Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

Jeg drømte at jeg og en kompis var i byen. Etter en stund var det plutselig en vulkan midt i byen, og kompisen min sa at den kom til å ha utbrudd om et minutt. Jeg trodde ikke på det og gikk sakte bort derifra.. Men selvfølgelig hadde den utbrudd og kompisen min sa: << Hva sa jeg?>>. Alle i byen løp rundt i panikk og jeg våknet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Eg draumde at dysjkabinettet vårt byrja å innehalde flyndrer, og diverse krepsdyr. Dette var jo ikkje noko kjekt å måtte dusje i, derfor opna eg døra, og alt vatnet rann ut. Rekene derimot dei svevde ut av ein eller annan rar grunn..

 

Jeg burde visst bedre enn å gå inn i denne tråden i skoletida...

Læreren: hvem tror dere kommer til å vinne valget i USA?

Mesteparten i klassen: Obama

Jeg: HAHAHAHAHAHAHAAAAA!

 

Tror ikke de andre syntes det var morsomt :innocent:

 

Jeg drømmer alltid ting som ikke har no med noen ting å gjøre i det hele tatt....

I natt drømte jeg uansett følgende:

Jeg er hos venninna mi. Så plutselig ringer det på døra, og der står en elg. Elgen spør om å få låne salt. Da kommer venninna mi i form av en hund, og angriper elgen med en stekepanne. Så er det en sånn tegneserie-aktig slåsssky, og ut av der kommer plutselig en gigantisk gullfisk.

Og så våknet jeg

 

 

hahaha :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Lenke til kommentar
Jeg drømte at jeg og en kompis var i byen. Etter en stund var det plutselig en vulkan midt i byen, og kompisen min sa at den kom til å ha utbrudd om et minutt. Jeg trodde ikke på det og gikk sakte bort derifra.. Men selvfølgelig hadde den utbrudd og kompisen min sa: << Hva sa jeg?>>. Alle i byen løp rundt i panikk og jeg våknet.

 

Hadde en lignende en selv, men det var ei flodbølge som kom.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har svart her,men i natt drømte jeg noe.

 

Jeg drømte at jeg var ute i skogen hvor det plutselig kom noen bjørner med unger.Jeg klarte å komme imellom ungene og binnene som gorde de sinte.Jeg begynte i all desperasjon å flykte som best jeg kunne med disse bjørnene etter meg gjennom skogen.Jeg løp og løp uten at disse bjørnene ville gi seg.Alt jeg tenkte på mens jeg løp var at jeg måtte få tak i mauser rifla.Hytta kunne jeg se i det fjerne,noe som holdt meg litt optimistisk i min flukt.Bare litt,bare litt til...Hytta kom aldri nærmere,men forble i det fjerne uansett hvor fort jeg løp.klarte ikke å rope etter hjelp og måtte innse at dette ikke kom til å ende pent.Rifla var det siste jeg rakk å tenke på i det jeg fikk en ut av kroppen opplevelse og så meg selv ligge på en gjengrodd sti med sølete klær.Det siste jeg ser før jeg våkner med kroppen i helspenn i senga.

Lenke til kommentar

En drøm eg hadde for ikkje så lenge siden, passe syk:

 

Skulle ta selvmord, så eg festa meg selv på et bord.

Lå da liggende mens en sag kom gående opp mellom bena mine, den sagde da av skrått på ene foten og videre opp. Såg dette fra utsiden av meg selv på en måte.

Innevollene rant ut og eg reiste meg opp tom for alt innhold.

Gjikk da rundt slik. For en jøvlig følelse det var.

Så ble eg sykemeldt i en uke. Sov en uke i strekk for så og gå ut og hente posten.

Alle naboene bare stod og stirret på meg.

 

Ka faen liksom. Syke greier.

Og når eg våkna hadde eg en jævlig følelse i hele kroppen.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Hadde flere forskjellige i natt tror jeg, men husker bare en.

 

Det var en person som kom inn på rommet mitt, og skulle drepe meg, men da personen kom mot meg, klarte den og velte Xbox-en min, og den knuste. Da klikka jeg helt, og kastet meg over han, og han forsvant plutselig. Og så våknet jeg.

 

Spesiell drøm :p

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Når jeg var liten ble jeg veldig lett bilsyk, og spydde på nesten på hver biltur lengere enn 30 minutter.

Jeg hadde aldri vært med noe fly på denne tiden, men dette er hva som skjedde:

 

Drømte at jeg leste i se og hør. Bladde side for side, og så kom jeg til en side der hvor det var bilde av et fly. Ble til at jeg spydde det jeg var kar for det neste sekundet i sengen min.

(spydde på ekte)

Lenke til kommentar

Jeg drømmer ofte om snarveier som mest sannsynlig

ikke finnes (har ikke sjekket, men det hadde vært DRITKULT om de fantes!).

Gjorde det denne gangen og utbrer alt jeg husker:

 

Med en venn av meg (Arild) så er jeg i et ukjent sted som minner om en blanding av Bømlo og høye hus på idylliske fjellsider, men så visstnok viste seg å være Fyllingsdalen i Bergen. Vi hadde visst vært hos noen der og skulle gå, og jeg sa til Arild: "Du! Eg vett om ein veldig kjappe snarvei te Bergen Sentrum!" Jeg mener jeg sa Bergen Sentrum i alle fall. Og rett ved siden av huset så viste jeg ham en snarvei som gikk litt nedover i en undergrunn gjennom fjellet (fra Fyllingen til Bergen Sentrum). Og vi gikk gjennom en slags beskyttet område som tydeligvis ingen visste om. (Seff utenom staten da) Etter å ha gått en stund, kom vi til en gammel mørk biltunell som ikke var i bruk, så det var ikke farlig å bruke den. Vi måtte nærmes føle oss fram siden den var så mørk. Etter en del gåing i tunellen så begynte vi å se lys (ute) og gikk videre. Etter hvert gikk vi gjennom et slags krater og kom oss på utsia. På utsia så endte vi opp i en by som skulle visstnok være Bergen Sentrum, men det lignet ikke i det hele tatt. Det lignet mer på en blandig av Os sentrum i Hordaland (Osøyro) og gågata i Sandnes med noen svære flyttecontainere stående rundt.

 

Etter hvert som jeg har fått skrevet denne drømmen og tenker på miljøet/temaet i den,

så tror jeg enkelt og greit at jeg bare har spilt for mye Half-Life 2 i det siste. :love:

ELSKER DET SPILLET!

 

 

Men innenfor topic; det var min drøm.

 

EDIT:

 

Jeg drømmer alltid ting som ikke har no med noen ting å gjøre i det hele tatt....

I natt drømte jeg uansett følgende:

Jeg er hos venninna mi. Så plutselig ringer det på døra, og der står en elg. Elgen spør om å få låne salt. Da kommer venninna mi i form av en hund, og angriper elgen med en stekepanne. Så er det en sånn tegneserie-aktig slåsssky, og ut av der kommer plutselig en gigantisk gullfisk.

Og så våknet jeg

 

HAHAHAHAAHHAHAHA!!! Jeg lo, og jeg lo, og jeg lo, og jeg lo, og jeg lo!!!

Endret av LightSphere
Lenke til kommentar
Okei. Jeg tror jeg har en syk her:

 

Jeg drømte at jeg var i Nord-Korea og besøkte Kim Jong-il sitt plalass. 9 Etasjer høyt.

Han hadde kone og. Litt rart men, dama hans hadde dobble bryst og dobble ræv (altså dobbel så stort).

 

Han var veldig stolt da han viste meg omrking.

Han var akkurat litt mindre enn meg, smilte veldig og hadde disse svære pilot brillene som dere sikkert har sett.

 

Han hadde en 50" stor Pioneer plasma, men den var gammel, eller så var det dårlig mottak. Han hadde 5-6 katter i en veldig fin stue.

Tror det var i 6 etasjen eller no.

Han hadde også en avlytnintsstasjon i 9 etasjen. Men der satt det dukker og ikke ekte folk.

 

Jeg prøvde også og ha meg med Kona til Kim Jong-il, men hun var ikke så fin, og dobble ræv og pupper var vanskelig.

Så tett før besøket var ferdig måtte jeg finne meg noe Asiatisk og bone bakfra.

 

Og så var det noe med amkrikanere som kom i et Gunship (helikopter). Der kom det folk ut som jeg måtte drepe. De kom liksom slik på spill, i levels. Men jeg var smart og hoppet i Heliet og gikk bakerst og gikk fra level til level og tok dem bakfra.. Det var senger, levlene var skilt mellom dører...

 

PS: Har egentlig lyst og reise til Nord-Korea for og ta en titt...

Et land som kan være veldig spennende. Går vell bare fly fra Kina regner jeg med. Og nå skal vell "grensene" være stengt?

se alle drømmene dine :D alle er om du usa i afganistan norkorea 'div :D

Lenke til kommentar

Drømte at jeg var å besøkte en svinrik sheik av en araber,hvor han da viste meg rundt på sitt palass av en eller annen årsak.Så kom vi til det ene rommet hvor han da hadde et stort tak laget av gull og veggene var dekorerte med Monet,Rembrandt,Picasso mm. Jeg gikk da med store øyne rundt i det gigantiske rommet,mens jeg slurpet i meg iste. Etter noen store slurker spør jeg så denne sheiken hva noe slikt som dette koster. Han svarer da tilbake med et feit glis at det koster 200 milliarder.Jeg blir så opprømt over denne summen og begynner å gjenta for meg selv "Fy faen...200 milliarder...".Jeg våkner da kort tid etter, hvor jeg ubevisst har ligget med munnen på vidt gap og gjentatte ganger klynket frem ordene "Fy faen...200 milliarder...".

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Gamekilla Liker vist drømmene mine.

Okei, ikke i natt da men uanz:

 

Hopper til det syke:

Jeg var ombord i en 3 etasjes båt, smal som faen for og kunne være i en kanal vi seilte opp i. Var mitt på natta, jeg hoppet i båten, jeg hadde i oppdrag og drepe USA's president, han het Ford, og var han fyren fra Airfoce One filmen "Harrison Ford".

Jeg lå på et lite kjøkken øverst og så på en liten LCD skjerm.

Da jeg skulle angripe gikk det ikke, måtte hoppe i "elva" fordi jeg var fri for skudd.

 

Jeg svømte da mot en tunnell som båten seilte mot, der var det en stige, så kom jeg i et undergrundssystem, der var det Zombier av et slag. Jeg kunne velge våpen som i Fallout 3, alt ble i pause da. Jeg drepte en gjeng med "Zombier", når de dødde ble det bare hoder igjen som fløy i rommet, de gikk mot nærmeste utgang.

 

Da jeg kom meg ut av undergrunnen kom jeg ut i en litt åpen gate. Der var det en MASSE purk, de skulle jo ta meg.

Jeg fant en Sherif Stjerne under en bil som skulle gjøre meg mer vennlig/usynlig for purken, bare på avstand. Men jeg hadde vist en slik stjerne i fra før av. Da de masserte (skrifefeil) på rekke og rad skulle jeg ta dem, men jeg var fri for skudd. Og da våknet jeg.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Drømte at eg var en plass med noen få hus, endel myr-område og skog.

Plutselig ringer en kar på mobilen min, og det viser seg at han er en fra forumet her.

Han trengte hjelt til og se hvor mange poster han hadde postet totalt :p

Og mens eg snakte med han, sprang 2 torpedoer eller noe rundt og leita etter noe.

Trodde selvsagt det var meg og satte meg i en bil og kjørte.

Så ble perspektivet satt på utsiden av bilen og måtte da styre i fugle perspektiv.

Og veien hadde looper og alt mulig.

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg hadde Kate Beckinsale i senga. Men jeg måtte ødelegge det. Hun pratet til meg. Jeg grep det jeg mente var benet hennes. Jeg sa noe som "la meg følge stemmen din" (senga mi var mye større i drømmen), og det var vel idet jeg begynte å snakke at jeg våknet (det har jeg gjort før). Spent på å se Kate Beckinsale åpnet jeg øynene og oppdaget at jeg lå og holdt i min egen arm i min egen seng på rommet mitt.

 

Sånn er det hver gang jeg har en god drøm. Jeg begynner å prate, får så å oppdage at jeg ligger i senga og mumler for døve ører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...