Gå til innhold

Mirrors Edge Demo!


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funket perfekt. Var ikke veldig spennende dog. Akkurat det samme som selve demoen, bare med en tid å kjempe mot (som JEG ikke hadde sjans på uansett. :p)

 

EDIT: Det var forresten to race, et med det etter opplæringa og fram til der du hopper ned fra luftesjakta og fire vakter ser deg. Og et annet med alt etter der du hopper ned. Er forøvrig ingen vakter på raca.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Har sett i denne tråden at det er mye av de samme klagene som er ute og går.

 

Hovedklagen er våpen og cover system, eller mer mangel på de nevnte.

 

Viktig å huske en ting med dette spillet, DET ER IKKE FPS! Bare fordi det er førstepersons vinkel og våpen i spillet, betyr det ikke at det er first person SHOOTER. Gameplaymessig så har dette spillet mer til felles med Need For speed en for eksempel Halo eller gears of war.

 

Likheten med need for speed, man skal komme til en destinisjon raskest mulig uten at purken tar deg ut. Med dette i bakhånd må du ta den raskeste ruten og kjøre raskest og smoothest mulig.

 

Så vennligst klag på spillet for det det er, og ikke hva du trodde det skulle være.

Lenke til kommentar
Har sett i denne tråden at det er mye av de samme klagene som er ute og går.

 

Hovedklagen er våpen og cover system, eller mer mangel på de nevnte.

 

Viktig å huske en ting med dette spillet, DET ER IKKE FPS! Bare fordi det er førstepersons vinkel og våpen i spillet, betyr det ikke at det er first person SHOOTER. Gameplaymessig så har dette spillet mer til felles med Need For speed en for eksempel Halo eller gears of war.

 

Likheten med need for speed, man skal komme til en destinisjon raskest mulig uten at purken tar deg ut. Med dette i bakhånd må du ta den raskeste ruten og kjøre raskest og smoothest mulig.

 

Så vennligst klag på spillet for det det er, og ikke hva du trodde det skulle være.

 

 

Glimrende post, som tar problemet ved rota. Å klage over at spillet ikke har Ironsight, er som å klage på at Gran Turismo ikke lar deg hoppe ut av bilen å skyte motstanderen med en rocket launcher.

Lenke til kommentar

Eeeh, nei? Når et spill som dette gjør en så bra jobb med å gi meg et realistisk førstepersons-perspektiv, gjør mangelen på Iron Sight at jeg mister den følelsen littegrann. Og ikke kom med dette at spillet ikke er et FPS, for jeg er fullt klar over det, og vil gjøre mitt ytterste for å unngå å fyre av en eneste kule. Sier bare at hvis jeg skulle komme i en situasjon hvor jeg blir nødt til å skyte med frem, hadde Iron sight sett mye bedre ut. Så kunne de heller ha gjort det umulig å skyte fra hoftene.

Lenke til kommentar
Eeeh, nei? Når et spill som dette gjør en så bra jobb med å gi meg et realistisk førstepersons-perspektiv, gjør mangelen på Iron Sight at jeg mister den følelsen littegrann. Og ikke kom med dette at spillet ikke er et FPS, for jeg er fullt klar over det, og vil gjøre mitt ytterste for å unngå å fyre av en eneste kule. Sier bare at hvis jeg skulle komme i en situasjon hvor jeg blir nødt til å skyte med frem, hadde Iron sight sett mye bedre ut. Så kunne de heller ha gjort det umulig å skyte fra hoftene.

 

Å løpe rundt på hustak med ironsights hadde bare sett latterlig og unaturlig ut. Da er det bedre slik de har det nå. Men jeg er enig i at de kanskje kunne gjort våpendelen ett hakk bedre, selv om det ikke gjør meg noe særlig at den er slik den er nå.

Lenke til kommentar
Eeeh, nei? Når et spill som dette gjør en så bra jobb med å gi meg et realistisk førstepersons-perspektiv, gjør mangelen på Iron Sight at jeg mister den følelsen littegrann. Og ikke kom med dette at spillet ikke er et FPS, for jeg er fullt klar over det, og vil gjøre mitt ytterste for å unngå å fyre av en eneste kule. Sier bare at hvis jeg skulle komme i en situasjon hvor jeg blir nødt til å skyte med frem, hadde Iron sight sett mye bedre ut. Så kunne de heller ha gjort det umulig å skyte fra hoftene.

 

Å løpe rundt på hustak med ironsights hadde bare sett latterlig og unaturlig ut. Da er det bedre slik de har det nå. Men jeg er enig i at de kanskje kunne gjort våpendelen ett hakk bedre, selv om det ikke gjør meg noe særlig at den er slik den er nå.

Jeg burde kanskje ha utdypet det siste jeg sa der. Jeg mente ikke at man løp konstant rundt med iron sight, men at når man løper rundt med pistolen i hoftevinkel kunne man ikke fyre av noen skudd. Enten det, eller at det hadde vært helt vannvittig unøyaktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...