Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg lurte på om folk pleier å tegne tattoen sin selv eller om man pleier å gå til tattovør og få den tegnet for seg?

Jeg har -jævlig- lyst på tatovering som dekker hele armen men har særdeles lite evner når det kommer til tegning. Er 16 da og tenker vel egentlig å vente til jeg er 18 (surt som faen men) skulle alltids fått foreldre til å godta en tatto men er vel best å vente til man er 18 med tanke på kvalitet osv siden de beste bare tar de som er 18 og eldre?

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Du har Tony eller Jarle på De Freixas, eller så har du både

Ingwar og Arne på Studio Z i Tønsberg ;)

Har vært litt skeptisk til De Freixas etter en episode for noen år siden. De tok inn en fyr som ikke bestandig var nykter på jobb. Han har klart fått sparken nå. DET vet jeg, men likevel. Han fyren som ble sparka skreiv gjerne "morsomme" ting inn i tatoveringer som tok lenger enn en session og skulle fylles på neste session. Men det blei bråk av det for å si det sånn. Kan gå og høre med de.
Lenke til kommentar
åååå har lyst på ny tatto!!!

Hadde egentlig begynt å tenke på en før jeg ble gravid, men så fant jeg det ut og da fant jeg ut jeg måtte vente. Men nå har jeg jo spytta ut ungen!

 

Vil haaaaaa....men hva? *gruble*

Regner med at det er ungen som betyr mest for deg i livet for øyeblikket (og vil gjøre det i laaaaang tid), så hvorfor ikke ta noe som "minner" (som om man skulle glemt :p) deg på han/hun? portrett eller noe sånt for eksempel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...