Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Går ikke å hotlinke til ratemyink.

 

Edit: Skjønner ikke hvorfor du nevnte Birdie om det ikke var han som skulle tatovere deg. Finner forresten INGEN bilder av Astrid sine tattiser. Hvis hun tok dem som pierceren deres har burde det ikke være så vanskelig å få tatt noen bilder.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi han eier studioet. ^^,

Jo, det gjorde det, men du er for sen. De bygger litt på siden, så nå er det ingen bilder der lenger. Men jeg har lagret mange av dem.

Hvorfor gidder du å bry deg? Haha.

 

Hey, Eplefe, hvor var det du tok den tatoveringen din igjen? Jeg har helt glemt det skjønner du.

Endret av Lillium
Lenke til kommentar
Lillium: Er du sikker på at de er klar over alder denna gangen? Så det ikke blir noen nye misforståelser (;

Det vet jeg ingenting om, men det er 16 med foreldre, så da blir det vel å vise legg om nødvendig. Høh.

 

Nei, jeg gjorde ikke det Eplefe, men ja ok. ^^,

Endret av Lillium
Lenke til kommentar
Fordi han eier studioet. ^^,

Jo, det gjorde det, men du er for sen. De bygger litt på siden, så nå er det ingen bilder der lenger. Men jeg har lagret mange av dem.

Hvorfor gidder du å bry deg? Haha.

 

Hey, Eplefe, hvor var det du tok den tatoveringen din igjen? Jeg har helt glemt det skjønner du.

 

Har ikke den blitt gammel nå....Eplefe blekket sweg før hun var 18, lurer på hvor mange ganger vi får høre det igjen før nyttår :tease:

Lenke til kommentar
Konklusjon: Lucky7 = Useriøst studio?

 

Er et veldig bra studio så det blir en feil konklusjon...er jo en av de få plassene som har gjeste-spot for andre tatovører. Sean fucking Herman har jo vært der.

Og jeg skal ditt en vakker dag, hvis jeg ikke bare lar JV ta alt jeg tenker på.

 

Lillium: Vi snakker om å ha klørne ut da.......hmm, er vel kanskje tiden :hmm: "klemme og sparke"-på.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...