Gå til innhold

Saints Row 2 kom ut nå (Nettbutikker)


WinFS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som veit hva som skjer med Gamezone? Bestilte derfra for en stund tilbake, men ikke fått noe annet enn ordrebekreftelse.

Samme her. Trodde det var blitt sendt siden dette stod på ordren på fredag.

Prodnr.   Produktbeskrivelse						Enh.  B  L  R
32583	 Saints Row 2 Collectors Edition (360) 	Stk   2  2  0

B=Bestilt - L=Levert - R=Rest

Men nå står det Lev.dato. 14.10.2008... I går stod det 13.10.2008...

 

Blå lev.dato=Levert Grønn lev.dato=Bekreftet dato Rød lev.dato=Usikker dato

 

Hmm, er det bare meg eller fikk du og samme mail i dag igjen også?

Lenke til kommentar
Hmm, er det bare meg eller fikk du og samme mail i dag igjen også?

Jeg fikk mail nå nettopp. Det eneste som er forandret på den er leveranse dato - på den første stod det "Antatt levering: 10.10.08" mens på den jeg fikk nå står det "Bekreftet levering: 08.10.08"

 

Må si jeg begynner å bli en smule frustrert, siden release er på fredag.

 

Sendte en kjapp mail til dem, for å kanskje få LITT informasjon, hvor orderen min har tatt veien.

 

Saints Row 2 Collector's Edition jo heller ikke på siden deres lenger (sikkert fordi den er utsolgt)

 

Få ut fingern nå, Gamezone :p

Lenke til kommentar
Hmm, er det bare meg eller fikk du og samme mail i dag igjen også?

Jeg fikk mail nå nettopp. Det eneste som er forandret på den er leveranse dato - på den første stod det "Antatt levering: 10.10.08" mens på den jeg fikk nå står det "Bekreftet levering: 08.10.08"

 

Må si jeg begynner å bli en smule frustrert, siden release er på fredag.

 

Sendte en kjapp mail til dem, for å kanskje få LITT informasjon, hvor orderen min har tatt veien.

 

Saints Row 2 Collector's Edition jo heller ikke på siden deres lenger (sikkert fordi den er utsolgt)

 

Få ut fingern nå, Gamezone :p

 

Har samme problemet her, bestilte collector's hos Gamezone, men lite som har skjedd etter det.

Lenke til kommentar
Skal si jeg blir irritert hvis jeg ikke får spillet før helga, er jo trossalt de eneste dagene jeg har fri i den kommende tid i tilegg.

Da er vi to. Jeg SKAL spille Saints Row 2 innen helgen. Uansett! Om jeg så må kjøpe et vanlig eksemplar på Elkjøp/SpaceWorld/GameStop...

 

Saints Row 2 skal i dette hus 17. oktober!

Lenke til kommentar

Hei Erik

 

Vi har ikke fått spillet på lager enda.

De vil bli sendt med en gang vi får de.

Blir sendt som brevpost og vil ved normal levering være framme på 1 dag,

slik at om vi sender det på torsdag så vil du ha det på release.

 

Med vennlig hilsen

Jørn-Rudi Bjerkan

AbsoluttSpill.no

 

Fra absoluttspill.no. De bør sende det imorgen.

Lenke til kommentar
Da er mitt Saints Row 2 Collector's Edition på vei! Var på tide :p

 

Fra Gamezone? Nå begynner jeg å ugle i mosen her, har enda ikke fått noe bekreftelse eller noe her.

Ja, fra Gamezone. Fikk en slik ny bekreftelse om at det er blitt sendt, også fikk jeg et sporingsnummer i går, men det er visst ikke synlig lenger o_O Men men. På vei skal det da være. Du får se om de har gjort noe mer i dag.

Lenke til kommentar

Fikk bekreftelse i dag, med et sporingsnummer som ikke er synelig noe mer her og. Så veit ikke om jeg får den i morra eller ikke. Hvor lang tid bruker servicepakker a? Er bare vandt med å bestille varer fra Platekompaniet og Absoluttspill, pluss en klesbutikk engang for noen månder siden.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Fikk bekreftelse i dag, med et sporingsnummer som ikke er synelig noe mer her og. Så veit ikke om jeg får den i morra eller ikke. Hvor lang tid bruker servicepakker a? Er bare vandt med å bestille varer fra Platekompaniet og Absoluttspill, pluss en klesbutikk engang for noen månder siden.

 

 

Vi på Gamezone har i går og i dag sendt ut både vanlige og CE, så disse skal være på vei til samtlige :)

Endret av Mazhar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...