Jeg vet ikke hvordan det går med flat jord og ufoer. Jeg er ikke inne i de to miljøene og tror ikke på flat jord.

 

Uansett om akkurat dette bildet er manipulert eller ikke er plassen bildet kommer fra kjent for UFO aktivitet.

 

Og det er i Norge.

 

 

Synd de har en så dårlig nettside.

 

http://www.hessdalen.org

Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

Tja.

 

Denne plassen har vært kjent internasjonalt i godt over 30 år.

 

Jeg er ganske sikker på at man blant alle de som har undersøkt dette fenomenet finner forskjellige mennesker med forskjellige meninger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva syntes folket om Tom Delonge prosjektet?(saksa fra huffingtonpost)

"Something extraordinary was revealed today. Former high-level officials and scientists with deep black experience who have always remained in the shadows came forward on one platform. These insiders have long-standing connections to government agencies which may have programs investigating unidentifed aerial phenomena (UAP/UFOs). The team includes a 25-year veteran of the CIA’s Directorate of Operations, a Lockheed Martin Program Director for Advanced Systems at “Skunk Works”, and a former deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence."

 

Lenke til kommentar

Hadde vært morro med besøk fra en annen planet, og at det var intligente vesen som fløy rundt om å sjekket oss ut.. Men jeg tror nok at vi ser litt mer i stjerneskudd og andre naturlige fenomen en vi egentlig burde...

 

Når man går etter logikk er det jo lite trolig, odsen for at det eksisterer liv ett sted i universet er jo rimelig stor, men at det er inteligent liv er jo heller liten, at det skulle eksistere på samme tidspunkt som oss er jo lav, så at det skal besøke oss er jo mikroslkopisk og høyt usannsynlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

Jeg tror ikke stjerneskudd og andre "naturlige fenomen" kan påvirke atomvåpensystemer.

Foreslår at du undersøker dette ganske omfattende temaet før du tror på hverken det ene eller det andre. Dette ovenfor om atomvåpensystemer bare som en liten gulrot for å gjøre deg nysgjerrig ;p

Kanskje du kan søke på det og finne ut om jeg snakker sant om at UFOer har blitt observert å påvirke atomvåpensystemer?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke stjerneskudd og andre "naturlige fenomen" kan påvirke atomvåpensystemer.

 

Foreslår at du undersøker dette ganske omfattende temaet før du tror på hverken det ene eller det andre. Dette ovenfor om atomvåpensystemer bare som en liten gulrot for å gjøre deg nysgjerrig ;p

 

Kanskje du kan søke på det og finne ut om jeg snakker sant om at UFOer har blitt observert å påvirke atomvåpensystemer?

Du snakker om uidentifiserte objekter.. Ikke intligente skapninger fra en annen planet..

 

Det er en vesentlig forskjell på hva folk hiver seg etter når NASA og andre never UFO i en raport.. :p

Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

Vel, du virker jo å allerede ha bestemt deg for hva du tror. Uten at jeg syns det virker som at du egentlig har noe mer enn en ekstremt overfladisk kjennskap til temaet.

Uansett, det er ikke min oppgave eller mitt ønske å overbevise deg. Det må du faktisk gjøre selv, hvis du selv vil.

Du bestemmer selv om du vil underholde tanker rundt dette utover "hva folk hiver seg etter når NASA og andre never UFO i en raport.. "

Lenke til kommentar

Jeg synest det det er bare latterlig å si at man har sett en UFO, når det rent betyr du har sett en objekt som ikke kan identifiseres... Om man er troende på noe slikt, burde man ikke bare si at man har sett ett fartøy med utenomjordisk liv som prøver å snakke med oss... For det er vel strengt tatt det du prøver å si... Noe som er like latterlig som å tro på en Gud...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...