Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

 

Hei igjen! Er liksom en som ligner en kvise! Ellers bare noen små røde prikker ( hadde jeg tatt bilde hadde det ikke vistes engang) altså ikke mye av det eller ligner på noe utslett altså. Klør ikke, og har aldri klødd på den heller under grofasen:) Har Bepanthen som jeg brukte hele tiden i starten ja! Trodde den var tykkere og gikk over til spenol etter at ruren var av. Har smurt en runde med Bephanten nå, skal prøve en stund fremmover! :)

Bilde?

 

 

'Du leste ikke innlegget? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, ikke ser ut som dem begynner å "tørke ut" på en måte. har latt være å smøre + at jeg har gått tilbake til den asan såpa uten aloa vera og tranebær:) Ser hvertfall mye bedre ut:)

Hei, har lest det du har skrevet tidligere. Du har smurt altfor ofte. Når du har fått tattoo skal du smøre den hver dag i 3-4 uker, etter det må du ikke smøre den så ofte. Tattoo trenger luft. Personlig smører jeg ikke oftere enn en gang i uka med ikke så tykk krem/salve som bepathen/helosan. Bruker da heller uparfymert hvit fuktighetskrem/lotion og smører når jeg føler for det, egentlig. Smør tattoo før du legger deg og dusj armen ren dagen etterpå.

Lenke til kommentar

Noen her som har tatovert brystet? tenker da over hele brystpartiet. Hvordan er smerten på brysttatovering kontra det å tatovere innsiden av overarmen? Tenker litt på om jeg kan ta alt i 1 session eller må dele opp.

Siden du har tatt før så vet du kanskje at du når smerteterskelen din fortere jo mer blekk du har på kroppen. Men det er vel bare og høre med tattovør, og se hva han sier, kontra hvor lenge du klarer sitte :)

Lenke til kommentar

 

Noen her som har tatovert brystet? tenker da over hele brystpartiet. Hvordan er smerten på brysttatovering kontra det å tatovere innsiden av overarmen? Tenker litt på om jeg kan ta alt i 1 session eller må dele opp.

Siden du har tatt før så vet du kanskje at du når smerteterskelen din fortere jo mer blekk du har på kroppen. Men det er vel bare og høre med tattovør, og se hva han sier, kontra hvor lenge du klarer sitte :)

 

 

får du en lavere smerterskel desto mer blekk du har på kroppen ? Har følt det var motsatt, at jeg på en måte har blitt vandt til smerten. Får vel bare ta det som det kommer å dele det opp deretter.

Lenke til kommentar

Bruker ofte bare søke på youtube på noen som har sleeve eller store mengder tattooveringer. Siden dem forteller ofte meningen og betdyningen, eller man oppdager motiver som er sykt kule om man setter dem i en riktig sammenheng så gir det meg inspirasjon og ideer til eventuellt lignende tatooveringer eller måten de blir fremhevet, skjult, eller satt sammen på :)

Lenke til kommentar

Har bestilt nye smykker til brystvortene, men klarte (selvfølgelig) å bestille feil størrelse/tykkelse. Jeg har 2mm, de jeg bestilte er 1,6mm. Går det an å bruke 1,6mm-smykker selv om hullene er 2mm? (Kulene på smykkene er store nok, så de vil jo sitte, men jeg er redd for at hullene skal gro igjen/bli mindre hvis jeg bruker de smykkene. Kanskje jeg bare er teit, ha ha.)

 

Det er enda en liten stund til jeg kan bytte, så det er ikke noe stress. Det er sikkert lurt å spørre en profesjonell, men spør her først bare i fall noen vet noe om det - eller kanskje det til og med er en fagkyndig her inne et sted. :blush::p

Hullene vil trekke seg tilbake om du setter i mindre smykke. Men 0,4mm er piece of cake å strekke opp igjen da:)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å skyggelegge armen min som jeg har en del tatoveringer på slik at det blir en heldekkende sleeve. Har kun i sort/grått og vil ha det fint så klart og ikke bare en helt sort bakgrunn hvor alt forsvinner. Bor i Oslo, men er et hav av studioer å velge mellom, noen som kan anbefale ett studio eller en tatovør?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...