Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, det var jo bra ;)

Åpnet opp pakken min, klarte ikke å vente lengre :wee:

Fikk en strikka lue og litt godteri, kjempe fint :love:

God jul alle sammen

edit: fint å høre at pakken har kommet frem, leverte den på posten igår faktisk :p

Jøsses....ikke dårlig at den kom så fort da :)

Nå ligger den fint under treet sammen med de andre gavene. Kan ikke åpne enda jeg....

Håper du likte lua da. Tenkte noe hjemmelaga var fint, og når det er vinter er det godt med lue :)

mhm, eller jeg sendte den en annen dag, men fikk den i retur, emn nå skjerpet de vel seg :p

ja lua var kjempe fin, bruekr egentlig ikke lue til vanlig, men denne komemr jeg til å bruke :wee:

Lagd den selv?

Skrevet
Får ikke min før jeg drar hjem på lørdag. Like greit, har de fleste julegavene liggende hjemme.

Gleder du deg? :)

Jepp, veldig. Tipper jeg kommer til å få litt dårlig samvittighet, siden du dessverre ikke fikk helt de store greiene jeg hadde planlagt...

Skrevet
er det bare jeg som ikke har fått O_o

Nei. Jeg har ikke fått heller, men min santa var snill nok til å si fra at den var forsinket så jeg slipper å vente utålmodig.

Skrevet
Får ikke min før jeg drar hjem på lørdag. Like greit, har de fleste julegavene liggende hjemme.

Gleder du deg? :)

Jepp, veldig. Tipper jeg kommer til å få litt dårlig samvittighet, siden du dessverre ikke fikk helt de store greiene jeg hadde planlagt...

:O Lov å sende en gave til!

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Litt synd at eg ikkje fekk gova mi i tide. :/

Skrevet (endret)

ah jeg hadde visst fått gaven min igår alikevell, var visst bare moren min som hadde tatt den og gjemt den uten at jeg hadde sett det :p

Tusen takk for filmen secret santa

Endret av Cryflopp
Skrevet
Litt synd at eg ikkje fekk gova mi i tide. :/

Jeg har fått av deg, og av den jeg sendte til Oo....Jaja, pluss for meg :p

Du fikk den i tide ja. Stusset litt tidligere da du sa du hadde fått allerede, men at du skulle få to stykker var heller uventet. :p

Anyhoo, tusen takk for zombie-effektene! Whack-a-zombie - dukken blir nok fast inventar på rommet. :wee:

Skrevet
tusen takk for 3 doors down CDen ^.^ fra hvem det nå enn er :p (stand forth ;))

Var meg ja. :) Håper du likte den, og at du ikke har den fra før av. :wee:

Og, tusen takk for filmene. :D Gleder meg til å se de. ^^ Vært litt mangel på filmer å se på i det siste, så dette blir bra. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...