Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi poster ting som angår en av verdens aller største klubber... ting som tilogmed har blitt omtalt i norske medier... i en tråd som (stort sett) er forbeholdt internasjonal fotball. Hvorfor ikke overse det om det er så fryktelig irriterende?

Uansett...

Den Giallorossi postet tror jeg nesten blir litt for innviklet å forklare. Men det spiller på dette '30 sul campo'-tullet til Juventus samt at man gikk svært høyt ut i sommer og skulle skaffe en toppspiss(helst RvP) før man endte opp med... Nicky Dynamite. smiley-laughing004.gif

De jeg postet:

#1: Alle spissene Juventus har vært linket til i fjor/i år. Den Torino-baserte avisen Tuttosport(like troverdig som de engelske tabloidene) går ofte svært hardt ut og sier at de og de stjernespillerne nærmest er klare for Juventus.95% av disse overgangene skjer aldri.. et eksempel: tuttosportmessi.jpg

(Juventus-Messi, drømmen mulig)

#2 Juventus-trener Antonio Conte ble tidligere i sommer dømt til 10 måneders utestengelse for hans involvering i Calcioscommesse(bettingskandalen, som de av dere som sjekker tv2-sporten/vg-nett på en ukentlig basis kanskje har hørt om). Mesi=måned på italiensk, som ligner unektelig på Messi. Conte fikk 10 måneder, Messi bruker draktnummer 10. Voilà.

#3 Ny Juventus '30 sul campo'-referanse. Gabriel Mudingayi er en svær, svart belgisk/kongolesisk hardhaus Inter har signert i sommer. Banneret sier at den eneste som har 30(cm) på banen er ham. (kraftig, svart mann har også stor ...)

#4 Enda en '30 sul campo'-referanse. Bare at Juventus-logoen nå er byttet ut med Luciano Moggi(sportsdirektøren som fikk livstidsutestengelse etter Calciopoli) mens det under står '30 om det er telefonsignal'(Calciopoli)

Videoen er en parodi denne: http://www.tv2.no/sport/fotball/italia/her-rabler-det-for-juventustrener-conte-3858972.html

• Liker 2
Skrevet

Vel Mr. Det eneste som er irriterende er jo at vi ikke skjønner en dritt av det som står. Ikke postingen i seg selv....

:blink:

Hehe.. mange bra der :D

By the way: hjelper ikke meg hvertfall å ha lest om ting på TV2 når eg ikke skjønner noenting av referansene som er på italiensk. (tror eg...)

• Liker 2
Skrevet

De vant med et mål på hjemmebane, etter og ha ligget under to ganger. Slakt og slakt, frøken...

Vanvittig bra underholdning, da.

Skrevet

Hehe.. selv om Madrid lå under to ganger var det GANSKE åpenbart hvem som styrte kampen. City hadde så og si ikke ballen engang. De scorte på de få sjansene de fikk, dessverre. Madrid må skjerpe seg på det punktet.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva din definisjon på 'slakt' er, men i mine øyne var City utrolig heldige med målene, mens Madrid fortjente langt fler. Ser du på statistikken så taler tallene for seg selv. Men uansett; Madrid vant, og det er det viktigste.

• Liker 1
Skrevet

"Slakt" for meg er kun dersom et lag vinner med 3 mål eller mer.

This.

For min del er det sånn:

Slakt: Barcelona 5 - 0 Real Madrid

Ikke slakk: Real madrid 3 - 2 Man City

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...