Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå sittet i mange dager å lurt på hva jeg skal gi dama i bursdagsgave, har tenkt litt på et smykke men så tenkte jeg, hvorfor ikke et smykke hun kan ha for altid :thumbup:

 

 

Er det en god ide å gi gavekort på tattoo studio til dama's 19års dag? :hmm: Hun har flere tattoos fra før men klager altid på at hun ikke har råd til mer, er det noe flere her hadde ønsket seg til bursdag? :!:

Lenke til kommentar

Har nå sittet i mange dager å lurt på hva jeg skal gi dama i bursdagsgave, har tenkt litt på et smykke men så tenkte jeg, hvorfor ikke et smykke hun kan ha for altid :thumbup:

 

 

Er det en god ide å gi gavekort på tattoo studio til dama's 19års dag? :hmm: Hun har flere tattoos fra før men klager altid på at hun ikke har råd til mer, er det noe flere her hadde ønsket seg til bursdag? :!:

 

Tja hvorfor ikke, om det er ingenting som treffer bedre som gave enn noe dama har lyst på! :D

Lenke til kommentar

skrudd ellre BCR?

 

Hvis den er skrudd så må du bare venne deg til å sjekke at den er helt skrudd til gjevnlig.

 

Hvis det er BCR så kan det hende at ringen er litt for løs for kula. Det er fint at den ikke er så tight at man har problemer med å få kula på plass, men ikke så lett å få kula på plass at den detter av bare man kommer borti den. Hvis det er det som er tilfelle så stikk innom et piercing-studio og få de til å klemme ringen litt sammen (de har spesiell tang for dette).

 

Eller rett og slett ta av deg piercingen før du dusjer. Da får du også bedre vasket vekk alle døde hudceller rundt smykket.

Lenke til kommentar

Hei! Driver å planlegger min først tattovering. Har alltid likt dette "mørke sløret" rundt gamle Sovjet og har fått en interesse for russiske fengselstattoveringer. Derfor ønsker jeg å ta en tattovering i denne stilen. Jeg gjør ikke dette fordi jeg ønsker å late som jeg har forbindelser med russisk mafia, men fordi jeg ganske enkelt syntes det er en kul stil med en kul historie. På samme måte som at folk tar orientalske tattoveringer uten at de har noe med yakuzaen å gjøre.

 

Det jeg tenker å ta er en "naval star" dog ikke denne enkle typen med fem spisser i gjerne rød og sort som har vært fryktelig populær de siste årene. Jeg tenkte noe lignende denne karen har på knærne, med 8 spisser og den sydlige spissen litt lengre enn de andre

http://geezpete.com/wp-content/uploads/2009/10/starsknees.jpg

Tattoveringen skal være i sort hvitt, men det sorte skal ha et lite blåskjær.

 

Spørsmålet er hvor jeg burde ta den? Det er en relativt simpel tattovering, men som jeg ønsker å få så bra utført som mulig. Holder til på østlandsområde så tenkte på Lucky 7, noen andre tips?

Lenke til kommentar

Hei! Driver å planlegger min først tattovering. Har alltid likt dette "mørke sløret" rundt gamle Sovjet og har fått en interesse for russiske fengselstattoveringer. Derfor ønsker jeg å ta en tattovering i denne stilen. Jeg gjør ikke dette fordi jeg ønsker å late som jeg har forbindelser med russisk mafia, men fordi jeg ganske enkelt syntes det er en kul stil med en kul historie. På samme måte som at folk tar orientalske tattoveringer uten at de har noe med yakuzaen å gjøre.

 

Det jeg tenker å ta er en "naval star" dog ikke denne enkle typen med fem spisser i gjerne rød og sort som har vært fryktelig populær de siste årene. Jeg tenkte noe lignende denne karen har på knærne, med 8 spisser og den sydlige spissen litt lengre enn de andre

http://geezpete.com/wp-content/uploads/2009/10/starsknees.jpg

Tattoveringen skal være i sort hvitt, men det sorte skal ha et lite blåskjær.

 

Spørsmålet er hvor jeg burde ta den? Det er en relativt simpel tattovering, men som jeg ønsker å få så bra utført som mulig. Holder til på østlandsområde så tenkte på Lucky 7, noen andre tips?

 

Hvor skal du ta de/den?

 

En god dokumentar Mark of Cain , finnes også en del bøker har selv leste 2 av de 3 som er ute ifra Danzig Baldaev.

 

Lucky 7 er et godt valg.

Endret av Dani46
Lenke til kommentar

Er det hele underarmen, eller bare innsiden? Hvor mange timer hittil? Ser bra ut den. :thumbup:

 

Det er bare innsiden, men den går jo litt rundt da. Første økten var bare på 2 1/2 time faktisk.

Har noen nye bilder nå;

 

bildetatt280911kl1714.jpg

 

bildetatt290911kl1044.jpg

 

Unnskyld meg, men den var skikkelig fæl. Alt fra plassering, fargevalg til motiv, rett og slett. Ser jo ut som et lik som ligger på armen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...