Gå til innhold

Saints Row 2 kom ut nå (Nettbutikker)


WinFS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt overrasket over at Saints Row 2 faktisk til nå har 89% på Gamerankings.com, men det har bare fått 7 anmeldelser. Trodde dette skulle bli dårligere enn enern.

 

Har dessverre ikke tid til å kjøpe dette, og derfor blir jeg irritert fordi det ser ut som at det er et kvalitetsspill allikevel! Jaja, får kjøpe det neste år, denne høsten er rett og slett syk :p

Lenke til kommentar

En merkelig ting eg sliter med er at Profilen min logger seg av Xbox Live hver gang eg starter opp spillet. Så logger den seg inn igjen rett etter eg kommer på dashbordet igjen. Merkelig, spørt litt rundt. Noen sier at det kan være fordi det er for tidlig. Men skal jo få være pålogget gjennom Xbox live fordi om.

Lenke til kommentar
En merkelig ting eg sliter med er at Profilen min logger seg av Xbox Live hver gang eg starter opp spillet. Så logger den seg inn igjen rett etter eg kommer på dashbordet igjen. Merkelig, spørt litt rundt. Noen sier at det kan være fordi det er for tidlig. Men skal jo få være pålogget gjennom Xbox live fordi om.

kan det være fordi spillet ikke har blitt lansert offisiellt ennu? eller fordi du spiller en review copy?

Lenke til kommentar
Når eg spilt det hos en venn så hakket det og merkelige ting skjedde hele tiden. Kan jo være fordi hn brente spillet.

 

Ja, og han blir sikkert sperret ut av Xbla snart også, pluss at konsollen blir sikkert også bricked! Og ikke bare det, MS kommer til å sende noen for å knuse kneskålene til han! *knis* :evil:

 

Nei, men seriøst, så ja det kan være plata, tipper mye blir streamet fra discen, så hvis det er en halvshabby brent plate så kan den slite med å streame skikkelig.

 

Men generelt sett, gi på han kompisen din ett spark på skarpleggen, man skal ikke piratkopiere.

Lenke til kommentar
Når eg spilt det hos en venn så hakket det og merkelige ting skjedde hele tiden. Kan jo være fordi hn brente spillet.

 

Ja, og han blir sikkert sperret ut av Xbla snart også, pluss at konsollen blir sikkert også bricked! Og ikke bare det, MS kommer til å sende noen for å knuse kneskålene til han! *knis* :evil:

 

Nei, men seriøst, så ja det kan være plata, tipper mye blir streamet fra discen, så hvis det er en halvshabby brent plate så kan den slite med å streame skikkelig.

 

Men generelt sett, gi på han kompisen din ett spark på skarpleggen, man skal ikke piratkopiere.

 

Nå er det jo bare konsollen som blir stengt for xbox live spilling. Men uansett. Han sier at han ikke har råd til spill :whistle:

 

Spillet var jævlig når eg testet det hos han. Hvis det lå noe løst i gaten, for eksempel en jern stang. Hvis noen går på den forsvinner dem rett til himmels. Vet ikke vor mange ganger det skjedde, men det var utrolig merkelig å se på.

Lenke til kommentar
Når eg spilt det hos en venn så hakket det og merkelige ting skjedde hele tiden. Kan jo være fordi hn brente spillet.

 

Ja, og han blir sikkert sperret ut av Xbla snart også, pluss at konsollen blir sikkert også bricked! Og ikke bare det, MS kommer til å sende noen for å knuse kneskålene til han! *knis* :evil:

 

Nei, men seriøst, så ja det kan være plata, tipper mye blir streamet fra discen, så hvis det er en halvshabby brent plate så kan den slite med å streame skikkelig.

 

Men generelt sett, gi på han kompisen din ett spark på skarpleggen, man skal ikke piratkopiere.

 

Nå er det jo bare konsollen som blir stengt for xbox live spilling. Men uansett. Han sier at han ikke har råd til spill :whistle:

 

Spillet var jævlig når eg testet det hos han. Hvis det lå noe løst i gaten, for eksempel en jern stang. Hvis noen går på den forsvinner dem rett til himmels. Vet ikke vor mange ganger det skjedde, men det var utrolig merkelig å se på.

 

Har man ikke råd til spill, så bør man ikke kjøpe seg konsoll.

Lenke til kommentar
En merkelig ting eg sliter med er at Profilen min logger seg av Xbox Live hver gang eg starter opp spillet. Så logger den seg inn igjen rett etter eg kommer på dashbordet igjen. Merkelig, spørt litt rundt. Noen sier at det kan være fordi det er for tidlig. Men skal jo få være pålogget gjennom Xbox live fordi om.

 

 

Har gidd beskjed til kompisen min om at han har lastet ned feil spill. Han som lånte profilen min her en liten stund.

 

 

Når eg spilt det hos en venn så hakket det og merkelige ting skjedde hele tiden. Kan jo være fordi hn brente spillet.

 

Kanskje du og "kompisen din" bare skal

Kjøpe spillet eller

 

i det minste skaffe dere en profil hver her på gamer.no eventuellt

 

bare slutte å late som du faktisk ikke har lastet ned og brent spillet helt på egen hånd :)

Lenke til kommentar

EG laster ikke ned spill. Er en seriøs Achievement hunter. Har over 85 000 i gamerscore og over 90 ORGINALE Xbox360 spill....

 

Eg bryr meg selvsagt ikke hva du sier. Men når du sier at eg later som om at eg ikke laster ned blir eg litt forbanna. Med tanke på at eg sikkert har brukt 40 000 på Konsoll og spill siden Xbox360 kom ut.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Hmm ok, jeg bryr meg hvertfall ikke. Synes det blir litt for tullete å disse noen for å laste ned et spill når sikkert 99,9% av de som disser de med nedlasta spill har lasta ned en mp3, en film, tv-serie o.s.v. garantert.

 

Men over til spørsmålet mitt. Noen som veit hva som skjer med Gamezone? Bestilte derfra for en stund tilbake, men ikke fått noe annet enn ordrebekreftelse.

Lenke til kommentar
Noen som veit hva som skjer med Gamezone? Bestilte derfra for en stund tilbake, men ikke fått noe annet enn ordrebekreftelse.

Samme her. Trodde det var blitt sendt siden dette stod på ordren på fredag.

Prodnr.   Produktbeskrivelse						Enh.  B  L  R
32583	 Saints Row 2 Collectors Edition (360) 	Stk   2  2  0

B=Bestilt - L=Levert - R=Rest

Men nå står det Lev.dato. 14.10.2008... I går stod det 13.10.2008...

 

Blå lev.dato=Levert Grønn lev.dato=Bekreftet dato Rød lev.dato=Usikker dato

Endret av Amored
Lenke til kommentar
EG laster ikke ned spill. Er en seriøs Achievement hunter. Har over 85 000 i gamerscore og over 90 ORGINALE Xbox360 spill....

 

Eg bryr meg selvsagt ikke hva du sier. Men når du sier at eg later som om at eg ikke laster ned blir eg litt forbanna. Med tanke på at eg sikkert har brukt 40 000 på Konsoll og spill siden Xbox360 kom ut.

ok..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...