Gå til innhold

Mirrors Edge Demo!


vegavnil

Anbefalte innlegg

Neihuff, kanskje jeg skal slenge meg på fullversjonen av Pacific rift istedenfor?

 

Hadde valg dette fremfor Rift, demoen var heilt forferdelig kjedelg ihvertfall. Men så fikk eg nok av Motorstorm i lange baner med spill nr. 1 tenker eg ;)

Pacific Rift har jeg allerede, så er ikke et problem på den måten :!:

 

Må bare motivere meg til å pakke det ut av konvolutten :p Redd for å bli skuffa over dette spillet.. men må vel bare hive meg i det ;)

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var frustrerende i begynnelsen, men når man fikk dreisen på kontrollerne (som jo er enkle) tror jeg dette blir konge. Når man skjønner hvor man kan hoppe, hvor langt man kan hoppe osv, blir det bra. Falt mange ganger til bånns og irriterte med over at jeg måtte se Celeste gjøre hele introduksjonen hver gang, men det gikk over. Dette blir en annerledes opplevlse. Og man kan jo faktisk gå gjennom spillet uten å bruke våpen vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Alt funket meget bra, utenom det å løpe på rørene. De greier aldri å få til en normal måte å implementere sixaxis i sånne ting.

 

Er usikker på kjøp. Det er så mye bra i høst at jeg ser litt på anmeldelser på dette spillet.

 

Så hvorfor bruker du sixaxix funksjonen da? bare å bruke venstrestikken ;)

Lenke til kommentar

Det var ikke like gale med stikken, men det er fortsatt den der; plutselig lener hun seg HELT til høyre, så må en vite om en skal ta full turn på stikken/sixaxis eller om man sakte men sikkert skal jobbe seg oppigjen. Så kommer en seg opp igjen, går to meter og neste plutselige lening kommer.

 

Om det hele hadde dreiet seg rundt sixaxis og den hadde blitt brukt skikkelig, hadde rør-gåing blitt supert.

Lenke til kommentar

Prøvde denne i går kveld, og stiller meg svært positiv. Blir det einsformig i lengda? Er kontrollane perfekte? Eg veit ikkje, men det er pokker ikkje ofte eg kan sette meg ned med ei spel som gir meg ei heilt ny oppleving. Når "nyskaping" i dag ofte går på ting som "vi har endå grovare vald denne gongen", "vi har auka storleiken på alle puppane med 40%" eller "vi har tatt med Yoda/Darth Vader/Supermann i slåstespelet vårt", blir noko som dette eit herleg friskt pust.

 

Eg likte eigentleg heile pakken: nyskapande, unike spelmekaniskmar, frisk og pen grafikkstil, og ein interessant setting. Eg veit ikkje kvifor, men sånne "girl power"-greier med jenter som spring på hustak og trossar korrupte autoritetar fungerar for meg. Eg likte òg måten vald blir handsama på. Der er folk som skyt på deg, men her skal du først og fremst komme deg vekk, eventuelt avvæpne om naudsynt. Ikkje sprenge folk i fillebitar eller skyte dei og beundre filledukke-fysikken.

 

Eg vil oppsummere heile opplegget som "friskt". Dette blir nok eit kjøp. :D

 

Kay

Lenke til kommentar

Dette var jo ganske kult, kanskje jeg kjøper etter Far Cry 2, Saints Row 2, LittleBigPlanet, Resistance 2 balblalblablalbalblaaaaa! Hvordan skal man egentlig få tid til å spille alt dette? Og DER husker jeg at jeg fremdeles har MGS4 stående uåpnet i hylla... :no:

 

Offdatopic: EndWar var jo temmelig morsomt også. UNIT! ONE! KILL! YOURSELF!

Lenke til kommentar

Eg har ikkje eingong kjøpt MGS4 enno. Det er ikkje eit økonomisk spørsmål, men det er ikkje berre berre å få tid til alle spela som kjem ut. Det er irriterande å site med ein uåpna versjon av eit spel etter at billig-utgivelsen har komt.

 

Utover hausten kjem det til å bli tøft.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...