Gå til innhold

Arcade 360 979-999kr hos Elkjøp og Expert.


MagnarP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor snakker folk om at det er utsolgt på nettet når det er på lager? :confused:

 

http://www.expert.no/product/product.aspx?...T.mc_id=DMuke47

 

Oy.. Det va ikke det for en time siden :p

 

 

Jeg bor i trondheim.. Hvordan fungerer dette "post i butikk" opplegget? Har en post på en mix rett rundt hjørnet her.

 

Så om jeg bestiller en xbox til min adresse så kommer den til nermeste plass med post?

Lenke til kommentar
Hvorfor snakker folk om at det er utsolgt på nettet når det er på lager? :confused:

 

http://www.expert.no/product/product.aspx?...T.mc_id=DMuke47

 

Har nå vært i 3 Expert butikker og ingen har disse på lager. Tilbudet som står i avisen skal gjelde Økern, Alnabru og Majorstua. På nett står det at 2 av disse skal ha den inne. Det har de IKKE. Tviler på at de i det hele tatt har hatt de inne. Når du kommer i butikken og spør så har de selvsagt en "annen" arcade pakke, men den er selvsagt 600,- dyrere.

Her lukter det villedende markedsføring lang vei.

Lenke til kommentar
Hvorfor snakker folk om at det er utsolgt på nettet når det er på lager? :confused:

 

http://www.expert.no/product/product.aspx?...T.mc_id=DMuke47

 

Har nå vært i 3 Expert butikker og ingen har disse på lager. Tilbudet som står i avisen skal gjelde Økern, Alnabru og Majorstua. På nett står det at 2 av disse skal ha den inne. Det har de IKKE. Tviler på at de i det hele tatt har hatt de inne. Når du kommer i butikken og spør så har de selvsagt en "annen" arcade pakke, men den er selvsagt 600,- dyrere.

Her lukter det villedende markedsføring lang vei.

 

Jepp meget irriterende. Niks har ikke AKKURAT DEN men har en annen arcade med dårligere spill til 600kr mer.

Lenke til kommentar

Det ble jo solgt både på Expert i butikk og Elkjop. Begge steder på nettet. Hvorfor kjøpte dere ikke da? Butikkene selger denne med tap, så seff må man være tidlig ute. Jeg vet ikke hvordan det er i Oslo området, men tror expert avisen gjelder hele området hvor du bor. Står det at de selger feks bundelen med Sega superstars til 999 skal du får den bundelen til det. Hvis de ikke har den bundelen inne, kan de seff ta 1499 for den vanlige arcade pakken.

 

Kjøp heller 60gb versjonen til 2000 spør du meg. Har arcade sjøl, og 20 gb hdd er ikke nok.

Lenke til kommentar

Jeg var på min lokale expert-butikk i dag. De sa tilbudet bare gjaldt expert-bonus, de store expertbutikkene. De hadde arcade inne til 1599, nei takk

 

edit: skulle kjøpe en på nett i dag da de hadde den inne. Kom til betalingsdelen, men dumme meg har ikke en sånn kodeting til nettbanken min her jeg bor, artig. 30 min etterpå var de utsolgt.

 

Vil det være mulig å bestille fra en av de store expert-butikkene via telefon?

Endret av Oook
Lenke til kommentar

Bra den nye Åsane-butikken til Expert åpnet såpass tidlig, klarte å true med meg 2 kompiser som rakk være med før de skulle på jobb. Dermed fikk jeg 3 stk Arcader! Men det var hinsides mye med folk! Totalt kaos! Må ha vært flere hundre meter med kø til slutt. Så ikke ut som de hadde så veldig mange Arcader til salgs, men kanskje de hadde mer bak på lager? Noen andre som var der og fikk seg en billig Arcade?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...