Gå til innhold

Mirrors Edge Demo!


vegavnil

Anbefalte innlegg

testa ps3 mot x360..

 

muligens litt mindre jaggies i x360 versjonen. meir AA, men det var veldig lite forskjell. begge hadde like bra fly. og eg syntes ps3 versjonen hadde meir responsive kontroller men det var kansje berre meg. Syntes og ps3 versjonen brukte depth of field blur bedre...

 

god jobb av DICE med begge utgavene vertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må ha Pacific Rift fordi jeg og broren hadde det så gøy med første, men fikk aldri spille mot hverandre. Nå kan vi det; til og med 2 andre kompiser samtidig :) Så bare derfor må jeg. Også nye baner og ting, selvom jeg har hørt at det er ikke så mye nytt. Sånn er det :p

 

Prince of Persia og selvfølgelig Arch :p Men det er heldigvis desember :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vi diskuterer Mirrors Edge-demoen i denne tråden, ikke hvilken konsoll man synes er best. 6 innlegg er fjernet.

 

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM)

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Skjønner det da Tc, blir sikkert artig med flere.

Sjelden jeg har folk innom som interesserer deg for gaming i det hele, så tror jeg lar det ligge.

 

Frykter at økonomien tidlig i desember fortsatt bærer preg av novembers voldtekt av lommeboka, var det ikke 8 desember det kom?

Hadde det vært bedre tider ville nok Dead Space,Fifa 09 og GT5 P havnet i hylla også allerede.

 

Edit: Spør igjen etter camrots rydding jeg.

Noen som har hørt noe om det kommer time trail på demoen, ettersom den søker mot en server?

Ville jo vært naturlig å satt en vanlig "ikke tilgjengelig i demoen".

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jeg fant ut at min live gold gikk ut i sommer (ikke vært aktiv på live på evigheter), så ingen demo på meg enda.

 

Godt å se at de som har testet begge (ps3/x360) demoene mener begge er bra, er alltid tvilsomt det med flere platformer.

Selv er jeg veldig usikker på om jeg skal kjøpe det til x360, eller om jeg skal smøre meg med smør og vente på påskeharen (pc versjonen)

 

Ser også for meg mange muligheter for ctf, "cops and robbers" stil og en mange andre gameplays. Håper de får en suksess, så kanskje det blir andre som tørr å tenke nytt på et senere tidspunkt også.

Lenke til kommentar

Fantastisk! Digg med høy musikk i headsettet som kicket inn på de rette stedene. Skrudde sensitiviteten ganske fort opp da, det var ganske tregt som det var. Var litt redd for at spillet skulle bli litt for lett siden alt gikk på skinner, som at man ville alltid klare hopp og at man ikke trengte å balansere for å gå på stolper, men der tok jeg feil. Interaktiviteten er digg, eneste dårlige er vel kanskje det å sloss mot mennesker, som er litt for lett.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...