Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

Ja jeg veit, det høres veldig rart ut :p

Jeg trodde at dette var noe alle opplevde, jeg... I dag kunne jeg f. eks. ikke stå opp fordi jeg måtte legge teksturer på UV-mappen først. (Noen 3D greier. Holdt på med det før jeg la meg kvelden før.)

 

Det som er så rart er at det føles helt naturlig og normalt og logisk når jeg våkner. Men alikevel skjønner jeg at det bare er tull.

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde også en drøm for et par dager siden. Jeg husker ikke så mye av drømmen, men den siste delen husker jeg; Jeg lå i senga mens typen satt på datastolen borte ved skrivebordet og lagde skumle og truende grimaser. Jeg sa han skulle holde opp, ellers kom jeg til å skrike. Da lo han en veldig ubehagelig latter, og jeg skrek og skrek og skrek. Og fortsatte å skrike i noen sekunder etter jeg våkna...

 

Jeg syns det er litt rart... i drømmene mine er han alltid ond og slem mot meg, men i virkeligheten er han kjempesnill. Jeg skjønner ikke det, jeg :blink:

Lenke til kommentar

Haha herregud...

 

Drømte i natt at jeg og en kompis var inne i et spill der vi plaffa og skjøt ned alle skumlinger. Problemet var at jeg ikke fikk min pistol over på auto fire, knappen skled tilbake hele tiden :p Og jeg begikk feilen i å ta medpacks selv om jeg ikke trengte det, så vi måtte reloade og starte på nytt.

Lenke til kommentar

Endelig drømte noe i natt :)

Var med en venninne hjem, og liksom hun hadde et driit stor hus og alt var ikke måte på. Hver gang jeg skulle imponere henne med noe jeg hadde, da hadde hun noe dobbelt så bra. Så ble det svart. Husker ikke mer derifra. Men neste jeg husker var at to snodige fra klassen, lagde en accapella group på bussen. Og de brukte alle slgas toner, og var driit gode egentlig! Og tilslutt, meldte han ene seg på Idol. Men han kom ikke videre, klikka for han og løp ut mens han ropte "world domination!" En sammenheng med at det står det på bakgrunns bilde på skole pcn hans? <3 å drømme :)

Lenke til kommentar

Jeg vet jeg drømte noe snålt, men har glemt det :p

 

Har noen andre hatt følgende opplevelse? Jeg skal beskrive en scene som forekommer svært ofte:

 

Jeg er veldig trøtt om kvelden. Jeg vet det er noe jeg må gjøre før jeg legger meg (pusse tennene, rydde opp, slå av data/tv/cd-spiller osv). Allikevel legger jeg meg ned i kanskje fem minutter for å lukke øynene. Så står jeg opp og gjør hva det enn er som må gjøres for så å legge meg. Og da våkner jeg og finner ut at jeg bare drømte det :blink:

Dette skjer gjentatte ganger; at jeg drømmer at jeg gjør det jeg må gjøre før jeg enten står opp og endelig gjør det, eller bare sovner for natta :p

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har hatt noen rare slike drømmer, ja.

 

Drømte i natt: Var en vi kjenner som var på besøk som begynte å le helt forferdelig rart (på en irriterende måte) over en ting som ikke var SÅ morsomt. Søstera mi begynte å gjøre narr av latteren hennes, og mora mi og ho det gjaldt ble sinna på søstera mi. :p

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Drømte noe om at en bekjent hadde vært på legobyggingskurs, og at jeg fant ut at det var tanta mi som hadde holdt det kurset. Det viste seg at man kunne ta kurset, og få jobb på legofabrikk, hvor man tok fra hverandre legoting før de ble pakket, slik at de som kjøpte kunne bygge dem selv. Tenkte at her var det jo en enkel utdannelse å ta for å få en morsom og enkel jobb. :p

Lenke til kommentar

Drømte at jeg, min søster og pappa skutte bygge et fly, fordi vi måtte et sted. Også var det masse folk fra klassen min der som vi også trengte fordi de gjorde masse "slavearbeid", og plutselig var det ikke søstra mi og pappa som skulle være med, men noen andre fra klassen min.

Da vi endelig fikk flyet opp i luften, deriv jeg og surra med et eller annet på flyet som jeg synes var velig morsomt, og jeg sa "haha flyturer er jo ferdig før jeg blir ferdig med dette!"

Var også et annet sted som ikke hadde noe med dette å gjøre, var på en camp eller noe, og hasse vistnokk masse arr i annsiktet, og folk spurte hvor jeg hadde fått dem fra.

Jeg svarte "Husker ikke" og det var visknok veldig morsomt, og folk kalte meg "Sløving" osv.

 

Hmm... har sett Madagaskar 2. Noen likheter?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hadde en merkelig drøm.

 

Var på byen, og kom inn på en bar det var 20 årsgrense på (jeg er 18), og etter at vi stakk derifra så stakk vi på polet som av en eller annen grunn var åpent midt på natta.

Kjøpte noe øl og litt sprit, og så gikk vi hjem igjen.

Når jeg var hjemme og kom inn døra så ser jeg at øl-boksen har gått i stykker og det har blitt sølt øl på alle flaskene som var i posen. Så jeg tok like gjerne å vaska alle flaskene jeg hadde i vasken på kjøkkenet.

 

Gir ikke mening i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hadde en kjemperar drøm en natt her om dagen. Drømte at jeg var den røde høyreskoa til en gutt som het Magnus. Magnus var 8 år og likte å spille fotball. En dag røk lissa mi. Da tok moren til Magnus og Magnus meg med til en skomaker. Der kjøpte de en helt ny skinnede hvit lisse. Da hadde jeg den fineste lissa på hele fotballbanen. Da var jeg virkelig stolt.

 

I natt hadde jeg en oppfølger drøm om at jeg var den røde skoa. Husker ikke helt hva som skjedde.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+5132

I natt rømte jeg at jeg plutselig var gravid, så tvingte en bitch (tror et var en slags ond stemor eller noe) meg til å presse den ut fordi hun visste at det var riktig tid for det. Jeg gjorde det, plutselig lå det et bittelite forster på gulvet som ikke pusta. Jeg tok det opp i hendene og så på det, så begynte det å puste. Var helt utrolig å bli mamma og se det i drømmen, begynte å gråte. xD Men så tok hun dama og noen andre plutselig ungen min, og gjemte den i huset et sted. Husker bare at det kom to inkompetente politimen for å hjelpe, men siden de var inkompetente ringte jeg brannmenn også i håp om at det kune hjelpe. Så husker jeg at jeg knakk armen på hun ene dama fordi jeg var så sint. :p

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg drømte noe snålt, men har glemt det :p

 

Har noen andre hatt følgende opplevelse? Jeg skal beskrive en scene som forekommer svært ofte:

 

Jeg er veldig trøtt om kvelden. Jeg vet det er noe jeg må gjøre før jeg legger meg (pusse tennene, rydde opp, slå av data/tv/cd-spiller osv). Allikevel legger jeg meg ned i kanskje fem minutter for å lukke øynene. Så står jeg opp og gjør hva det enn er som må gjøres for så å legge meg. Og da våkner jeg og finner ut at jeg bare drømte det :blink:

Dette skjer gjentatte ganger; at jeg drømmer at jeg gjør det jeg må gjøre før jeg enten står opp og endelig gjør det, eller bare sovner for natta :p

 

Jepp, samma her. Er på morran da. Jeg drømmer at jeg står opp, kler på meg, spiser frokost. Og så våkner jeg og oppdager det er 10 minutter til bussen min går.

 

I går, da mobilalarmen min vekket meg, nektet jeg å stå opp før jeg fikk satt på en alarm som kan vekke meg med 5 sekunders mellomrom og vise hvite og svarte streker på skjermen. SYKT.

Det førte til at jeg ikke rakk bussen :thumbdown:

Jeg stoler ikke helt på meg selv lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...