Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel på grunn av hjernevask/generell uvitenhet ;)

Du har helt rett i at folk flest har hørt mer om nazisme enn om asiatisk symbolikk, og å anta noe annet er sinnsykt naivt. Jeg tør vedde på at de fleste som tatoverer swastika et eller annet sted på seg gjør det kun for å få oppmerksomhet, ikke fordi de er buddhister, hinduer eller jainister. Hvis noen hadde tatovert en AK-47 et eller annet sted, ville du ha tenkt "åja, han støtter sikkert Mosambiks frigjøring fra Portugal"?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Greit nok. Swastikaen ville ha vært stueren som tatovering i riktig gamle dager, eller generelt før 1930. I dag og i Norge, trolig bare blant åsatroende og særdeles fordomsfrie folk, eller de som kjenner en godt fra før av. Jeg mener på ingen måte at alle som tatoverer seg med slike tegn er nazister, men symbolikken har mye å si for førsteinntrykket man får av folk. Jeg vet om skinheads (aktivt antirasistiske sådan) som har havnet i trøbbel for å gå med hvite skolisser. :roll:

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men den var skikkelig fæl. Alt fra plassering, fargevalg til motiv, rett og slett. Ser jo ut som et lik som ligger på armen.

 

Helt ærlig syns jeg den var drit fin. Bra plassering og fine farger. Kan virkelig ikke skjønne at noen kan si at den er "fæl". Jaja, smaken er vel som baken.

Lenke til kommentar

Jeg tipper et ganske ekstremt tilfelle av ADHD og dermed vanvittig lav impulskontrol. Han har blitt fortalt at det gjør litt vondt i begynnelsen, men så går det over etter hvert. Nå han så ikke opplever at det blir noe bedre så klarer han ikke å la være å reagere med annet enn sinne og frustrasjon. Og når han stadig avbryter fordi han synes det gjør vondere enn han hadde tenkt at det burde gjøre så blir det jo ikke noe bedre av at alt tar lenger tid.

Lenke til kommentar

Jadda! Da har jeg endelig fått mine custom Omerica plugs! Tok tja rundt 15 dager vel, men det var verdt både pengene og ventetiden. Kosta rundt 500kr, pluss at det sikkert kommer en fin liten regning fra fedEx med tollgebyr siden verdien var over 200kr, men absolutt verdt det.

 

Som noen sikkert ser så er de portal inspirert. Laget av treet Osage Orange.

 

Faen så fornøyd jeg ble! Har bestilt enda mer derfra allerede, begynner å koste meg dette her.

 

Og som en annen på forumet gjorde, kan dere bruke rep koden QUALITY når dere bestiller for 20% om dere er interessert i litt wood action. :)

 

Så ere mere tattovering action 4. november hos Lucky Seven, pengene flyr ut av konto! :D

post-124490-0-53376300-1318455008_thumb.jpg

post-124490-0-99164100-1318455015_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...