Gå til innhold

Arcade 360 979-999kr hos Elkjøp og Expert.


MagnarP

Anbefalte innlegg

defekt PS2? Jeg har en som tilfeldigvis passer greit innom der.

Hvor er nærmeste EB-Games hvis jeg bor i Bærum?

 

Det er en Games butikk på Sandvika storsenter. Men det er vel kanskje ikke samme butikk som EBGames?

 

Edit: De nærmeste ved Bærum er disse:

 

EB Games #458

Aker Brygge Shopping

Stranden 3

Oslo 250 NO

0047 22835700

Distance: 7.14 miles

 

Free Record Shop #1474

Oslo, Karl Johan

Karl Johan Gate 6 B

Oslo O154 NO

0047 22414880

Distance: 7.90 miles

 

EB Games #452

Byporten Shopping

Jernbanetorget 6

Oslo 154 NO

0047 2217 7077

Distance: 7.93 miles

 

Free Record Shop #1482

Oslo, Östbanehallen

Östbanehallen

Oslo O154 NO

0047 22175320

Distance: 7.93 miles

 

Free Record Shop #1472

Oslo, Gunerius

Storgata 32

Oslo O184 NO

0047 22175615

Distance: 8.04 miles

 

Gamestop #1458

Drammen Liertoppen

Drammensvn 201

Lierskogen 3421 NO

0047 32853330

Distance: 9.30 miles

Endret av Kris.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Re: Kontakt oss skjema

 

Innboks X

 

 

sales. cc @elkj op.no

til meg

 

vis detaljer 17:22 (1 time siden)

 

 

Svar

 

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Nei , har vi ikke så har vi ikke. denne modellen var bare en nett tilbud så langt beholdningen rekket. Pris på Xbox 360 Elite i butikk denn uken er 2495,-kr.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Aiobi

Kundesenter

 

 

----Original Message----

From: <janxxxrxxxbrus @ google-mail . com>

Sent: 17.11.2008 17:16:14

To: <SALES. CC @ELKJOP .NO>

Subject: Kontakt oss skjema

 

closeststore:

firstname: Jan-Robin

invoicenumber:

lastname:

mobilephone:

phoneday:

phoneevening:

submitbutton: submit

text: Hei, forige uke hadde dere en Xbox 360 arcade til 979kr men den gikk fort ut av lager. har ventet og sett i tilfelle den kommer på lager i noen dager enda, men dere har enda ikke fått den på lager. Siden dere ikke har den på lager så spør jeg om dere kan gi et tilsvarende tilbud på Xbox 360 Elite? Ser at dere bare har den på lager av Xbox 360.

 

ser ut som det ikke blir flere tilbud.

 

EDIT: fikset mail så ikke spamboter kan spamme meg ned. men er jo tross alt bare spam kontoen min :p

 

 

her ser du hva elkjøpe svarte meg når eg spurte dem.

Lenke til kommentar
Det norske butikker ikke skjønner er det at om de setter ned priser, så kjøper fler folk varene. = Mer fortjeneste.

 

Som nevnt under, er innkjøpsprisen på slike varer meget høy, mye høyere enn folk flest tror! Tipper Elkjop tjener 100,- på xboxen... Dermed, lavere pris = kanskje fler solgte spill (som de heller ikke tjener fett på), men store tap på selve konsollen!

Lenke til kommentar
Tipper Elkjop tjener 100,- på xboxen... Dermed, lavere pris = kanskje fler solgte spill (som de heller ikke tjener fett på), men store tap på selve konsollen!

Elkjøp går i tap på 360 til 979. Så det var et veldig bra tilbud :)

 

Mulig at Elkjøp/ekspert tjener på å selge den så billig. Når man kjøper en mobil for 1kr, tjener salgsstedene penger. Live koster penger i måneden, og gjør det slik at microsoft tjener på å selge prisen under produksjonskostnaden.

Men hva skal vi med denne tråden nå? Omdøpe den til "generell diskusjon om priser på 360"?

Lenke til kommentar
Tipper Elkjop tjener 100,- på xboxen... Dermed, lavere pris = kanskje fler solgte spill (som de heller ikke tjener fett på), men store tap på selve konsollen!

Elkjøp går i tap på 360 til 979. Så det var et veldig bra tilbud :)

 

Er helt fullt klar over det... Tipper innkjøps prisen på xbox 360 arcade ligger på rett rundt 1400,-

Lenke til kommentar
Det norske butikker ikke skjønner er det at om de setter ned priser, så kjøper fler folk varene. = Mer fortjeneste.

Mhm, hva gjør man så om man starter med å selge en vare til 1600,- noe som gir kanskje 10% fortjeneste, og ønsker å tjene mer? Det mest nærliggende vil være å sette prisen opp med 200,-, da tjener man faktisk mer, selv om salget halverer seg.

 

Å selge til under innkjøpspris er ikke god butikk, punktum ;).

 

EDIT: I utgangspunktet, selvfølgelig. Men man tjener jo mer penger om man selger så billig at andre sjapper går konk, og man så kan sette opp prisen igjen osv osv...

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...