Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

nå er ikke en "naval star" funnet opp av mafien, heller hvor den tattoveres.

så jeg mener det blir langt unna et hakekors.

det er mange som har tattovert en naval star, sikkert på skuldrene også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå er ikke en "naval star" funnet opp av mafien, heller hvor den tattoveres.

så jeg mener det blir langt unna et hakekors.

det er mange som har tattovert en naval star, sikkert på skuldrene også

Ja, mulig jeg hang meg litt for mye opp i opprinnelige innlegget der han nevner Russiske mafiaen.

 

Men min mening står, hadde selv aldri tatt noen type stjerner på skuldrene.

Lenke til kommentar

Hva er "unødvendig quoting"?

Først; "quoting" er engelsk og betyr "sitering". Forumet har en siteringsfunksjon som blir brukt flittig av dets brukere. Hvis du skal sitere noen tidligere i tråden kan du bare trykke på knappen "Quote" til høyre over innlegget deres så vil du bli ført til siden hvor du kan svare på den. Hvis du derimot ønsker å sitere noen andre enn tidligere brukere eller av en annen grunn ikke kan bruke den quote-knappen brukes funksjonen

.

Unødvendig quoting/sitering er mange ting, blant annet å sitere en annen persons sitat. I detalj: Det du siterer har allerede blitt sitert og du får dermed en dobbel-sitering. Det omfatter også å sitere enormt lange poster unødvedig. En skal alltid kun sitere nøyaktig det en vil kommentere. Sitering skal foregå slik at du først skal gjengi det som ble sagt og rett under skal så du komme med din kommentar på det. Dette, samt trimming av siterte poster kan føre til at du blir nødt til å dele opp sitater og kanskje behandle dem litt før du poster. Du kan også, hvis du skal svare på praktisk talt alt i et veldig lang innlegg; bare klippe ut innholdet og gi beskjed om dette istedenfor.
Lenke til kommentar

Når det gjelder hakekorset så handler det jo forsvinnende lite om hvorvidt man vet hva solkorset er, men mer med det faktum at nær sagt alle som velger å tatovere dette på kroppen har noe de fleste andre av oss annser som en litt skrudd ideologi.

 

Det sagt, jeg er litt enig i at man bær være forsiktig med å forhåndssømme folk basert på symboler og hva man tror vedkommede legger i det. Det finnes snart ikke historiske eller kulturelle syboler som ikke har blitt missbrukt på ett eller annet tidspunkg og jeg respekterer de menneskene som ønsker å ta tilbake kulturarven sin. Problemet er at de drukner i massene av de som fortsatt ønsker å missbruke symbolene.

 

Til sist; ønsker man å bære et symbol som feks et solkors så kan man selvsagt velge noe annet enn den varianten som nazistene inkorporerte i sine symboler.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Du greier virkelig ikke se at et motiv kan skape problemer, hadde du hatt en hakekors på hånda hadde jeg faktisk trodd du var en nazi.

 

Er vel fordi du er en av de (alt for mange) som ikke har peiling på hva solkorset faktisk er?

 

nå er ikke solkorset og hakekorts det samme, de er ganske lett å se forskjell på

Lenke til kommentar

 

Du greier virkelig ikke se at et motiv kan skape problemer, hadde du hatt en hakekors på hånda hadde jeg faktisk trodd du var en nazi.

 

Er vel fordi du er en av de (alt for mange) som ikke har peiling på hva solkorset faktisk er?

Veit godt hva solkorset er men de fleste inkludert meg vil stemple deg som en nazist hvis du har det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

 

Tenkte det var på tide at eg legger ut tattooveringen nr. 2 her, da det begynner å bli ei stund sia den kom på plass :) Legger ved eit bilete av skissa til tattoovøren min og. Er riktig nok ikkje den endelige skissa hans, då han satte meir skygge osv. på den endelige skissa han brukte.

 

*krysser fingrene*

post-116828-0-56274000-1317884590_thumb.jpg

post-116828-0-59152800-1317884606_thumb.jpg

Lenke til kommentar

vet at dere inne her sikkert har svart på dette spørsmålet hundre ganger men har ikke orket å lest gjennom alt inne på siden , skal ta en stor tatovering i svart/hvit. så lurte på hvem dere anbefaler her i norge, hørt mye om Leading Light og hvem av dem , Lucky 7 , house of pain noen andre? hvem anbefaler dere ? takk :) skal ha en geisha og tiger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...