Gå til innhold

Bioware annonserer Star Wars-MMO (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Jippi mer Star Wars, MMO faller ikke innen det jeg spiller mest men det blir spennende å se hvordan det blir.

 

Skulle enda ønske de hadde jobba med et større Battlefront III

Lenke til kommentar

Endelig ett MMO det er vært å vente på, gleder meg som en liten unge som akkurat har fått sin første N64

, hehe.

Merker også att jeg elsker BioWare litt mer nå, trodde ikke att det var mulig etter att dem lanserte Mass Effect, men de greide det.

 

Edit: Det var jo også bra att dem satte det en del år etter spillene sånn att de som ikke har spillt dem ikke har så mye å sette seg inn i, mener å huske att det var velidig mye å huske i de spillene.

Endret av Necromancer911
Lenke til kommentar

Kjenner at det kribler litt i magen av dette her! :D

Star Wars er noe jeg generelt ELSKER, hvert fall om jeg får leke meg rundt med min egen lightsaber :p

 

KOTOR og KOTORII har begge vært noen av de beste spillene jeg har spilt, KOTOR topper alt på høyde med GoldeEye til Nitendo64! KOTORII havner litt bak men er også et knall spill!

 

BioWare har vell egentlig aldri laget noe som er dårlig, det meste skuffende jeg har sett fra den fronten er Jade Empire, uten at det er spesielt dårlig, de fikk jo til og med et Sonic MMO til Nitendo DS å bli bra!

 

Er veldig spent på hva som blir ut av dette her, for BioWare er jo en utvikler som leverer spillhistorier bedre enn samtlige, ja bedre enn selv Blizzard etter min mening. De er kanskje ikke like gode til Blizzard når det gjelder å skape historier, men nå har de jo mye lagt til rett fra før av via KOTOR og KOTORII samt alt som har med Star Wars å gjøre! Og når det kommer til historiefortelling så er det ingen over, ei heller noen ved siden av BioWare!

 

Tror dette fort kan bli et veldig annerledes type MMO-spill, hvor Age of Conan, Warhammer Online, EverQuest, World of Warcraft allehar mange likhetstrekk og bygger mye på den samme kjernen så tror jeg BioWare vil ta en helt ny og annen vri enn vi har sett til nå! Her vil nok historien i spillet ha en MYE mer sentral rolle, i spill som Warhammer Online og World of Warcraft så bryr jo de færeste seg om historien men det har også mye med at den blir fortalt på en dårlig måte, Age of Conan nærmet seg noe som begynte å ligne på litt ok historiefortelling med gode dialoger i start området men det kunne vært endel bedre utført for ikke å snakke om at disse dialogene bare fant sted i start området og ikke senere i spillet.

 

Blir spennende å se hvordan BioWare takler MMO-sjangeren, er det jeg er mest spent på for det er stort forskjell på et RPG og et MMORPG-spill så la oss nå håpe at BioWare ikke gjør som Funcom og gjør spillet alt for statisk og lite sømløst, det burde være så lite lasting som overhode mulig, mest mulig åpent! Så det hele føles som er stort univers! BioWare har vell aldri vært kjent for å få til UI / Interface på en best mulig måte så la oss nå håpe at de får has på det også :p

 

 

Men jeg tror vi kommer til å være vitne til det mest nyskapende og spennende MMO-spillet vi har sett!

BioWare skuffer aldri og jeg tror dette kan bli knall bra! Det har jo vært under utvikling en god stund alt så de ser jo ut til å ta seg god tid! Noe som er UTROLIG viktig når det gjelder MMO-spill hvor flere andre utviklere har feilet ved å slippe spillet for tidlig, forhåpentligvis legger ikke EA noe tidspress på BioWare heller.

 

 

Kjenner jeg folket rett så vil jo 85% av spillerne være enten Sith eller Jedi?

Så la oss håpe at de løser det på en bra måte, får de andre klassene interessante og at spillet ikke blir "ødelagt" av at alle skal være Jedi / Sith. Nå burde vell Jedi / Sith være en og samme klasse? Så det er hvordan du oppfører deg som avgjør i hvilken rettning du havner?

 

 

Gleder meg som en unge!! :D

Lenke til kommentar

Heh..vel, det blir ihvertfall én person som ikke skal spille som Jedi, eller Sith, og det er meg! Uten Han Solo hadde Star Wars vært et par hakk lenger ned på skalaen, så dersom det ikke går an å være type slaskete selvsentrert smugler og småkjeltring skal ikke spillet engang testes!

Lenke til kommentar

håper de lager det så det faktisk blir vanskelig å bli jedi\sith,

som i SWG, ellers vil det bare være oversvømt med jedi's og sith's over alt...

uff

 

men, er jo ikke en kopi av filmene,

så har mer potensiale enn SWG noengang hadde eller har,

vet ikke hvordan det er nå dog, om det er noen i det hele tatt som spiller det

Lenke til kommentar

Har ikke lyst til å være direkte negativ, men en burde være forsiktig med å ha for store forhåpninger til en mmo. Det er så mange elementer som må klikke for at det skal bli virkelig bra. Historien og universet er et meget godt grunnlag for et spill, men historie og setting er absolutt ikke det viktigste i en mmo. Tror heller ikke at det vil hjelpe stort at Bioware er mestere på historiefortelling, siden historiene de forteller ikke vil passe inn i en mmo modell (Alle kan ikke være en av de viktigste personene i universet, for det vil drepe rollespilling aspektet).

 

Men dette kan bli gjort bra og jeg har forhåpninger til at det ikke blir en mainstream mmo med lasersverd :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...