Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
meh. Litt sær drøm?

Litt sær ja! :p

 

Drømte at jeg var utro mot kjæresten i natt. Han jeg gjorde det med insisterte på de hele tiden, var liksom halvhjertet for jeg tror det gikk opp for meg at jeg gjorde noe forferdelig galt og kom til å miste verdens beste kjæreste, men det skjedde likevel.

 

Edit: Glemte å si at jeg er jævlig glad det bare var en syk drøm.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde en litt irriterende drøm inatt. Jeg har kikka litt på lucid dreaming, men ikke gått helt inn for det. Iallefall, drømte at jeg gjorde et eller annet, men kom fram til at jeg fant ut av jeg drømte.

Så gikk jeg bort til en jente jeg kjenner og prøvde å kysse henne (wtf??) men hun var litt sånn "nei........." og trakk seg unna og stakk. Mer husker jeg ikke.

eg leste om lucid dreaming for lenge sidan, men har enda ikkje greid å få det til :( det virker bare så fett!

 

Jeg vet ikke om jeg har fortalt om den drømmen her inne, men hvis så ligger den ganske langt bak... anyway, jeg hadde en sånn opplevelse en gang.

 

Jeg drømte at jeg var en eller annen plass som virket som en blanding av hele verdens steder. Det var ei kai der, et brennende hus og en mann midt på gata med en slange i en kurv (mannen hadde seff en sånn fløyte). Så gikk jeg litt rundt og tok til meg detaljene. Mamma og stefaren min som spilte kort på terassen til det brennende huset, venninna mi som fisket i en robåt like ved kaia og mannen som hypnotiserte slangen på gata. Det gikk plutselig opp for meg at noe så dumt og urealistisk kunne ikke være annet enn en drøm. Og jeg ville egentlig bare våkne. Så jeg gikk bort til mamma og stefaren min og spurte hvordan jeg kunne våkne opp. De foreslo at de fleste drømmer ender når man dør, så derfor skulle jeg hoppe inn i ilden. Knowing me, tenkte jeg at det kunne føre til et mareritt (hell-wise). Så jeg gikk bort til venninna mi ved kaia. Hun sa også at å dø er den beste måten å våkne på, og foreslo at jeg skulle hoppe i sjøen. Jeg tenkte at det kunne også føre til et mareritt, så jeg gikk bort til mannen med slangen og spurte samme spørsmålet. Han gav det samme svaret og sa at hvis jeg ville kunne han befale slangen til å kvele meg. Jeg avslo for tredje gang. Så plutselig gikk det åpenbare opp for meg; "når jeg sovner for å drømme, kanskje det er det jeg må gjøre for å våkne!" Så jeg la meg ned på veien og sovnet med en gang. Så våknet jeg.

 

Siden den gang var jeg faktisk i stand til å kontrollere drømmene mine en stund. Dvs at jeg tok aktiv del i å bestemme hvordan drømmene skulle forme seg etter ressursene jeg allerede hadde.

Men det varte ikke så lenge, kanskje i noen uker. Nå er det tilbake til meningsløse rare drømmer :p

Lenke til kommentar
Drømte for en stund siden at en gal mann skulle sprenge den lokale rimi butikken :!:

Jeg drømte nesten det samme... Bare at det var en lærer som skulle sprenge en joker butikk... Han mente at all colaen ødelegger undervisning... Det ble rimelig heftige skytekamper og biljakter og all slags rart... (Tenk masse fjortiser VS lærere i biljakter og skytekamper og det meste du ser på gangstah filmer)

 

Men USA blanda seg, og ble sure pga all bråket, så de sendte atombomba... Jeg og et par andre fikk akkurat rodd til Sverige, når vi så hele Norge eksploderte...

 

Ikke noe som ville skjedd i virkelige liv, altså

 

EDIT: Tjente faktisk mange milliarder, så jeg ble verdens rikeste mann... Kjøpte Norge tilbake... Hvordan? Hvem vet...

Endret av kjermy
Lenke til kommentar

den rareste drømen jeg hade i natt hvar at jeg hvar på skolen så holdta taket på og fale semen så jeg sto med døra so gik marius op på taket men det Var så mykt så han holdte på og ramle igjenom taket det lekte vann fra vankran da

Lenke til kommentar

Drømte om Prison Break, Igjenn(3 gang på noen uker)

 

Vi var på en øy og rømte fra politi og alt mulig. plutselig møtte eg en kjempestor neger, 10 meter høy eller noe slikt. sprang som bare det vekk fra han, men så begnte flere og dukke opp over alt. syke greier. Så da tok eg og trykte på xbox knappen og valgte avslutt. da våkna eg :p

Lenke til kommentar

Drømte at jeg var på gjenbruksstasjonen og gikk som vanlig bort til de elektriske gjenstandene, så noe gammalt herk med masse knapper til en blodpris. Gubbene som driver sjappa har ikke så mye peil, kompaktanlegg der cd-spiller ikke fungerer, 500 kroner wtf, jeg gikk videre bort til noen gamle radioer.

 

Oj, Oj, Tandberg, dog var alle 70-talls modellene alt for herpa, men hva var dette.. har aldri sett Tandberg i furu, ingen knapper, hva faen? Fikk lyd til slutt, men bare høyt skurr, fant ingen volumknapp. Her hadde tydelig markedsavd. hatt alt for mye å si, volumknappen eller rettere sagt mutteren var plassert langt inni radioen, det var så vidt man kom til med noen fingre og jeg fikk til slutt valgt en ikke fullt så irriterende kanal. Drev og fikla litt med radioen, men mjee... selv om prisen var 100 kroner så var den alt for upraktisk.

 

Utover dagen har jeg tenkt litt over drømmen, de gangene jeg tenker koffert så har jeg humra endel over visse detaljer :!:

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar

Ok, hør her:

Drømte at jeg var i en "teatersal" hvor en jente jeg kjenner litt skulle opptre på en eller annen måte, tror hun skulle si noe eller noe.

Så satt jeg og så henne inn i øynene(jeg satt helt forran), og hun så i mine øyne, men det ble for flaut( hahaha) så jeg så ned, men da tror jeg hun sa (eller viste med kroppsspråd/lagde noen lyder) at jeg skulle se på henne, og da glemte hun det hun skulle si, og jeg satt bare der og så på henne, og hun bare sto der...

Så "våkna" jeg litt etterpå hvor jeg skulle ta bussen hjem, og sa til kameratene mine at jeg ikke huske hva som skjedde etter at denne jenten glemte hva hun skulle si, og da sa de at jeg bare hadde sitti der uten å gjøre noe, akkurat som jeg sov med øynene oppe.

Så husker jeg ikke mer.

Endret av PartyLøven
Lenke til kommentar

Drømte at jeg ikke fikk stoppa inne på en bensinstasjon,pga glatta. Så jeg kjørte ut på et fortau, sånn at jeg slapp og kjøre i veggen. Akkurat da jeg kom ut på fortauet kom politiet kjørende, med blålys og greier. Så kom jeg ikke lenger enn at jeg stoppa for de, og da våkna jeg.

 

Det var litt kjipt, fordi jeg har lyst til å vite hva som skjedde videre. Kanskje jeg kommer inn i drømmen igjen i natt! *håpe håpe*

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...