Gå til innhold

Mirrors Edge Demo!


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter på backup boksen i disse dager, og dermed kun over komponent. Og det er stor forskjelle mellom HDMI og komponent på min skjerm...så det blir nok ingen rettferdig sammenligning fra min side :p

Mener du bare den gule kabelen? Eller mener du RGB?

Med bare den gule får du maks 480p/i eller noe slikt...

Har en Toshiba 37" LCD FullHD.

Hehe! Det er mange eldre LCD/Plasma TV'r som ikke takler Analoge signaler så bra.

Prøvde og se forskjell mellom RGB og HDMI i 1080p. Var knapt noe og se...

 

Du prater om kompositt..RGB og kompositt er SD. Komponent og HDMI er HD. Dersom du ikkje ser forskell mellom RGB og 1080p HDMI så blander du nok litt. Du meiner nok komponent regner eg med.

 

Var selfølgelig komponent :p

Hvilken tv har du?

Lenke til kommentar

Lastet ned demoen i går, og har spillt gjennom den et par ganger nå. Artig spill, men skjønner ikke helt hvorfor hoppeknappen var LB, og ikke A... Liker forresten det at spillet har fokus på å løpe fra fiender, ikke drepe dem.

Det eneste som skuffet meg var at dette er et spill fra EA... Må vel gjøre et unntak på boikotten min for å kjøpe dette spillet. :)

Lenke til kommentar
Var selfølgelig komponent :p

Hvilken tv har du?

 

Var det eg tenkte ja :p Sitter på ein Sony Bravia 50" bakprojeksjons HDTV. Forskjellen mellom komponent og HDMI merkes allerede i dashboardet for min del. Skarpheten fra HDMI er fraværende, men det er ikkje snakk om uspillbare forskjeller. Men når man har sittet over HDMI i lang tid, og går tilbake til komponent da ser man forskjellen bra altså :)

Lenke til kommentar

Endring, da har jeg fått sniket meg til å få prøvd demoen en stund. Likte hva jeg så, selv om jeg ikke opplevde at det var så mange alternativ på de rutene man måtte ta. Selv om det kan bli bedre i selve spillet.

 

Men fortsatt, selv om det er linært, så føles det ut som at man har mer frihet, og følte ting fungerte bra. Fartsfølelsen og hvor bra ting føltes når man mestret ting og fikk til flyten på bevegelsene var topp.

Lenke til kommentar

Har spilt gjennom demoen et par ganger nå, og må si jeg er lettere positiv til dette spillet. Ren og pen grafikk, fine animasjoner og gode kontroller taler for at dette må kjøpes. Det eneste jeg er usikker på er om gameplayet har dybde nok til at jeg skal gidde å spille dette mer enn en times tid. Om en rett og slett lærer nok nye teknikker gjennom spillet til at dette skal være interessant over lengre tid.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat spilt igjennom demoen tredje gang på rad rett etter jeg lastet den ned på PSN.

 

Fader så moro det er! Tigerkråker og spensthopp! Det hersker ingen tvil om at jeg kommer til å slenge inn en aldri så liten pre-order på det spillet sånn cirka.. NU!!

 

Totalt Slick grafikk, gjennomført lydarbeid, kameramovement var jo helt kickass. Etterhvert som jeg fikk flyten i kontrollene og Faith bare solo-smoothia seg gjennom hele løypa, så begynte ting virkelig å bli morsomt(slidekicks med etterfølgende weapon disarm er gøy!).

 

Demoen gir jeg en 10/10.

Endret av Mapzta
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke dette kommer til å være morsomt stort mer enn en time. De blir nok mye å løpe rett på og satse på å hoppe fortere enn de som kommer bak. Ganske forstyrrende med kamera-ristingen også. Det hadde kanskje vært bedre med tredjeperson, men det har jeg jo Assassin's Creed til :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...