Gå til innhold

Arcade 360 979-999kr hos Elkjøp og Expert.


MagnarP

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å få xboxen til den samme prisen, enten en annen plass, eller om Elkjøp/Lefdal kommer til og få inn et nytt parti?

 

Lurer på det samme selv. Vært og sjekka Elkjøp, Lefdal og Expert i Sandvika og ingen som har 360. Spurt vær dag siden mandag men aner ikke når de skal få inn nye. Spaceworld selger premium til 2398 kr men har ikke lyst til å gå ut med en slik pris. Noen som vet om andre lefdal, elkjøp, expert i stor oslo som har 360'er inne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp har prisgaranti. Ta med annonseavisen fra Expert til dem. Hvis de ikke har på lager, kan du be de holde av til samme pris. Ganske sikker på at det skal gå.

 

Men jeg tror at det er forskjell på dyre og billige kabler, men med mindre man er HELT audiofil, vil man ikke legge merke til forskjellen.

Lenke til kommentar

Sjekk på kabelen om den står på hd eller sd. Det er en liten switch på den grå klossen som du stikker inn i xbox'n. Sette den på sd så er det større sjanse for at det funker. Men få den over på HD igjen så fort som mulig om du kan for bildekvaliteten er som natt og dag.

Mvh

Oddbjørn

 

Ok spørsmålet ovenfor er endret og da virker min post ganske dum ...

Den var ikke dum ...

Endret av mbiof
Lenke til kommentar
Sjekk på kabelen om den står på hd eller sd. Det er en liten switch på den grå klossen som du stikker inn i xbox'n. Sette den på sd så er det større sjanse for at det funker. Men få den over på HD igjen så fort som mulig om du kan for bildekvaliteten er som natt og dag.

Mvh

Oddbjørn

 

Ok spørsmålet ovenfor er endret og da virker min post ganske dum ...

Den var ikke dum ...

 

Egentlig ikke. Min TV står det HD klar på, men fant ingen Ingang til de 3 HD kablene?

 

Takk for svar uansett hvertfall ;>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...