Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Kult!!!

 

For min del har jeg tatoveringstime på mandag, det bli på siden. Har hørt at det skal være en helvete, man vil grine eller få blackout. Kanskje overdreven, men jeg er dritnervøs fordet

 

Haha, lykke til. Skal selv ta en 6-8timer på innsiden av bicepsen på fredag  :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Kult!!!

 

For min del har jeg tatoveringstime på mandag, det bli på siden. Har hørt at det skal være en helvete, man vil grine eller få blackout. Kanskje overdreven, men jeg er dritnervøs fordet

Haha, lykke til. Skal selv ta en 6-8timer på innsiden av bicepsen på fredag :w00t:

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar

 

 

Kult!!!

 

For min del har jeg tatoveringstime på mandag, det bli på siden. Har hørt at det skal være en helvete, man vil grine eller få blackout. Kanskje overdreven, men jeg er dritnervøs fordet

Haha, lykke til. Skal selv ta en 6-8timer på innsiden av bicepsen på fredag :w00t:

Hvordan gikk det?

 

Meget fint. Synes Arm + bryst ikke har vært noe stress egentlig 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så - skal til NY i Januar - og tenkte å ta ny tattovering mens jeg er der. Jeg sjekker ut studioer og slikt på forhånd for å finne noen i nærheten og fant disse. (Den røde sirkelen viser hvor jeg kommer til å bo).

 

Noen som har tilfedligvis erfaring med noen av dem ? Jeg har forsåvidt bare 1 dag tilgjengelig for å kunne ta en der.

Og har noen egentlig peiling på prisene der borte kontra dem her i Norge ?

post-69839-0-61676300-1436518302_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er det fortsatt noen som svarer på denne tråden om piercing? :D

 

Jeg prøver likevel; Jeg har hatt gull i øyenbrynet i ca 10 år. For noen år siden måtte jeg ta det på nytt for det ble støtet ut, jeg ventet et år og prøvde å ta på nytt "bak" dette hullet på ragnaråkk (?) I trheim; endte opp med at den også tilslutt kom ut så den var i samme hullet som før om noen skjønner .. :ler:

 

Er dette løpet kjørt? Hatt dette ut i 2 år nå, savner den sånn :p

Å ha i andre brynet blir så unaturlig, lurer på om den uansett blir støtet ut også..

Har hatt i nipplene i 5 år, ikke noe tegn til utstøting der heldigvis. :)

 

Men.. kan jeg aldri ha i brynet mer?

Lenke til kommentar

Slenger meg på tråden. Jeg og kjæresten har tatt matchende tatoveringer av logoen til Tek.no, fordi vi møttes på Diskusjon.no for litt over 4 år siden :) Så den er veldig personlig for oss. :)

 

post-106660-0-75918600-1436992103_thumb.png

 

Jeg har også tatt denne, spillnerd som jeg er. Bak på leggen.

 

post-106660-0-75843500-1436992107_thumb.png

 

Litt dårlige bilder men. Føler allerede at jeg er litt avhengig :p Blir nok en litt større/mer ordentlig en senere. Noe gjennomtenkt selvfølgelig, ikke noe på impuls.

Endret av TMB
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hei! :)

Det er ting jeg lurer på angående det å planlegge en tatovering. Det er fremdeles 2 år til jeg blir 18 og eventuelt kan ta, men kan jeg alikevell allerede nå gå inn på et studio/sende Mail å vise til bilder og be dem om å tegne for meg? Slik at jeg kan bruke tiden frem til jeg blir 18 på å være sikker på at det er noe jeg vil ta? Og koster det noe at de tegner for deg? Er det bare til å sende en Mail og spør liksom?

Takk for hjelpen på forhånd :)

Lenke til kommentar

Hei! :)

Det er ting jeg lurer på angående det å planlegge en tatovering. Det er fremdeles 2 år til jeg blir 18 og eventuelt kan ta, men kan jeg alikevell allerede nå gå inn på et studio/sende Mail å vise til bilder og be dem om å tegne for meg? Slik at jeg kan bruke tiden frem til jeg blir 18 på å være sikker på at det er noe jeg vil ta? Og koster det noe at de tegner for deg? Er det bare til å sende en Mail og spør liksom?

Takk for hjelpen på forhånd :)

 

Ja de tar penger for å tegne skisser for deg.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt noen som svarer på denne tråden om piercing? :D

 

Jeg prøver likevel; Jeg har hatt gull i øyenbrynet i ca 10 år. For noen år siden måtte jeg ta det på nytt for det ble støtet ut, jeg ventet et år og prøvde å ta på nytt "bak" dette hullet på ragnaråkk (?) I trheim; endte opp med at den også tilslutt kom ut så den var i samme hullet som før om noen skjønner .. :ler:

 

Er dette løpet kjørt? Hatt dette ut i 2 år nå, savner den sånn :p

Å ha i andre brynet blir så unaturlig, lurer på om den uansett blir støtet ut også..

Har hatt i nipplene i 5 år, ikke noe tegn til utstøting der heldigvis. :)

 

Men.. kan jeg aldri ha i brynet mer?

 

Er det fortsatt noen som svarer på denne tråden om piercing? :D

 

Jeg prøver likevel; Jeg har hatt gull i øyenbrynet i ca 10 år. For noen år siden måtte jeg ta det på nytt for det ble støtet ut, jeg ventet et år og prøvde å ta på nytt "bak" dette hullet på ragnaråkk (?) I trheim; endte opp med at den også tilslutt kom ut så den var i samme hullet som før om noen skjønner .. :ler:

 

Er dette løpet kjørt? Hatt dette ut i 2 år nå, savner den sånn :p

Å ha i andre brynet blir så unaturlig, lurer på om den uansett blir støtet ut også..

Har hatt i nipplene i 5 år, ikke noe tegn til utstøting der heldigvis. :)

 

Men.. kan jeg aldri ha i brynet mer?

Jeg har aldri hatt i bryn, men den første navlepiercingen min funket ikke. Tok den ut og ventet vel et par år, tok på nytt i fjor og den ser ut til å gå helt fint :) Har også hatt i nippel i snart ett år og det blir ikke utstøtt, men den vil heller ikke gro helt ferdig. Smått annoying, men ikke problematisk. 

Ok, det ble et ganske lite givende svar, men poenget var altså at jeg har opplevd utstøting men så gikk det bra på andre forsøk :p Ville spurt piercingstudio, jeg fortalte om tidligere utstøting når jeg tok på nytt i navelen og fikk da beskjed om at han skulle stikke den nye litt dypere så ville det antagelig gå bra. Og det gjorde det jo :) 

Lenke til kommentar

Kult!!!

 

For min del har jeg tatoveringstime på mandag, det bli på siden. Har hørt at det skal være en helvete, man vil grine eller få blackout. Kanskje overdreven, men jeg er dritnervøs fordet

 

Hvordan gikk dette? Mine er på ribbein og ankel, og jeg syntes ikke de gjorde vondt i det hele tatt. Som å bli pirket i med en spiss blyant, bare. Skjønner ikke den pain charten. Regner med det er meget individuelt! 

Lenke til kommentar

Satt 4 timer i stolen idag, noe som resulterte i kong neptun på hele underarmen! Strålende fornøyd, gjort av Ruben Riksfjord, for øyeblikket på Nordfjordeid, men holder egentlig til i Køben på miks tattoo.

attachicon.gif20150731_173651.jpgattachicon.gif20150731_173629.jpg

 

Utrolig bra. En kunstner som vet hva han holder på med, se på måten han fremhever høylys og skygger. Blir misunnelig, vil også ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kult!!!

 

For min del har jeg tatoveringstime på mandag, det bli på siden. Har hørt at det skal være en helvete, man vil grine eller få blackout. Kanskje overdreven, men jeg er dritnervøs fordet

Hvordan gikk dette? Mine er på ribbein og ankel, og jeg syntes ikke de gjorde vondt i det hele tatt. Som å bli pirket i med en spiss blyant, bare. Skjønner ikke den pain charten. Regner med det er meget individuelt!

Det gikk bra og det gikk over forventningen på hvordan det skulle bli. Megarå tatovering!!! Men ja, det gjorde vondt som fan! Klarte ikke prate sammen med tatovøren under timen, som jeg pleier å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...