Gå til innhold

Arcade 360 979-999kr hos Elkjøp og Expert.


MagnarP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konklusjon

Å spille skytespill på konsoll med mus og tastatur kan høres ut som en fin løsning for mange, men med XFPS viser det seg at Xbox 360 sin håndkontroll egner seg bedre. Mange har også konsollen i stua og det er ikke så veldig gunstig å ha tastatur og mus på stuebordet mens man sitter i sofaen. Ledningen til adapteren er i korteste laget, så man må kanskje også dra fram konsollen litt for at man ikke må sitte for nærme TV-en. En annen negativ ting er at man ikke kan bruke headsettet som nevnt tidligere i anmeldelsen. Slik som situasjonen er i dag egner FPS og andre skytespill seg best med håndkontroll på Xbox 360.

 

Pluss:

 

 

 

* Ingen installering (Plug & Play)

 

Minus:

 

* Mindre presisjon

 

 

 

* Man trenger en trådet 360-kontroller

 

 

 

* Mister talekommunikasjon (XBL)

 

 

 

LINK

 

link 2

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
tro? jeg jobber i bransjen og VET det er forskjell...les gizmodos inlegg i hans blogg om saken...han har vel vært en av verdens mest kritiske til denne saken, og selv han måtte legge seg flat..

 

;)

Skal GARANTERE at man ikke ser forskjell på en billig og en dyr HDMI kabel.

 

Er støy så sjenerende at det påvirker ett digitalt signal vil ikke det vises på bildekvalitet men vises slik at hele bildet blir borte eller forvrengt.

 

De som sitter og tror man kan se små variasjoner på digitale kabler pga støy har heeelt misforstått fysikken bak disse kablene og digitale signal. Eneste forskjellen på dyre og billige kabler blir utførelse, finish og hvor solid kabelen er bygd.

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar

du trenger et videoredigerings kort. det finnes mange guide på youtube

 

som feks

 

jeg har nesten samme setup som han fyren på youtube. men jeg bruker ikke så mange kabler som han.

 

NB: eneste du må være obs på er at nesten alle xbox 360 spill kun virker på pal 60hz, og mange billige redigering og tv korter ikke klarer 60hz. dette viste ikke jeg i begynnelsen, og som har gitt meg masse problemer.

Endret av Game-master
Lenke til kommentar

bildet flyter helt greit. det kan oppstå moderat hakking når det skjer ekstra mye på skjermen samtidig, men ikke så veldig.

noen ganger er de minste tekstene inne i spillet nesten uleselig. ellers er bilde og fargene ok, ikke så mye å skryte av. men jeg håper svideo gir bedre bilde enn komposit da jeg bruker komposit akkurat nå.

 

 

 

 

 

 

Endret av Game-master
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...