Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener dere om tattis og hårvekst.

Er på et punkt der jeg må bestemme meg om jeg skal ha halvsleeve eller full.

Har en del hår på underarmen, og er redd for at dette skal ødelegge motivet...?

Shaving av underarm er uaktuelt.

 

Ikke lett det der. Heldigvis har jeg ikke mye hår, men nok til at sleeve blir utydelig... Synes tattooen er tydeligere på innsiden av underarmen for der er det mindre hår, samme på skulder og overarm. Har sett endel hårete armer med Tattoo og det ser ikke like bra ut nei.

Lenke til kommentar

Hva mener dere om tattis og hårvekst.

 

Er på et punkt der jeg må bestemme meg om jeg skal ha halvsleeve eller full.

 

Har en del hår på underarmen, og er redd for at dette skal ødelegge motivet...?

 

Shaving av underarm er uaktuelt.

 

 

 

Spørs helt på hva slags tatovering stil du skal ha. Skal du ha natur realisme med masse små detaljer, skal du ha tribal, skal du ha old school? Alt har noe å si :) Men i de fleste tilfeller går det helt greit..

Lenke til kommentar

 

Masse spennende å se på pintrest, bare å søke på de riktige ordene ;)

 

 

Har allerede gjort det :) men jeg klarer ikke å finne de riktige inspirasjonskilder for meg :(

 

Hehe, vil anbefale deg å finne tatovør, vise han nåværende tatoveringer og be om forslag. De ser som regel det store bilde og kommer fort opp med noe kult ;)

 

Men hvis du finn noen gode insipirasjonsbilder så send meg en PM, har også tatoveringer i samme sjanger som din(e) ;p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som har ide om (evt som kan tegne) ei tatovering på innsiden av overarmen som fremmer budskapet: Dont stick/put your dick in crazy?

Vet ikke helt om jeg ønsker tekst.

Men jeg ønsker iallefall ikke en penis.

Forslag og tips?

 

spessielt ! noe du ser for deg av evt motiv , noe begrunnelse for at du vil ha det budskapet ? lettere p vite om man skal komme med forslag. kan jo sette en annen tekst inn i ett motiv da

Lenke til kommentar

Handler egentlig om hvilket helvete jeg har vært gjennom for å få se min datter, etter at mora bestemte seg for at hun vil ha meg ut av barnets liv..

 

Skal ikke gå så mye i detaljer angående saken. Men anmeldelser og anklager om bla vold og voldtekt av barn er bare noe av det jeg har fått på meg. 

 

Har vært gjennom en rimelig stygg sak pga dette. Heldigvis begynner alt å gå seg til etter at jeg har tatt ut stevning og vært i retten to ganger.

 

Alt er enda ikke helt i boks, men det er vell rimelig tydelig for de fleste nå at barnets mor er "den store stygge ulven".

 

 

Jeg ønsker ei tatovering som symboliserer det jeg har gått gjennom. 

 

Burde kanskje gått helt i detaljer om saken, men føler det blir litt dumt å skrive om det på et åpent forum

Lenke til kommentar

 

Jeg ønsker ei tatovering som symboliserer det jeg har gått gjennom. 

 

Ville prøvd en tattoovering som beskriver følelsene dine. Nå vet jeg ikke hva dine interesser ellerno er, men kombinere følelsene med noe av deg?  Eks bølger/storm kan symbolisere kaoset elelr uroen du har vært igjenom. Kanskje en hai ellerno som da er mora som prøver ta noe viktig ifra deg.  Få fram alt i et budskap som er en kul tattoovering for de som ser den og en historie for de som kjenner deg. 

(Vann var bare et eksempel.) DU kan også ha en som består av flere mindre tattooveringer. Kanskje et fjes av en jente og så et svart eller tungt hjerte litt i bakgrunnen og noe kaos bak. Kaos i form av flammer, streker, stjerner eller ja. Så kan man jo se på alt det kaoset som er lagt bak seg og jenta er igjen tilbake.

 

Litt vanskelig å beskrive siden jeg lager meg mine bilder i hodet, mens de som leser lager jo alle motivene i helt andre størrelsesforhold osv så blir jo ikke lett, men var kanskje noen tips da :)  Kommer jo å litt ann på plassering.

 

 

Men historier fortelles ganske ofte lettere med en halfsleeve og 2-3 motiver framfor et bilde. Motivene kan jo bli til et bilde. Del det opp i 3 faser for eksempel.  Kaos tirsthet og vanskelige tiden og så lyken og at det er overstått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...