Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

Ja. Rett og slett.

Jeg pleier å ha noen rimelig syke drømmer.

Del dine her^-^

 

I natt drømte jeg;

Vi skulle ha løpe-marathon i med de jeg gikk i 10ende klasse med. Da vi skulle begynne

fikk vi øl i stedet for vann. Jeg løp sammen med en jente jeg ikke kjenner. Det var rart.

Vi løp gjennom masse tuneller og da vi skulle til å løpe inn i en ny stoppet muttern meg og sa:

"Nå er dere framme" Vi måtte gjennom en liten hinderløype før vi ble ferdige, men jeg og

muttern hoppet over den. Vi fikk vite at inne i hinderløypa var det gjemt små seksuelle leketøy.

Vi var ute av hinderløypa og ved ett tusenfryd-lignende sted. Vi møtte en gammel mann på en benk

som hadde sammlet inn 10 seksuelle leketøy. Vi møtte en annen mann og vi spurte hvorfor han ikke

hadde samlet inn noen leker. Han trodde ikke kjæresten hans ville likt det.

Vi snakket med han lenge og fant ut at kjæresten var en mann. Muttern forteller meg at besteveninna mi og

morra hennes hadde funnet masse leketøy, hun begynnte å forklare noe med symetri i hvordan de hadde gjemt leketøyen. Det var så kjedelig at jeg våknet.

 

Lol^-^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drømte at onkelen min skulle helle te oppi koppen til mamma, og ta sukker oppi. Men så hadde han ikke te-skje, så han brukte fingrene til å ta sukkeret oppi og rørte med fingeren. Så sa jeg jævla gris, også jagde han meg hjem, så jeg måtte ta bilen. Plutselig sitter jeg i passasjersete til bilen min, mens kjæresten min kjører. Så våkner jeg.

Lenke til kommentar

Jeg drømte faktisk at jeg drepte moot (altså slik han alltid tegnes, som en katt) og så kom w.t. snakcs og blei dritsur. Sykeste drømmen jeg har hatt.

 

EDIT: Hvis noen skulle være interesert i hvordan jeg drepte ham, så lurte jeg ham inn i et rom som det sto en skål med kattemat i. Så stengte jeg døra og gassa ham ihjel.

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Drømte at onkelen min skulle helle te oppi koppen til mamma, og ta sukker oppi. Men så hadde han ikke te-skje, så han brukte fingrene til å ta sukkeret oppi og rørte med fingeren. Så sa jeg jævla gris, også jagde han meg hjem, så jeg måtte ta bilen. Plutselig sitter jeg i passasjersete til bilen min, mens kjæresten min kjører. Så våkner jeg.

FYTTI JEG LER! :lol: :!:

Lenke til kommentar

Pululf MÅ henge for mye på 4chan x]

 

I natt drømte jeg:

 

jeg bodde i ett stort hus der vi måtte sperre alle ingangene slika at ikke rottene kom inn.

Jeg er i leiligheten med muttern og stefaren min. vi kranger. jeg gråter.

muttern tar meg med ut i skogen. Der er det masse mennesker med stooore ole brum kostymer. de protesterer mot noe greier.

jeg måtte velge hva slags kostyme jeg ville ha og jeg valgte juletrekule. muttern valgte snøball.

Muttern og fattern til veninna mi, karianne var der. vi snakket om krangelen med stefaren min.

jeg var i en rettsak. en stor edderkopp dame (lik som hun i småkryp) var dommer. jeg og min "besteveninne" (som i drømmen var han fra Phil From The Future) kom for sent med det gikk bra. Vi vant rettsaken.

Vi løp i en lang hvit rommskiplignende korridor.

Phil from the future var der.

Vi 3 var inne i en operasjonssal og hadde på oss scrubs. Vi kranglet.

 

 

Og det var det x]

Lenke til kommentar

Genial tråd.

I natt drømte jeg noe helt jævli. Jeg drømte at en random drev på å skjærte av fjesten på søstra mi i ved siden av en kampingvogn i et helt tomt rom. Jeg så det som skjedde i fugleperspektiv.

Føltes ut som en 3-person skytespill.

 

Spillt for mye oblivion i det siste :no:

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? Virka litt usansynlig....

 

Husker ikke mine sykeste drømmer. Men en av de var at jeg hjalp USA's hær i Afganistan, da vi stormet en Barbersjappe satt det gutter fra 5-8års alderen med topplokket av hodet sitt i fanget. Og hjernen fullt synlig. Mye blod...

 

Vært i militæret før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...