Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Håper fortsatt på at han bare kaller inn til pressekonferanse for å fylle ved på svenskebålet. Når han ikke går renn, så får han ikke fyrt avgårde i like stor grad som tidligere.

"Jeg så Halfvarsson sist helg. Nå er jeg knapt god nok til å stille i barneklassen på påskerennet, men Calle slår jeg fortsatt på en dårlig dag. Med is i rubben"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Petter har bidratt mye for langrennssporten, ikke bare pga resultater men pga personligheten hans. Skikkelig herlige sarkastisk-arrogante rockestjerne-nykker, uten å på noen måte å fremstå som en diva. 

 

Resultatmessig har det jo ikke vært noe særlig å skrive hjem om dem siste åra, så vi "visste" vel alle at dagen en sånn annonsering kom til å komme ikke var veldig langt unna. 

 

"Ein skigard kankje vara evig veit du" heter det, men Petter kommer til å bli savna. Langrenn var mye mer fargerikt og artig mens han var i toppslag. 

Endret av Wheeljack
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du går all inn for en all time low i år Benbjo?

Slutta på pillene igjen nå? Du vet Ka doktoren sa at ville skje da.....

Vet ikke hva en Ka doktor er.

 

Det er ikke til å stikke under en stol at Klæbo har mistet det denne sesongen. Suksessen har vel gått til hodet på ham.

 

Da gjenstår det å se om han kommer seg videre.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva en Ka doktor er.

Nice! Angripe lese og skrivevanskene til folk! De pillene dine gjør underverker. Du fremstår om mulig enda mer patetisk enn vanlig.

 

Når det er sagt. Å ha en down i klæbo sin alder er ikke å "miste det". I tillegg er sesongen far from over. Men å ikke konkludere etter tre renn at en karriere er over er vel noe helt nytt for deg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nice! Angripe lese og skrivevanskene til folk! De pillene dine gjør underverker. Du fremstår om mulig enda mer patetisk enn vanlig.

 

Når det er sagt. Å ha en down i klæbo sin alder er ikke å "miste det". I tillegg er sesongen far from over. Men å ikke konkludere etter tre renn at en karriere er over er vel noe helt nytt for deg?

For du, med flere, slenger ikke oppgulp min retning rett som er? Sitt ikke på din høye hest...

 

Hvor har jeg konkludert med at karrieren er over? Vis meg sitatet.

 

At han har mistet det (så langt) denne sesongen er ikke det samme som at karrieren er over, i fare eller at det ikke kan gå oppover. Det blir interessant å se hvordan dette utvikler seg.

 

Du misforstår og legger ord i munnen min med vilje. Ikke første gang det. Ei heller overraskende.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Selvsagt gjør deg det. Og det er med viten og vilje og handler aldeles ikke om rideferdigheter.

 

Det handler bare om at eg eg er drittlei mølet ditt. Piss fra ene enden til den andre. Ikke verre enn det :) Og det har jo pågått i årevis.

 

Å sammenligne Klæbo med Petter slik du helt åpenbart gjorde var en dårlig skjult henvisning til at Klæbo skulle lide samme skjebne som Petter gjorde etter fyllekjøringen. Nemlig, sakte men sikkert gå mot karriereslutt.

 

Du må gjerne fortelle meg KA du mente om det skulle vise seg at eg tar feil.

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke til å stikke under en stol at Klæbo har mistet det denne sesongen. Suksessen har vel gått til hodet på ham.

 

En megatabbe på oppløp som ikke sier noe om den fysiske formen og et stavbrekk han ikke selv var skyld i hindret ham i potensielt to seire i sprint. 9. i 10km klassisk foran bl.a. Tønseth og Røthe, som helga etter tok dobbel i 15km fri, og da var Klæbo 10s bak Bolsjunov. Utenom oppløpsblemma er det kun under jaktstarten i Lillehammer jeg synes han skuffa, da han tusla inn utenfor topp10 i spurten om 3. plass.

 

Klart er det et godt stykke unna det ekstreme han viste i fjor høst, men så er det nok flere andre løpere som er i tidligere form i år (bl.a. flere norske og ikke minst Bolsjunov), mens Klæbo forhåpentligvis kommer mer inni det utover.

 

Å si at han har "mista det" hinter om noe mer enn en formdupp og virker som noe en kunne lest i VG.

Endret av Nevvis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Å si at han har "mista det" hinter om noe mer enn en formdupp og virker som noe en kunne lest i VG.

Enig med deg,

Det er noe en typisk medgangssupporter sier det der. 

 

Grenseløs jubling når noen vinner, endeløs klaging dersom det er 2.plass eller enda verre - uttafor pallen. Det er ikke veldig mange supermennesker som på mirakuløst vis klarer å holde en formtopp i det uendelige. I farta så kommer jeg egentlig bare på Marchel Hircher.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...