Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke helt enig i linjen rundt munnen. Det unne fort blitt for mye, men øynene er ikke like "harde", og nesen er langt mykere (Gudskelov). Synes den var stilig, selv om det første jeg tenke er "misser jeg en referanse, forestiller den noen jeg burde kjent til, eller hva (eller kanskje heller hvem) ER det?" Men det er kanskje bare et pluss? Selv syntes jeg kanskje linjene rundt blomsten nederst skilte seg mest ut, og kanskje fikk litt mye oppmerksomhet.

 

Forøvrig er det ALLTID lov å kommentere det hvis man mistenker onepiece. :p Ser man noen i dem utendørs, oppfordres det også til å følge etter dem en god stund, mens man synger det man husker av Teletubbies-sangen. :wee:

Lenke til kommentar

Har egentlig bestemt meg for å ta en fullsleve tattoo, men sliter litt med å finne inspirasjon. Vil ha en som ikke er for massiv, vil ikke at det skal se ut som at jeg er skitten eller har på meg et plagg, hehe. Syntes denne her er utrolig kul, men sliter med å finne noen flere bilder av den eller lignende:

 

friday2.jpg

 

Denne tattisen er tatt av en dame fra NY som går under navnet Friday Jones. Noen som kan hjelpe å peke meg i riktig retning?

Lenke til kommentar

Farge eller ikke, ikke kopier noen andres tattovering så lenge det ikke er et tradisjonelt motiv. Men du vil vel ikke ha en blåkopi av det noen andre har uansett? Finn motiv (med å finne mener jeg å tenke ut noe, lete på nett eller i bøker), bestem deg for en stil, bestem deg for størrelse, og så til slutt finn en flink tattovør som du tror kan lage noe du blir fornøyd med i den stilen du liker.

Lenke til kommentar

Jepp, det som er planen. Derfor jeg leter etter noe mere i den stilen der, men finner nepp&nada. Vanskelig å si siden det er så lite av selve tatoveringen som faktisk er synlig, men det jeg ser ser bra ut. Har søkt mye etter stikkord som "sleeve", "fullsleve", "black", "tattoo" etc, men er ikke mye å finne. Også er det mange utrolig dårlige tattoo sider som vil ha betalt for å vise små udetaljerte tatoveringer med noen få bilder pr side i et kaotisk og rotete "system". Har betalt for noen av dem, men det er jo penger rett ut vinduet og en tålmodighetsprøve...

Lenke til kommentar

Jeg har en på innsiden av ytterarmen, og jeg spiller en del vollyball, og når jeg er ferdig på trening så virker det som om tatoveringa "hovner" opp, ligner litt på sånn som den er da den er ny, altså det med att blekke fortsatt ligger oppå huden. Og da lurer jeg på, er det "farlig" med tanke på tatoveringa? :p

 

 

Takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er nok ikke farlig, men det kan være at du er alergisk for en eller fler av fargene/blekktypene du har.

jeg har det samme men det er i sola, hvis jeg er i sola så hovner opp orangefargen, bare den.

vet ikke om det er det samme men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...