Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine drømmer er veldig påvirket av lyder jeg hører akkurat når jeg våkner. Om det er ei vekkerklokke eller noe som piper/uler/skriker så hører jeg dette i "bakrunen" når jeg drømmer. Før drømte jeg alltid at jeg datt ned fra fjell, så våknet jeg rett før jeg landet, eller i det jeg datt utenfor kanten. Men hva jeg drømte i natt husker jeg ikke, så dette blei veldig OT! :D

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Jeg drømte en utrolig rar drøm. Husker at jeg og noen venninner ankom en litt øde plass, var på roadtrip, gikk lenge å lette etter en plass å overnatte, og endte opp med å sove i bakrommet av en kiosk. Det stod 3 senger der, vi var 4 men brukte bare to av dem (to og to sov tydeligvis i lag). Senere på kvelden kom det to eldre menn i uniform som også måtte ha en plass å bo, så de sov å den andre sengen som var der. Etter mye tenking den kvelden, kom vi frem til og hadde bevis på, at de skulle skade oss. Hvordan vi fant det ut, ikke spør meg.

 

Sent på kvelden, de to mennene lå og sov, listet vi oss ut av rommet og sprang opp til et hus overfor kiosken. De tok oss inn, og vi fortalte det som hadde skjedd. Mannen som bodde i huset var politi, takk og lov! Vi satt å snakket hele natten, og neste morgen satt vi klar å så ut vinduet for å se hvor mennene tok veien. De begynte å gå opp mot huset, og de ringte på døren! Jeg skrek noe sinnsykt, men måtte dempe meg. Det merkeligste var at mennene ikke hadde hørt meg. Vi gikk atter en gang å sov i bakrommet av kiosken.

 

Denne kvelden kom også de to mennene. Vi planla at denne gangen skulle vi ikke rømme, vi skulle finne ut av hva de ville. Og kom nøye frem til at de skulle rane kiosken! Jadda, atter en gang, sent på kvelden - listet oss ut - sprang opp til folkene overfor kiosken. De fikk vite hva vi hadde funnet ut. Snakket atter en gang hele natten.

 

Denne morgenen kom de ikke opp. De gikk å stilte seg på baksiden av kiosken, med våpen! Jeg var livredd, var altfor ung til å dø. Så kom det opp for meg "Det er jo ikke oss de vil ta, de skal jo rane kiosken!" (Jepp, so far, so rar).

 

Vi sprang ned i byen, plutselig var ikke denne plassen øde lenger. Men det var en stor by. Fullt av folk i gatene. Mennene hadde begynt å vandre opp gatene i sentrum. Vi fulgte etter.

 

Plutselig var jeg på rommet mitt og tegnet. Jah, hurra for normale drømmer!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg hadde en merkelig drøm i natt. Jeg drømte at jeg hadde fått jobb på den lokale dagligvarebutikken der jeg bodde før. Men det var ikke en dagligvarebutikk, det var en slags kafé/fabrikk, og jeg skulle passe en maskin som krevde at jeg fôret den med én Tamiflu-kapsel i timen (den lignet på en sci-fi-vaskemaskin). Ut over det skulle jeg ikke gjøre noe annet, så jeg satt og ventet i en time mellom hver gang jeg puttet på en kapsel. Jeg skulle jobbe til klokka ti om kvelden.

Klokka åtte kom ei jente fra klassen min inn. Plutselig begynte rolig musikk å spille og vi danset i 40 minutter (jeg fulgte med på klokka), og sangen varte like lenge. Da hvisket jeg noe i øret hennes (som jeg ikke vil si her). Jeg løftet henne opp og vi gikk ut av butikken og til parkeringsplassen, som var tomt for alt annet enn Opelen til stefaren min med automatgir. Jeg åpnet døra og vi jeg satte meg i førersetet med henne på fanget.

I og med at vi da satt veldig trangt måtte hun kjøre. Og selv om klokka da var 2040 var det lyst med dagen, så da forsto jeg at jeg drømte, men jeg fortsatte å spille med, for det var jo en god drøm. Det tar ca fem minutter med bil å kjøre til mora mi derfra, så vi kjørte dit. Ingen av oss hadde førerkort (vi er begge 16), men jeg tenkte at det gikk greit da det var så kort vei. Da vi nesten var framme spurte jeg henne hvor ofte hun øvelseskjører. Fem ganger i uka, svarte hun. Selv har jeg bare øvelseskjørt én gang i måneden i snitt, men jeg ville likevel ikke legge min stefars bil i hennes hender. Vi kjørte til siden av veien, jeg løftet henne ut av bilen, og satte meg i førersetet. Da var klokka 2050, og selv i drømme vil jeg passe på å gjøre jobben min, så jeg kjørte tilbake igjen til butikken og lot jenta stå igjen ved veien.

Da våknet jeg. Det var veldig surt siden klokka var 0630 og det var en så god drøm. Jeg angret litt på at jeg hadde forlatt jenta, spesielt siden hun hadde samtykket til det jeg hvisket til henne og vi var på vei til min mors hus.

 

Ehm, det er bilen som har automatgir, ikke stefaren min.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Hadde en drøm sist natt:

 

Eg var på en flyplass der dem hadde et nytt type fly som brukte astroider som drivstoff.

Og når noen startet dette måtte ingen være i nærheten.

Da stengte noen en fyr inni i flyet og skrudde på for og tulle, men det viste seg at det var ekte.

Da nedtellingen begynte, 10 og ned til 0 sprang eg ned i en liten trang bunker lignede ting som var en dass, hehe.

 

På 0 sprengte det og bråkte noe veldig, og eg gjikk opp og såg hva som skjedde.

Plutselig sprengte alle veggene på huset inn og en intens varme kom. Stakk foten ut fra den ene veggen eg stod ved og brant den noe jævlig.

Så kom en dame og vi gjikk videre fra plassen.

Vi kom til en vei, og på venstre side var det en gammel lastebil i en grop og en haug med lik som var spidet på stolper overalt. og inni allt dette var det en gammel dame med skaut og kappe som gjikk og sa noe på et ukjent språk.

Og i enden av veien var det en playstation som eg skrudde av for og våkne :p

Lenke til kommentar

Eh, nå fikk jeg meg en vanvittig støkk her. Natt til i dag drømte jeg at mobilen min drev å ringte av seg selv. Den ringte person etter person på lista og det var ikke noe jeg kunne gjøre for å stoppe den, da den ikke reagerte på noen taster eller av-knappen. Jeg følte meg hjelpesløs og skremt av en eller annen grunn. Ikke så veldig spesiell drøm, men støkken fikk jeg meg for ca 5 minutter siden. Da kom jeg over denne linken på VG.

 

Hvor sykt er det å drømme en så vanvittig tilfeldig drøm dagen før jeg leser den nyheten? Har aldri hatt en tilsvarende drøm før, og har aldri lest en artikkel om det temaet før. Merker jeg fortsatt grøsser nedover ryggen, skummel følelse dette. Virker som jeg kunne "forutse" at jeg ville lese denne artikkelen akkurat i dag.

Lenke til kommentar

jeg kom, jeg så, jeg vant. (signaturen)

 

 

Drømte at min bestemor kom ned trappen til der hvor jeg sover for å se om jeg sov, hun satt seg ned og spyttet negler på meg.

 

Jeg våknet akkurat i det jeg tar i negelen for å knipse den bort.

Men selv om jeg var våken så drømte jeg.

Armen min knipset bort negelen mens jeg var våken...

kunne så vidt se bestemor i mørket og hørte at hun gikk opp trappen.

Ropte bestemor, men jeg klarte ikke å rope og i tillegg så var stemmen min anderledes.

 

Når jeg skjønner at dette må være en drøm eller en for for LD

så prøvde jeg å bevege armene mine for å dra av dyna, men da klarte jeg ikke å røre armene, lå i sikkert 10 sekunder eller noe og kjempet med å få løftet armene.

Til slutt så greide jeg så vidt og bevege armene.

 

Når jeg kom meg ut av senga så hørte jeg at det kom lyder fra høytalerene mine, hørtes ut som om det var mus som drev å kravla og klorte i dem

 

 

Helt sjuk opplevelse! aldri opplevd noe sånt før og det værste er at alt virket så jævela ekte, så stod opp og så om hun faktisk var våken og kanskje hadde vært en tur på rommet mitt.

 

 

Og nå har jeg vært våken i ganske nøyaktig 4 timer etter at det skjedde og jeg får faen ikke sove igjen.

Endret av myrdan
Lenke til kommentar

Jeg drømte noe helt syk i natt.

 

Jeg var på østfronten på tysk side i krigen og alt det som henger sammen med det. Så fant jeg ut at krigen var noe helt jeavlig, og ville komme meg til tyskland, men det var ingen god ide fant jeg ut. Jeg visste jo hvordan alt sluttet, siden jeg kom fra framtiden, men var alikevel ikke reist tilbake. Vanskelig å beskrive. :p

 

Anyways jeg skulle gå fra russland vestover, og på veien traff jeg en brannskadet russisk unge, som ville være med meg. Jada det fikk han lov til. Så krysset vi grensen til hvitrussland, og plutselig var alle trær pyntet med julelys, og eskimoer satt i samedrakt og spillte munnspill og gitar. Det var fortsatt krig og vi måtte komme oss videre.

 

Der våknet jeg fordi mobilen min ringte. :p

 

Det var helt sprøtt...

Lenke til kommentar

I natt drømte eg at eg blei jakta på av to stykker som skulle drepe meg.

Så eg sprang rundt i en by og fant ut eg skulle gjemme meg i en butikk eller noe.

Sprang inn i et kjøpesenter og ned i kjelleren der det var en slags pub. Tenkte da at dem aldrig kunne finne ut at eg sprang ned hit.

Bestillte meg noe og drikke og satt meg lengst inne og mest gjemt der nede.

 

Men joda, dem fant meg. Men da sa eg at eg gjerne ville bli ferdig med drikken min først så dem måtte vente. Så kom Sjefen min på jobb med julebord planene for i år og sa vi skulle til Ukraina. Eg ble vill av glede for dette virket veldig intresangt og så våknet eg :p

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Da jeg var tre år gammel, drømte jeg at jeg var på Oslo sentralstasjon. Jeg tok ei rulletrapp ned, men jeg så at den ledet til soverommet mitt. Jeg prøvde å gå tilbake, men jeg snublet. Rulletrappa førte meg ned og jeg falt fra taket og ned i senga mi. Da jeg våknet kunne jeg fortsatt se rulletrappa blekne bort fra taket mitt. Det var en veldig livaktig drøm. Jeg husker til og med dynetrekket mitt. I mange år var jeg overbevist om at jeg virkelig hadde vært på Oslo sentralstasjon.

Lenke til kommentar

dette er den siste drømmen jeg drømte, men men. ca 1-2 uker gammal.

 

vel det starta med at jeg og noen andre skulle rane noe som ligna på en flyplass. vi tok fram våpen og ranet stedet. etterhvert kom politiet og vi måtte løpe gjennom bakrom i butikker o.l for det var noen andre ranere som ville ha pengene og jaget oss. plutselig løpte han ene opp for å skylle ansiktet, men han vekket "damen" og rommet ble en metallboks uten utgang eller vindu.

 

jeg de andre surra rundt i bakromma men jeg kom meg ut, dagen etter skulle jeg finne de, men da var alle butikkene og romma borte, det var bare vegger der :ermm:

 

og så våkna jeg. men jeg husker ikke hvem damen var, jeg husker bare noen sa, ikke vekk damen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...