Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Tar du mye sol eller generelt er mye ute i solen, vil fargene bli blekere over tid. Det går helt fint an å "fylle på" tatoveringen, ja.

 

Hvis fargen "flyter ut" under huden, er det fordi tatovøren har gått for dypt ned i huden.

 

Tar du mye sol eller generelt er mye ute i solen, vil fargene bli blekere over tid. Det går helt fint an å "fylle på" tatoveringen, ja.

 

Hvis fargen "flyter ut" under huden, er det fordi tatovøren har gått for dypt ned i huden.

Hva koster det å fylle på? det samme som når man fikk den eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok piercing i nesa for ca 2 uker siden. Og når jeg renser så kan den blø ganske lett også ser det ut som en slags bitteliten blodklump som stikker ut litt men jeg vet ikke om det kan være pga skurven som er der at den har blitt revet av liksom når jeg renser hvergang. så lurte på om det er normalt at den kan blø etter ca 2 uker og om noen vet hva den lille blodklumpen er? fordi det ser ut som den stikker bittelitt ut 

Endret av Wooxie
Lenke til kommentar

Noen menner som har tattovert bokstaver i svartt/hvitt under knukene på henda? Hva betalte dere?

Har spurt en ganske okey plass om det og de sa ca 1500 for 4 vanlige bokstaver i svart hvit på knokene. Regner med ikke den prisen var så gal. Får det sikkert billigere, men ja man får ofte hva man betaler for ;) 

 

Spurte på https://www.facebook.com/lahavannaink?fref=ts  om du lurte.

 

 

Jeg tok piercing i nesa for ca 2 uker siden. Og når jeg renser så kan den blø ganske lett også ser det ut som en slags bitteliten blodklump som stikker ut litt men jeg vet ikke om det kan være pga skurven som er der at den har blitt revet av liksom når jeg renser hvergang. så lurte på om det er normalt at den kan blø etter ca 2 uker og om noen vet hva den lille blodklumpen er? fordi det ser ut som den stikker bittelitt ut 

Høres ut som starten på keloider. Men ja du kan google og finne noen tips. Jeg viller bare rensa vanlig med det sprayvannet man får med eller med Bacimycin eller lignende. La den være i ro og ikke pille på den i noen dager. Bare rens ved å smøre det forsiktig på. Ikke leke med den.

Ville egentlig godt innom studio og spurt de som gjorde det (med mindre du gjorde selv, men kan gå og spørre da å) så har dem ofte tips og råd.

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

da hdde jeg 5 timer forige torsdag på First Blood Tattoo i Sandnes med Birna , ble 3,5 aktive timer under nåla , med endel plasering og fritegning i starten for og få alt på plass , var ikke så ille som jeg husket fra jeg var 18 og ingenting i fhorhold til branding jeg tok på ryggen ;) 

 

og nå er det bare og ikke klø på det , for det klør som F nå 
 

https://www.facebook.com/firstbloodtattoo

 

post-23057-0-69538700-1440450482_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ikke innafor å gå inn i en tatoveringssjappe og si: "Jeg vil ha noe kult, du står fritt!"? Var en som gjorde det sist jeg satt i stolen, og da virka nesten tatovøren brydd. Virka litt som de kjente hverandre, da, så det er mulig jeg feiltolka samtalen/signalene.

kommer litt ann på hvordan man legger det fram vil jeg tippe , og sikkert tattovøren .

 

om du kommer og spør om de har sikisser på noe de virklig har lyst og tattovere men mangler folk til og samtiding gir uttrykk for at de liker det de blir vist skulle det ikke være noe problem med framgangsmåten , men om du kommer og bare meh skal ha noe kult kjør på så blir de vell kansje reservert , men kommer helt sikkert ann på person .

Lenke til kommentar

 

Satt 4 timer i stolen idag, noe som resulterte i kong neptun på hele underarmen! Strålende fornøyd, gjort av Ruben Riksfjord, for øyeblikket på Nordfjordeid, men holder egentlig til i Køben på miks tattoo.

attachicon.gif20150731_173651.jpgattachicon.gif20150731_173629.jpg

rakk de alt det på 4 timer eller var du og la grunnarbeide tiligere ?

 

Rakk alt på 4 timer ja :) Han laga til stensilen kvelden i forveien, men selve tattoveringen tok 4 timer :)

Lenke til kommentar

Noen som har en artist og anbefale i Telemark/vestfold/oslo området

Tenker og starte på en sleeve etterhvert/armen.

Og har skjønt det slik at enhver artist har sitt felt som den er flinkest på.

En artist som kan anbefales på: ansikter/kroppsfigur vinger,rose etc.

 

Telemark/Vestfold/Oslo område

post-260117-0-05839200-1441017152_thumb.jpg

post-260117-0-31522900-1441017175_thumb.jpg

Endret av ~Xaakoh~
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...