Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

åååå har lyst på ny tatto!!!

Hadde egentlig begynt å tenke på en før jeg ble gravid, men så fant jeg det ut og da fant jeg ut jeg måtte vente. Men nå har jeg jo spytta ut ungen!

 

Vil haaaaaa....men hva? *gruble*

Regner med at det er ungen som betyr mest for deg i livet for øyeblikket (og vil gjøre det i laaaaang tid), så hvorfor ikke ta noe som "minner" (som om man skulle glemt :p) deg på han/hun? portrett eller noe sånt for eksempel?

Den var jo litt søt den :)

Og jo, han betyr mest for meg akkurat nå. Men litt usikker på hva jeg eventuelt vil ha da som vil symbolisere han. Og ikke minst....hvor?!!

 

 

Selv tok jeg navnet til sønnen min på armen kort tid etter fødselen,

noe som faktisk har vært med på å fordøye alt som skjedde der :)

Vil ikke ha på armen, jeg vil ha et sted jeg lett kan gjemme den litt vekk :)

Begynte nesten å lure på om det var en vanskelig fødsel el. no. For her trengs ingen ting å fordøyes, alt var bare topp ;)

 

 

 

ååå *grøss* :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flaskepost:

Var bare litt stress før fødsel siden guttungen la

press på nyrene til fruen så hun fikk noe betennelse..

 

Var på noen antibiotiakurer, et par ganger hun blei

lagt inn der det var noe snakk om keisersnitt, men det

hadde ingen andre hørt osv..

 

Hun fikk noe gele i uke 39, og fikk beskjed om at

ingenting ville skje før etter 3-4 dager med det og

et par dager på drypp i hvertfall..

12 timer etterpå meldte guttungen sin annkomst,

for så å komme et par timer etterpå :)

 

Var bare litt mye for meg som så dama slite med

å stå oppreist, ligge, sitte og diverse sykehus-

innleggelser++

 

 

Sorry, men litt OT der :)

Lenke til kommentar

Jeg tok piercing (ring) på siden i underleppa i slutten av juni i år . Tok den i et piercingstudio. Var innom å sjekka den 6 uker etter at den ble tatt pga av det kom litt ekkel guffe ut av den til tider. Ble fortalt at den hadde grodd fint, men at jeg hadde en liten betennelse. To uker senere sluttet det å komme guffe ut, men jeg har fremdeles en klump inni. Piercingen er ikke hoven eller øm i det hele tatt. Er dette betennelse? Hvis det ikke er, hva er det da? Hvordan blir jeg kvitt den?

 

Hilsen en som elsker piercingen sin og helst vil beholde den betennelsefri

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Piercingen er ikke hoven eller øm i det hele tatt. Er dette betennelse? Hvis det ikke er, hva er det da? Hvordan blir jeg kvitt den?

 

Hilsen en som elsker piercingen sin og helst vil beholde den betennelsefri

No skal ikkje eg sei at eg er nokon form for utdanna lege eller person som har generelt sett god greie på menneskekroppen, men hvis det ikkje kjem puss ut av klumpen og den ikkje verkar eller noko, er det vel truleg ikkje betennelse?

 

Men kor er det eigentleg at klumpen er lokalisert? Inne i munnen, eller på utsida?

Kan det vere brusk eller noko?

Lenke til kommentar
Noen som har noen erfaringer med 'bridge' piercing ?

Ja.

Snork.

Oh well.

 

Har du opplevd noen problemer med det, etc ?

Andre generelle 'good2know's ?

 

Jeg vil gjerne utvide mitt arsenal av piercinger nemlig. Så tenkte å dra å få tatt bridge og en i øyenbrynet i samme slengen.

Sitter for tiden med bare snakebite o;

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar
Piercingen er ikke hoven eller øm i det hele tatt. Er dette betennelse? Hvis det ikke er, hva er det da? Hvordan blir jeg kvitt den?

 

Hilsen en som elsker piercingen sin og helst vil beholde den betennelsefri

No skal ikkje eg sei at eg er nokon form for utdanna lege eller person som har generelt sett god greie på menneskekroppen, men hvis det ikkje kjem puss ut av klumpen og den ikkje verkar eller noko, er det vel truleg ikkje betennelse?

 

Men kor er det eigentleg at klumpen er lokalisert? Inne i munnen, eller på utsida?

Kan det vere brusk eller noko?

 

 

Klumpen er på en måte rundt piercingen, på den ene siden. kan så vidt sees på innsia av leppa. Men kjenner den tydelig hvis man tar på den.

Lenke til kommentar
Snork.

Oh well.

 

Har du opplevd noen problemer med det, etc ?

Andre generelle 'good2know's ?

 

Jeg vil gjerne utvide mitt arsenal av piercinger nemlig. Så tenkte å dra å få tatt bridge og en i øyenbrynet i samme slengen.

Sitter for tiden med bare snakebite o;

Jeg har den ikke lenger, har ikke arret lenger en gang. En venninne tok den på meg (ung og dum), den grodde fint og oppførte seg bra. Eneste problemet var at jeg ikke kledde den :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...