Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk pakken min på lillejulaften, kan tenke meg at postvesenet har rotet litt i disse juletider :p

 

Fikk forresten første sesong av Knight Rider ;)

Sendte du gava seint? Har ikke fått noen =/

 

Den sku forlate postkontoret den 16-17des, så kansje jeg var litt seint ute

Herlig. Da får jeg en romjulsgave også :wee:

 

Edit: Da var postkassa sjekka, og jaggu lå det ikke en is (i form av fryst julebrus), sjokolade, tyggis, og en riktig god film (The Day afther Tomorrow).. Nå skal jeg kose meg med film og brus i kveld hvertfall.

Endret av Håvard
Lenke til kommentar
Fikk pakken min på lillejulaften, kan tenke meg at postvesenet har rotet litt i disse juletider :p

 

Fikk forresten første sesong av Knight Rider ;)

Sendte du gava seint? Har ikke fått noen =/

 

Den sku forlate postkontoret den 16-17des, så kansje jeg var litt seint ute

Herlig. Da får jeg en romjulsgave også :wee:

 

Edit: Da var postkassa sjekka, og jaggu lå det ikke en is (i form av fryst julebrus), sjokolade, tyggis, og en riktig god film (The Day afther Tomorrow).. Nå skal jeg kose meg med film og brus i kveld hvertfall.

 

 

Hehehe, ja har jo gitt deg en filmkveld med alt inkludert ;) åsså "tannpuss" på slutten :p

Lenke til kommentar
Det er juleaften, og jeg sitter med en veldig spennende bok som jeg allerede har lest i den siste halvtimen, Verdens Største Katastrofer. Akkurat min type bok! :wee:

 

Tusen takk, Secret Santy (Lain)!

 

Så bra, tenkte den kunne være kjekk, kan plukkes frem og tittes på i tide og utide uten å føle man minster sammenheng osv.

 

Jeg føler på meg at gaven min skuffet. :(

 

Næ, ville ikke si det, jeg kunne tenkt meg den på engelsk bare egentlig, så tar nok turen innom butikken i løpet av de første dagene, og ser om de kan bytte til det. Men boken i seg selv skal vist være veldig bra, og jeg liker å lese (bestilt meg 4 nye bøker i kveld igjen fra play.com) så ikke tenk på det.

 

Jeg liker bedre å få bøker enn sjokolade, blir ikke helt det samme å ta frem igjen gammel sjokolade om et år, som å finne igjen boka i bokhylla :p

Lenke til kommentar

Har lagt til L4r5 og bobbo_ til lista. Er det forsatt noen som ikke har fått sin gave enda?

Milanjo sin må nok dessverre vente litt med, julegaver og bursdagsgaver og slikt har satt sine spor på økonomien men skal se om jeg ikke får noe av gårde etter den 12. jan.

 

Og takker så meget for min gave til denne "hemmelige" nissen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...