Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg drømte at universet var holdt sammen av røde stålbjelker og at jeg klatra rundt på de langt fra jorda.

Men så begynte universet å kollapse, heldigvis ble jeg plukka opp av et romskip som frakta meg til et annet parallellt univers uten noe liv, og så ble jeg droppa av på en stålbjelke der. Midt ute i det universet der det ikke fantes liv.

 

Ganske ensomt i grunn :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drømte at jeg skrev på forumet. Signaturen min lang og dårlig, og avataren min var svarthvitt.

Det jeg skrev om var noe jeg kalte tredje verdenskrig.

 

Den handla om en jeger som var på hytta si, men så kom det en jaguar som jagde han rundt men så kom det et gasellemenneske som forsvarte han. Det endte opp med at gasellemennesket banka opp jaguaren, men ble selv flerret opp i magen og brystet, men levde fortsatt. Og da kom jegeren og skjærte opp resten av gasellemennesket og spiste den... Hurra..

Lenke til kommentar

Drømmen er ikke fra i går, men fra natt til søndag.

Følte at den var såpass syk at den må fortelles.

(Det skal nevnes at jeg var langt fra edru når jeg la meg den kvelden, men er den sykeste drømmen jeg har hatt angående jenter!)

 

Drømmen var om ei venninne som jeg synes er ufattelig pen, og har lyst å prøve meg på.

Vi satt på en sofa, og så begynte vi å rote. Mens vi var igang med rotingen, begynte venninna, som satt på fanget mitt, å fise. Og det var ikke en enkel fis heller, det var helt ekstreme mengder gass som ble sluppet ut!

 

Etter det våknet jeg.

 

Hvis noen har lyst å tolke drømmen, håper jeg de prøver seg!

Lenke til kommentar

Først drømte jeg at jeg og ei venninne skulle på telttur. Vi var hos henne og pakket, og jeg tok med meg alt jeg fant i en liten bærepose. Kom aldri så langt at det ble noen telttur, for jeg brukte så lang til på å pakke.

Så drømte jeg at jeg, søstra mi, kjæresten min og en haug med andre mennesker ble kidnappet fra en person på Rimi. Vi ble ført til toppen av en foss i Nord-Norge, og fikk beskjed om å skyte èn person hver om dagen om vi ville overleve. Vi fikk panikk, skøt ingen, men jeg, kjæresten og søstra kom oss unna. Da vi kom hjem igjen hadde pappa panikk, og vi flyttet til Oslo hele gjengen, pga. at han/hun som hadde kidnappet oss ikke skulle finne oss. Vi flyttet til bestemor og bestefar, og begynte på skole i Oslo (klassen min var forresten gamleklassen, fra der jeg hadde bodd før, og plutselig gikk jeg bare på skole i Oslo, og vi hadde ikke flyttet allikevel). Etter en stund fant kidnapperen oss, drepte besteforeldrene mine med hagle, og vi slapp så vidt unna.

Så... drømte jeg at mamma og pappa skulle gifte seg, i huset til kjæresten min. Brudefølget gikk bortover veien, vi kom til huset, og alt ble helt svart til jeg fant ut at moren min hadde blitt drept... Resten av drømmen var rimelig tårevåt, og ble brukt til å ringe naboen, som er politi, for å høre om han gadd å ta saken, mens vi stengte for alle dører så morderen ikke skulle komme inn.

Så våknet jeg, tårevåt, i armkroken til kjæresten. Dèt var godt, det! Fy søren.

Lenke til kommentar

Jeg drømte akkurat at jeg var på bar med Sheldon fra "the big bang theory", hysterisk morsomt.

Først ville han ikke drikke alkohol, men bare spille biljard (og dro god oppmerksomhet siden han var veldig god), og så når han vant var det en dame som prøvde seg på han, men han skjønte det ikke.

Etterpå bestilte jeg en rom cola til han som jeg overbeviste han om at var bare vanlig cola, og så begynte jeg å forklare han situasjonen på baren ut fra et analytisk synspunkt med "sosial protokoll" for å få han til å oppføre seg normalt og forstå situasjonen. Drømmen endte med at Sheldon ble sånn passe full, vant noe mer biljard, og ble med en 7'er hjem :p

For de av dere som ikke har sett TV-serien så er sheldon en teoretisk fysiker (type Einstein) med ca 180 i IQ, men uten sosiale antenner.

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg var på skolen og så gikk jeg utenfor skolen. Plutselig har jeg bare bokser på og er halvnaken. Jeg freaker helt ut, men så tenker jeg "dette må være en drøm". Så flyr jeg litt over bakken imens jeg vet det er en drøm. Og så ble alt svar og jeg våknet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

I natt drømte jeg at jeg og noen venner var ute på piknik i en stor grønn fin eng. Bare at vi satt på en sti. Pluselig kom det en mann gående mot oss oppover stien. Vi fant ut at vi ikke unne sitte der og bestemte oss for å følge stien oppover. Da kom vi til ett stort slott som lå høyt oppe i himmelen. Vi bestemte oss for at vi skulle inn dit. Slottet hadde to veier opp. Enten en lang krokete gang som helte sakte oppover. Eller en tynn liten trapp med flere millioner trappetrinn. Vi gikk opp gangen, da vi endelig kom opp måtte vi hoppe over store flytende trampoliner for å komme bort til huset (lignende de i Wipeout xD ) Vi prøvde og alle datt ned. Så skulle vi prøve trappene. Vi gikk og gikk og endelig trodde vi at vi hadde kommet på toppen. Men neida. Det var en blindvei. Så vi tok en laaaang gøy sklie ned igjen^-^

Så var vi plutselig på telttur og noen fortalte oss at vi ikke måtte tenne på skogen. Vi satt rundt bålet og plutselig begynte treet bak oss å ta fyr, helt av seg selv. Så sto hele skogen i flammer. Og vi måtte løpe rund fra busk til busk for å slukke den med våre egene føtter. Det medførte mye brannskader.

Så våknet jeg og nå sitter jeg her og forteller om den merkelige drømmen min^-^

Lenke til kommentar

hehe, drømmer er altid gøy og lese.

 

Hadde en drøm selv i natt:

 

En var at eg og noen andre bar i en slags post apocalyptisk verden, der alt var bare helt ødlagt og slikt. Vann var over alt og vi var fanget på en slags platform. Har hatt denne drømmen før, virkelig en rar og dyster drøm. vi ble jaget av bigfooter og alt mulig rart her.

Lenke til kommentar

Ikke lenge før du blir busta for besittelse av narkotika nå du sier det høyt! :S

Fra spøk til revolver. Dette med at DMT utvinnes i hjernen når man sover,dør etc er kun teorier. Viss de ikke har funnet ut noe mer etter sist jeg leste om dette.

Men spennende er det uansett. :)

 

Drømte i natt,hmm... Det husker jeg ikke.

Men drømte natten til går at vi ble invadert av zombier\ailens. Morsomt å drømme slike drømmer synes jeg siden jeg i underbevisstheten vet at jeg drømmer. Men jeg greier ikke å bli klar over det eller styre drømmen bevisst. Rr alltid litt sliten etter slike drømmer, ikke bare bare å kjempe og flykte fra alt ifra troll til skapninger jeg ikke vet navnet på. Så greit at jeg ikke drømmer noe slikt ofte. :p

Lenke til kommentar

Drømte om Hello Kitty faktisk. Det er egentlig en drøm som går igjen, at jeg drømmer om en stor Hello Kitty, og kjæresten min våkner ofte av at jeg klemmer rundt ham og sier "Stooor Kitty". :blush: Heldigvis synes han det bare er søtt da, men det er litt flaut også. Drømte også at min kjære var der i drømmen, sammen med Hello Kitty. Ganske koselig, når jeg tenker over det, hehe. :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg drømte at jeg begynte i 8 klasse men jeg fikk ikke med meg hva som blei sakt så skule jeg tøfe meg foran den gamle kjeresten men hu løp eter meg men jeg stak til gardemoen så tok jeg jagerfly og fløy til kina så kom jeg til kina så hvar det mange folsk om hvar maur sikelig rar drøm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...