Gå til innhold

Arcade 360 979-999kr hos Elkjøp og Expert.


MagnarP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan anbefale noen billige spill til min Arcade? Har ingen spill ennå og tunge titler forbeholder jeg min PS3.

 

I samme situasjon som deg når jeg kjøpte 360; kjøpte jeg bare Halo 3 og Gears of War. Halo var en big let-down, spilte den to ganger. Gears of War var derimot kjempegøy å spille over Live med en kompis og headset :)

 

Så hvis du har noen å spille med, Gears of War 1, evt. 2 :)

 

Mass Effect er veldig bra det og, men ikke helt min type spill, men broren min elsket det og sa det var et av de beste spillene han har spilt :)

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale noen billige spill til min Arcade? Har ingen spill ennå og tunge titler forbeholder jeg min PS3.

 

I samme situasjon som deg når jeg kjøpte 360; kjøpte jeg bare Halo 3 og Gears of War. Halo var en big let-down, spilte den to ganger. Gears of War var derimot kjempegøy å spille over Live med en kompis og headset :)

 

Så hvis du har noen å spille med, Gears of War 1, evt. 2 :)

 

Mass Effect er veldig bra det og, men ikke helt min type spill, men broren min elsket det og sa det var et av de beste spillene han har spilt :)

 

Lurer på GOW til kr 199. Spilte det litt på PC, men slettet det fort. Forsto ikke hele hypen for min del. Forutsikt som fy. Man kom til et området med hindringer man kunne skjule seg bak, så kom hordene. Om og om igjen.

 

Mass Effect har jeg på PC. Knallspill. Blir nok kjøp av 2`eren til 360 så fort det kommer ut.

Lenke til kommentar
Ganske heftig at du fikk det til. Kjempegreit for de uten TV!

 

Har ikke tv på "spill" rommet mitt, men bruker BenQ 24" skjermen min til PC og Xbox. DVI til PC og VGA til Xbox. Kunne brukt HDMI hvis jeg hadde hatt det til Xboxen, men det har jeg ikke. Skjermen velger automatisk DVI hvis PC står på, men når den ikke gjør det så velger den VGA. Lyden går også gjennom samme lydanlegg som PC.

 

Funker fett.

Lenke til kommentar
Re: Kontakt oss skjema

 

Innboks X

 

 

sales. cc @elkj op.no

til meg

 

vis detaljer 17:22 (1 time siden)

 

 

Svar

 

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Nei , har vi ikke så har vi ikke. denne modellen var bare en nett tilbud så langt beholdningen rekket. Pris på Xbox 360 Elite i butikk denn uken er 2495,-kr.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Aiobi

Kundesenter

 

 

----Original Message----

From: <janxxxrxxxbrus @ google-mail . com>

Sent: 17.11.2008 17:16:14

To: <SALES. CC @ELKJOP .NO>

Subject: Kontakt oss skjema

 

closeststore:

firstname: Jan-Robin

invoicenumber:

lastname:

mobilephone:

phoneday:

phoneevening:

submitbutton: submit

text: Hei, forige uke hadde dere en Xbox 360 arcade til 979kr men den gikk fort ut av lager. har ventet og sett i tilfelle den kommer på lager i noen dager enda, men dere har enda ikke fått den på lager. Siden dere ikke har den på lager så spør jeg om dere kan gi et tilsvarende tilbud på Xbox 360 Elite? Ser at dere bare har den på lager av Xbox 360.

 

ser ut som det ikke blir flere tilbud.

 

EDIT: fikset mail så ikke spamboter kan spamme meg ned. men er jo tross alt bare spam kontoen min :p

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Eg har den første Xbox360 som kom ut, men eg lurte på å kjøpe denne pakken som Elkjøp har til 979,- + frakt = 95 for å få ein trådløs kontroller til. Er det lurt? Har den andre fordeler den nye iforhold til den gamle?

 

Den gamle har hardisk og er modifisert.

Det er vel ingen som har så høy frakt om du bruker et kredittkort. Der er det i hvertfall 60 kroner spart :)

Lenke til kommentar

Game og EBgames kjører tilbud på xbox360 nå.. bytter du inn en ps2 + 5 spill så får du en arcade eller betaler du 399 får du en premium eller betaler du 999 eller 1499 (usikker?) så får du en elite..

Jeg benyttet meg godt av tilbudet og byttet inn en defekt ps2 med ødelagt dvd drev.. den eneste teten de tok var at det var lys og det var godt nok for dem det :p

hehe hadde de bare visst :p

Lenke til kommentar
Game og EBgames kjører tilbud på xbox360 nå.. bytter du inn en ps2 + 5 spill så får du en arcade eller betaler du 399 får du en premium eller betaler du 999 eller 1499 (usikker?) så får du en elite..

Jeg benyttet meg godt av tilbudet og byttet inn en defekt ps2 med ødelagt dvd drev.. den eneste teten de tok var at det var lys og det var godt nok for dem det :p

hehe hadde de bare visst :p

 

Bra tilbud det, men har en mistanke om at EGgames ikke bryr seg så mye. Har sikkert laget en deal hvor Microsoft sponser mye av kostnadene :)

 

Er jo veldig bra for Microsoft å få flest mulig PS2 bort fra markedet samtidig som de får pushet ut mange 360. Det vil dermed gjør at mange ser seg fornøyd med billig 360 og dropper PS3...

Lenke til kommentar
Game og EBgames kjører tilbud på xbox360 nå.. bytter du inn en ps2 + 5 spill så får du en arcade eller betaler du 399 får du en premium eller betaler du 999 eller 1499 (usikker?) så får du en elite..

Jeg benyttet meg godt av tilbudet og byttet inn en defekt ps2 med ødelagt dvd drev.. den eneste teten de tok var at det var lys og det var godt nok for dem det :p

hehe hadde de bare visst :p

 

Er du helt sikker? Må spillene ha cover, da jeg uheldigvis kun har diskene i en mappe... Vet du hvor lenge denne kampanjen varer, og om de har en lignende løsning for ps3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...