Gå til innhold

Mirrors Edge Demo!


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var jo ganske kult, kanskje jeg kjøper etter Far Cry 2, Saints Row 2, LittleBigPlanet, Resistance 2 balblalblablalbalblaaaaa! Hvordan skal man egentlig få tid til å spille alt dette? Og DER husker jeg at jeg fremdeles har MGS4 stående uåpnet i hylla...

 

Hehe!

 

Flere som er i tidsklemma her:

 

Har fremdeles MGS4, Bad company, NHL 2k9 ,Stuntman, Devil may cry 4,FIFA 09 og Dead space uåpna i hylla. Og flere spill såvidt prøvd... som GTA4, Call of duty 3, motorstorm, tony hawk, simpsons... :cry:

 

Spilte da igjennom Star Wars: Unleased force i fri uka mi da :cool: Elsker star wars og nå går det i Saints row 2

 

Og Mirror Edge ser jo bare fantastisk ut...

Lenke til kommentar

Spilte nettopp gjennom Mirror's Edge demoen, må si dette spillet virkelig er et friskt pust inn i førsteperson-sjangeren og jeg likte det veldig godt.

 

Kontroll på karakteren satt ganske fint i hodet med en gang og ting virket til å gå knirkefritt hva framerate angår. Gjenstår bare å lære seg kombinasjoner, kan se for meg mange fiffige løsninger rundt hindringer.

Lenke til kommentar

For et friskt pust dette var. Sitter igjen med en følelse etter og under demoen, som jeg aldri har hatt før!

 

Mirrors Edge vil nok være med på å gi EA et nytt stempel og ta EA i nye retninger.

Men nok om EA.

 

Demoen var kjempebra, og jeg syntes ikke at kontrollene var ubehagelige når en skal gå over de stengene.

Litt slitsomt med sixaxis funksjonen, men med stikken går det greit.

 

Det at en kan komme seg gjennom baner uten å bruke våpen er fantastisk, desverre har jeg problemer å se våpenet lyse rødt når jeg skal desarmere en skytter. Går litt fort for meg altså.

 

Grafikken er fantastisk og byen er utrolig fin. Skulle bare ønske det var en slags sprint knapp av og til.

 

Nå lurer jeg på om det blir COD: WoW eller Mirrors Edge (ME??).

 

Stakkars meg... :!:

Lenke til kommentar

Likte demoen jeg også, dem hadde gjort det vanskelig å få til de kuleste stuntente og det er inderlig bra. Så ble ikke så lineært som jeg trodde.

 

Men jeg kan fortsatt ikke vri fra meg ideen om enn hvis dem hadde tatt Mirrors Edge gameplayet i en stor og fri by som i GTAIV ? Hvor kult ville ikke det vært ?

Rett og slett at freerunning er bare en tilleggsting til å skyte og slåss. Det ville vært enormt morro.

Lenke til kommentar
Men jeg kan fortsatt ikke vri fra meg ideen om enn hvis dem hadde tatt Mirrors Edge gameplayet i en stor og fri by som i GTAIV ? Hvor kult ville ikke det vært ?

Rett og slett at freerunning er bare en tilleggsting til å skyte og slåss. Det ville vært enormt morro.

 

Det hadde vært utrolig kult. Jeg har allerede klart å klatre opp til ganske mange sprøe plasser i GTAIV selv med Niko Bellics begrensede akrobatiske egenskaper. Med litt Mirror-mekanikk hadde det blitt ekstremt moro å hoppe fra tak til tak osv. :yes:

Lenke til kommentar
Men jeg kan fortsatt ikke vri fra meg ideen om enn hvis dem hadde tatt Mirrors Edge gameplayet i en stor og fri by som i GTAIV ? Hvor kult ville ikke det vært ?

Rett og slett at freerunning er bare en tilleggsting til å skyte og slåss. Det ville vært enormt morro.

 

Det hadde vært utrolig kult. Jeg har allerede klart å klatre opp til ganske mange sprøe plasser i GTAIV selv med Niko Bellics begrensede akrobatiske egenskaper. Med litt Mirror-mekanikk hadde det blitt ekstremt moro å hoppe fra tak til tak osv. :yes:

Kanskje, forhåpentligvis, vi får se noe lignende dette i inFamous. Jeg er enig, det hadde vært utrolig tøft med et tverrsnittlig spill på denne måten, mer frihet er alltid gøyalt i korte eller lengre perioder. Mirrors Edge gir definitivt denne følelsen av frihet og det er veldig friskt, likte for eksempel muligheten til å løpe ifra fiender slik at du unngår slåsskamper om du foretrekker.

Endret av Sheel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...