Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I natt drømte jeg at jeg var en matbutikk og fikk øye på en fyr jeg kjenner - Han sto og kasta frukt rundt i butikken før jeg fikk stoppa ham. Da forta han seg og tok tak i en grandiosa, en ost og en pølse. Jeg bærte ham ut og satte han ved et bord. Han var litt motvillig, men etterpå takka han meg og var veldig glad for at jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

Jeg drømte enda noe rart i natt. Det var liksom satt opp slik at det lignet på scener fra WoW, men det var ikke WoW.

Altså, jeg er på en øy. På denne øya er det kanskje 4-5 andre folk, og resten er full av kjempedigre edderkopper. Poenget var at vi skulle prøve å komme oss vekk fra øya. Vi gjorde det, og på den neste øya (vi måtte svømme fra øy til øy) var det fullt av kannibaler. Og på den neste dinosaurer. Og vi måtte prøve å komme oss til en øy med normale mennesker elns. Så var The Simpsons plutselig med på denne rare "leken" og selvfølgelig var det Maggie som fant veien ut. Men ingen andre klarte å følge henne. Jeg ble nesten dyttet inn i en stekeovn av en av kannibalene. Heldigvis, selv om det var mange farer rundt meg klarte jeg (som vanlig) å rømme fra dem eller bare unngå dem.

 

Merkelig drøm. Jeg fant ikke veien ut, though :p

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg at jeg fikk en matteinnlevering, der en av oppgavene var å følge etter den ene læreren min på polet og filme han.. Det endte opp med at han sprang rundt som en tulling, bommet røyk av kassadama og fyrte opp inne på polet.. Det endte opp med at politiet kom, og jeg leverte inn en feit bunke med gamle donaldblader pakket inn i et typisk forsideark man har på tentamen..

 

Mystisk drøm i grunn :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg drømte at jeg var sammen med en som hadde så sykt med hasj. Vi kjørte rundt i bilen hans og røykte og solgte til folk. Var så jævlig digg. Men så daua han plutselig, og faren hans ba meg ta pengene og det som var igjen. Og tror det var snakk om ca 30 mill eller noe. Og det første jeg tenkte på var: OMG! Nå kan jeg kjøpe masse togbilletter! xD

 

Så var jeg plutselig på et bibliotek med norsklæreren og ei i klassen. Norsklæreren prøvde å vise oss bøker vi kunne ha interesse for. Dersom han gav meg en bok jeg ikke syntes var interessant nok sa rev jeg ut sidene i den og la den i hylla igjen.

Lenke til kommentar

Hadde en litt irriterende drøm inatt. Jeg har kikka litt på lucid dreaming, men ikke gått helt inn for det. Iallefall, drømte at jeg gjorde et eller annet, men kom fram til at jeg fant ut av jeg drømte.

Så gikk jeg bort til en jente jeg kjenner og prøvde å kysse henne (wtf??) men hun var litt sånn "nei........." og trakk seg unna og stakk. Mer husker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Hadde en litt irriterende drøm inatt. Jeg har kikka litt på lucid dreaming, men ikke gått helt inn for det. Iallefall, drømte at jeg gjorde et eller annet, men kom fram til at jeg fant ut av jeg drømte.

Så gikk jeg bort til en jente jeg kjenner og prøvde å kysse henne (wtf??) men hun var litt sånn "nei........." og trakk seg unna og stakk. Mer husker jeg ikke.

eg leste om lucid dreaming for lenge sidan, men har enda ikkje greid å få det til :( det virker bare så fett!

Lenke til kommentar

ok, nå må dere ikke le, men dette er en av de mindre sykeste drømmene jeg har hatt. Here goes:

Jeg og mange andre typer, inkludert en venn av meg, var i dette creepy stedet, omringet av masse fjell. Plutselig kom det noen slags "zombier" opp av bakken. Selvfølgelig, ingen drømmer uten zombier. Jeg og en venn løp inn i en grotte i nærheten, vekk fra zombiene. Men hoi, her var det spøkelser. Vi løp inn i grotta, hvor vi til slutt møtte en dør som førte til, vel, trygghet, men en måtte avlede spøkelsene.

Og det ble meg. Så mens vennen min stakk inn døra, løp jeg videre inn i grotta og sang og skrek. Når jeg fikk rista av meg spøkelsene, listet jeg meg tilbake og inn døra. Da var vi i en svær gymsal, hvor alle de andre folka fra tidligere stod. Nakene. Jeg måtte også kle av meg, og så ble vi alle dusja. Akkurat som i konsentrasjonsleirene. Og så våknet jeg, og jeg har fortsatt ikke fått bort de fæle bildene i hodet mitt hvor jeg og mange andre type står nakene i gymsal og blir dusjet.

 

meh. Litt sær drøm?

Lenke til kommentar

En jente prøvde å rane meg. Men siden jeg var på rommet hennes og jeg visste at hun skulle det satset jeg på at hun ikke gjorde det alikevell.

Men hun stjal DSen min.. og det klikka heeeeelt for meg. Banka dritten ut av ho under ett tre... også fikk jeg den tilbake i postkassa mi 5 min etter. Og.. dere skjønte sikkert ikke det.. Men det gjorde ikke jeg heller egentlig.

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar

Husker ikke hva jeg drømte i natt, men har et spørsmål.

 

Jeg har en forferdelig tendens til å bestanding våkne RETT før klimakset i drømmen min, uansett tema, om det er sex, action er rett og slett et mareritt, så våkner jeg bestandig rett før klimakset. Før var det slik at min mor vekte meg rett før ting skulle skje i drømmen.

 

Nå er det vekkeklokker eller bare at jeg rett og slett våkner, som ødelegger de mest spennende delene av drømmene mine.

 

Noen andre som har det slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...